חדשות משמחות לכל הצליאקים: הממתק הפופולרי יצא בגרסה ללא גלוטן

חדשות משמחות לצליאקים: הממתק הפופולרי יצא בגרסה ללא גלוטן

יצרנית הממתקים האוסטרלית ארנוטס מאשרת: טים טם, הממתק הפופולרי יצא בגרסה ללא גלוטן. כל הפרטים

חדשות משמחות לצליאקים ברחבי העולם: חברת ארנוטס, אחת מיצרניות הממתקים הגדולות באוסטרליה הודיעה באופן רשמי כי בקרוב מאד, טים טם, הממתק הפופולרי יצא בגרסה ללא גלוטן.

בגליון אחד המגזינים הפופולרים שיוצא בניו זילנד, פרסמה השבוע חברת המזון ארנוטס מודעה ובה צילום של המוצר החדש שהיא עתידה להשיק עוד השנה, טים טם ללא גלוטן.

למי שלא מכיר: ממתק טים טם שהוצג לעולם כבר ב-1964 הוא למעשה 2 עוגיות המופרדות על ידי מילוי קרם שוקולד וכן ציפוי שוקולד. המרווח שנוצר בין שתי העוגיות הכתיב למעשה את אופן האכילה של העוגיות במהלך השנים כך שלמעשה טבילה של הממתק במשקה, מאפשרת לשתות את המשקה היישר מתוך העוגיה כמו מעין קשית.

חברת ארנוטס שקיימת מזה 160 שנה נחשבת לאחת מיצרניות הממתקים הגדולות באוסטרליה כאשר ברפרטואר הממתקים שלה קיימים ממתקים ללא גלוטן ומגוון גדול של עוגיות המבוססות קמח תירס, טפיוקה, קמח סורגום, סויה וקמח אורז.

במהלך השנים, קיבלה החברה פניות רבות מכל רחבי העולם מצרכנים צליאקים שביקשו מהחברה ליצור גרסה ללא גלוטן של ממתק השוקולד טים טם, החטיף המצליח ביותר של החברה.

כעת, נראה שהחברה הצליחה לייצר גרסה של הממתק האהוב.

הממתק צפוי לצאת בתחילה בניו זילנד ואוסטרליה כבר בחורף הקרוב (דצמבר 2023) ואט אט להיות משווקת במקומות נוספים בעולם כמו ארצות הברית.

לשאלה שהכי הרבה צליאקים היו רוצים לדעת: האם טים טם בגרסתו ללא הגלוטן צפויה להגיע לישראל? ובכן, התשובה היא כן. כמו מרבית החטיפים והממתקים ללא הגלוטן, גם הפעם צפוי הממתק להיות מיובא על ידי אחת מיבואניות המזון לישראל כפי שנעשה בעבר כשיצא לעולם ממתק אוראו ללא גלוטן, אם כי הדבר צפוי לקרות חודשים ספורים לאחר השקתו בעולם.

לרכישת רב המכר ״עולם שלם ללא גלוטן״ מאת דביר בר לחצו כאן

בקרוב: טים טם ללא גלוטן. צילום: יח״צ
בקרוב: טים טם ללא גלוטן. צילום: יח״צ
ממתקי חברת ארנוטס ללא גלוטן. צילום: יח״צ
ממתקי חברת ארנוטס ללא גלוטן. צילום: יח״צ

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. מיכל

    איזה חדשות כיפיות!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      לגמרי

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן