רומא ללא גלוטן >> המלצות ללא גלוטן באירופה >> הכנסו לבלוג של דביר בר

רומא ללא גלוטן

רגע לפני שתצללו לרשימה ובה 27 מסעדות ללא גלוטן ברומא חשוב לומר את המתבקש: הנתונים נאספו על סמך מידע מהתקופה האחרונה אולם דברים עלולים תמיד להשתנות ולכן חשוב לשאול ולוודא כשאתם מגיעים לאחת המסעדות שהמנה שאתם מזמינים היא אכן ללא גלוטן כי בסופו של דבר, האחריות היא שלכם ושל בעלי המסעדות. טיסה נעימה ואל תשכחו לתייג אותי איפה שצריך

מלונות מומלצים לחופשה ללא גלוטן ברומא - כדאי להזמין מראש!

מלונות מומלצים לחופשה ללא גלוטן ברומא – כדאי להזמין מראש!

רגע לפני שצוללים לתוך רשימת מסעדות ללא גלוטן ברומא, כדאי מאד מאד להזמין מלון בעיר וכמה שיותר מראש מאחר והמחירים עולים ככל שמזמינים קרוב למועד הטיסה. חשוב לציין שמה שחשוב במלון ברומא זה המיקום! רוב היום אתם ממש לא תהיו בחדר.

קבלו את 4 ההמלצות שלי למלונות ידידותיים לצליאקים שמגישים ארוחות בוקר עם אופציות ללא גלוטן וממוקמים נהדר:

הראשון הוא Best western plus hotel universo אשר ממוקם ממש ליד המוזיאון הלאומי של רומא וכנסיית סנטה מריה. מסעדת המלון ערוכה למגוון אופציות ללא גלוטן כך שכלום לא יחסר. ניתן להתרשם מהמלון ולהזמין חדר כאן בלינק.

מלון נהדר נוסף ברומא הוא Hotel diana roof garden הממוקם ליד הטרמיני ומרחק הליכה מהקולסאום ומארמון ברבריני. מסעדות המלון יותר מערוכות להעניק לאורחי המלון ארוחות איטלקיות שוות ללא גלוטן. ניתן להתרשם מהמלון ולהזמין חדר כאן בלינק.

המלון השלישי שמומלץ גם הוא הוא מלון Palazzo Navona Hotel אשר ממוקם יותר ליד נהר הטיבר. המלון ממוקם לא הרחק ממזרקת ארבעת הנהרות, הפנתאון, שוק קמפו ד׳פיורי. ניתן להתרשם מהמלון ולהזמין חדר כאן בלינק.

אחרון ברשימה ונהדר גם הוא הוא מלון Cosmopolita. ניתן להתרשם מהמלון ולהזמין חדר כאן בלינק.

1. Mama Eat - האיטלקית המושלמת

מאמא איט (״אמא תאכל״, כמה פולני מצידם) היא מוסד רומאי (של אמא מרסלה) ולמרות שלא מדובר במסעדה שהיא רק ללא גלוטן, יש להם מטבח נפרד וידע עצום כמו גם הקפדה והם מסוגלים להוציא את כל תפריט המסעדה על 8 דפיו! בגרסה ללא גלוטן (ההפרדה היא גם בכלי ההגשה כאשר הצלחות עם המנות ללא גלוטן הן שקופות).

סלוגן המסעדה הוא ״המסעדה (גם) הללא גלוטן שלך״ שזה כבר עושה חשק. תוסיפו לכל זה את העובדה שהמסעדה ממוקמת בשכונה הכי רומנטית ברומא, ברובע טרסטוורה והרי לכם בילוי מושלם. אגב, לידע כללי, למסעדה סניפים גם בנאפולי, פירנצה ומילנו.

אז מה אוכלים במאמא איט? מה לא! מפיצות מושלמות (רגילות ומיוחדות כמו זו למשל עם קרם הפיסטוק), פסטות, טירימיסו, דגים מטוגנים, ברוסקטות, שניצלים, ארנצ׳יני, צ׳יפס, המבורגרים

כתובת: Via di S. Cosimato, 7/9

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-24:00

אטרקציות נוספות באיזור: וילה Sciarra, כנסיית סנטה מריה אין טרסטוורה, נהר הטיבר, הגנים הבוטנים של רומא

2. Mama Eats Street Food / Mama Eat Lab - דוכן אוכל רחוב נטופילני

אם אהבתם את מסעדת Mama eats מההמלצה הקודמת אז כדאי לדעת שלרשת יש גם סניף טייק אווי של אוכל רחוב הממוקם בקצה השני של רומא. בדוכן תמצאו מנות הלקוחות ממטבח הרחוב הנפוליטני הטיפוסי.

בתפריט תמצאו כדורי ארנצ׳יני (7 יורו ל-5 יחידות), פסטות, לזניות, כריכי פניני ואיך לא, פיצות (בין 7 ל-11.5 יורו) ובירות ללא גלוטן (בין 4 ל-6 יורו) אם רק תבקשו. עוד בתפריט פיש אנד צ׳יפס, כריכי עוף מטוגנים,

כתובת: Borgo Pio, 28

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-23:00

אטרקציות נוספות באיזור: טירת סנטאנג'לו, בזיליקת פטרוס הקדוש, מוזיאון לאונרדו דה וינצ׳י, מעבר בורגו

3. Pizza in Trevi - פיצות ופסטה

פיצה בטרווי נחשבת גם היא לאחת מהפיצות ללא הגלוטן המעולות של רומא והיא נהדרת לחובבי הפיצות העבות יותר.

האג׳נדה של פיצה בטרווי כך לפי האתר שלהם הוא אוכל בריא, טבעי, טרי וכן גם תשוקה לארח. חומרי הגלם במקום נבחרים בקפידה תוך שמירה מירבית על איכות הסביבה וכל המנות ללא הגלוטן מוכנות במטבח נפרד יעודי ללא גלוטן.

בתפריט המסעדה תמצאו חוץ מפיצות נהדרות גם מנות פסטה ללא גלוטן.

כתובת: Via di S. Vincenzo, 30/30A

שעות פתיחה: מדי יום 10:00-24:00

אטרקציות נוספות באיזור: מזרקת טרווי, קווירינאלה (הארמון הנשיאותי ומוזיאון), ארמון ודקינד, מקדש אדריאנוס

4. Riccardo Taliani Banqueting - פטיסרי עם היצע משגע גם ללא גלוטן

למרות שהמאפיה הזו אינה כולה ללא גלוטן, תמצאו בה מבחר גדול ומשגע של מאפים ללא גלוטן שהמבקרים בה התקשו להבחין בטעם בין המאפים עם ובלי הגלוטן מרוב שאלו ללא הגלוטן היו ברמה גבוהה. המקום מקפיד על הכנת המאפים במקום נפרד.

כתובת: Via Genova, 26

שעות פתיחה: מדי יום 5:30 בבוקר ועד 20:00 בערב למעט ראשון אז פתוח עד השעה 13:00

אטרקציות נוספות באיזור: קווירינאלה, סנטה פודנציאנה

5. Fiocco di Neve - גלידה מושלמת בגביע

כשאתם באיטליה תשכחו מהמילה גלידה ותתחילו להתרגל למילה ״ג׳לטו״ שהיא טכניקת הכנת הגלידה האיטלקית המסורתית.

הג׳לטו Fiocco di neve היא כולה ללא גלוטן כולל הגביעים מה שהופך אותה למושלמת עבור צליאקים אבל היא גם מושלמת בלי קשר.

בין טעמי הגלידה תמצאו טירימיסו, גלידה ועוגיות, סניקרס, גלידת אוראו ועוד. הקרבה של הג׳לטו לפנתיאון בלב רומא הוא בונוס גדול.

כתובת: Via del Pantheon 51

שעות פתיחה: מדי יום 10:00 עד 24:00

אטרקציות נוספות באיזור: הפנתיאון, פיאצה נאבונה

6. Pandali - מאפיה של נשים חזקות

פאנדלי, מאפיה ממוקמת ברחוב שמוביל ל-Largo di Argentina שוכנת במבנה היסטורי שבו היו בעבר חצר, חנות, מאפיה ואפילו בית כרכרה.

את פאנדלי הקימו שלוש נשים, מאריה, קתרינה, וויטוריה, מאפיה ובית לחם על שם לא אחר מאשדר סלבדור דאלי. פנאדלי הוא שילוב  של פאן (לחם) ודאלי.

במאפיה המקסימה הזו תמצא לחמים, בראוניז, טארטים, עוגת גזר, עוגת קפה ווניל, יוגורט ופירות ועוד. במקום גלוטן, משתמשים בפאנדלי בקמחי מקור כמו קמח אורז, קמח תירס, כוסמת וחומוס.

כתובת: Via di Torre Argentina, 3

שעות פתיחה: מדי יום 9:00-15:00. בימי ראשון – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: הפנתאון, כנסיית ג׳סו, פיאצת נאבונה

7. Mangiafuoco Pizza & Grill - פסטה בעבודת יד

לא רבות המסעדות ברומא בהן תמצאו פסטה ללא גלוטן בעבודת יד ורובן יסתפקו בפסטות יבשות קנויות (נהדרות כשלעצמן). במסעדת Mangiafuoco (בעברית ״אוכלי אש״) תמצאו גם פסטות טריות ללא גלוטן בעבודת יד וגם תפריט עשיר שכולל לצד מנות איטלקיות קלאסיות גם נתחי בשר רבים ואיכותיים.

בין המנות שתמצאו בתפריט ללא הגלוטן של המסעדה: קרפצ׳יו פיקניה (24 יורו), קרפצ׳יו תמנון (12 יורו), ניוקי עם צדפות (15 יורו), פוקצ׳ה עם תאנים (14 יורו), קרוקט (2.5 יורו), ארנצ׳יני (3 יורו), צ׳יפס (5 יורו), ברוסקטות (בין 4 ל6.5 יורו), פסטות טריות (בין 11 ל-13 יורו), סטייקים (2-24 יורו), פיצות (10.5 -14 יורו) ושלל קינוחים מטירימיסו ועד פנה קוטה או שטרודל תפוחים.

כתובת: Via Chiana, 37

שעות פתיחה: מדי יום 12:30-15:00 ומהשעה 19:30 ועד 24:00

אטרקציות נוספות באיזור: פארק וילה אדה, נומנטאנו, מוזיאון ההיסטוריה Musei di Villa Torlonia

8. Risotteria Melotti Roma - ריזוטריה איטלקית

מלוטי היא ריזוטריה או במילים אחרות, מקום שתחום התמחותו הוא: אורז והיא נקראת כך על שם משפחת מלוטי, משפחה המייצרת זני אורז שונים מזה עשרות שנים. למשפחה גם מסעדות נוספות בניו יורק וגם בורונה, איטליה ובפירנצה. כל המסעדות של המשפחה הן 100 אחוז ללא גלוטן.

במלוטי תפריט נהדר שכולל מנות ריזוטו מסוגים שונים (11 ועד 18 יורו), כדורי ארנצ׳יני פריכים (8 יורו), פולנטה מאורז (12 יורו), פאי תפוחים, בירה ללא גלוטן (בין 4-5 יורו), קרם קטלן (7 יורו) ועוד.

כתובת: Via della Vetrina, 12a/b, 00186 Roma RM, איטליה

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-23:00

אטרקציות נוספות באיזור: כנסיית סנטה מריה אין ואליצ'לה, פיאצת נאבונה, פאלאצו מאדאמה


9. Il Tulipano Nero - טרטוריה שכונתית

מסעדת Tulipani Nero (או בעברית ״הצבעוני השחור״) היא טרטוריה קטנה וחמודה, באזור פחות מתוייר של רומא בטרסטוורה. 

לטרטוריה בה רוב מקומות הישיבה הם בחוץ אין תפריט מסודר ללא גלוטן אך הם יכולים להוציא את כל מנות התפריט בגרסה ללא גלוטן לבקשתכם.

כתובת: Via Roma Libera, 15

שעות פתיחה: מדי יום 12:00 ועד 24:00

אטרקציות נוספות באיזור: מזרקת מי פאולוס, כנסיית סנט פרנצ׳סקו א ריפה, וילה Sciarra, גן התפוזים

 
View this post on Instagram
 

A post shared by Tulipano Nero (@tulipanoneroroma)

10. Pantha Rei - שניצל וצ׳יפס

לא מעט מסעדות בכלל ומסעדות ללא גלוטן בפרט נמצאות באזור הפנתיאון מה שהופך את הטיול לרומא למאד טעים. גם מסעדת פנטה ריי נמצאת בדיוק שם.

פנטה ריי (מיוונית: ״הכל זורם״) הוא מושג שקבע הפילוסוף היווני הרקליטוס והמשמעות שהכל משתנה כל רגע וחלק מהותי בעולם זו העובדה שהוא משתנה. במסעדת פנטה ריי מבקשים לעצור את הזמן ולתת למסורת הקולינרית לדבר.

בתפריט של פנטה ריי, מסעדה איטלקית כפרית ואותנטית, תמצאו מגוו מנות ללא גלוטן (עם סימון מיוחד) ברוסקטות, פיצות (עליהן תשלמו 2 יורו יותר מפיצות רגילות), קרפצ׳יו, קרוקטים, שניצלים, פסטות, סטייקים, וכמובן קינוחים מסורתיים לצד עוגת גבינה נהדרת ועוד.

כתובת: Via della Minerva, 19

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-15:00 ומשעה 19:00-23:00. בימי שני – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: הפנתיאון, גלריה דוריה פמפילי,

11. La Soffitta Renovatio - פיצריה

מסעדת לה סופיטה רנובטיו ממוקמת במיקום שקל לפספס אבל לא תרצו לעשות זאת מאחר ומדובר באחת הפיצות ללא גלוטן הטעימות שאכלתם מימיכם. המסעדה שייכת למשפחה אשר מפעילה אותה כבר למעלה מ-100 שנה, דבר שבשגרה כשמדובר במסעדות איטלקיות אותנטיות.

חוץ מפיצות מושלמות תמצאו במסעדה הזו גם קרפצ׳יו תמנון, פסטות נהדרות, דגים, סטייקםים ועוד.

כתובת: Piazza del Risorgimento, 46/a

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-23:30

אטרקציות נוספות באיזור: עיר הותיקן

12. Voglia di Pizza - פיצה חובה

אם יש טרנד בקרב צליאקים המבקרים ברומא הוא להתווכח היכן הפיצה הכי טעימה שהם אכלו בחיים שלהם. לא מעט מאלו שביקרו במסעדת Voglia de pizza (בתרגום חופשי: ״משתוקקים לפיצה״) טוענים שזו המנצחת.

לצד פיצות ללא גלוטן תמצאו בתפריט המסעדה שקיימת כבר מזה שני עשורים גם פסטות, קלזונה, לחמים, קרוקטים, פרחי זוקיני מטוגנים, קינוחים וכמובן גם בירה ללא גלוטן.

כתובת: Via dei Giubbonari, 33

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-23:00

אטרקציות נוספות באיזור

13. Grom - גלידה מעולה וגביע ללא גלוטן

לרשת הגלידות האירופאית, Grom עשרות סניפים ברחבי איטליה כולל תשעה סניפים רק ברומא עצמה. ואיזה כיף שכך.

בעלי הרשת מספרים באתר הרשת כי לאחר שניסו למצוא גביעי גלידה נהדרים, טעימים, פריכים ועם מעט מרכיבים ולא הצליחו, הם פשוט פיתחו גביע שכזה בעצמם וזה עשוי מקמח תירס מזנים שונים. 

בגרום תמצאו גלידות מיוחדות וטעמים מיוחדים שמוצעים בחודשים מסוימים בלבד. שווה וטעים מאד.

כתובת אחד הסניפים: P.za Navona 1, Via Agonale, 3

שעות פתיחה: מדי יום 11:30-23:00

אטרקציות נוספות באיזור: טירת סנטאנג'לו, שוק קמפו ד׳פיורי

14. Gelateria Fatamorgana - גלידריה שכולה ללא גלוטן

גלידריה נוספת שכולה על טהרת הללא גלוטן (כן גם הגביעים וגם צלוחיות הוופל המהממות) היא פטה מורגנה (חזיון תעתועים) שהוקמה על ידי מריה אגנס ומונה כיום כחמישה סניפים ברחבי רומא.

בג׳לטו של מריה, אין לא רק גלוטן אלא חומרים משמרים או צבעי מאכל ובחלק מהטעמים גם אין ביצים, אגוזים, חלב או סוכר כך שגם בעלי אלרגיות למזון יוכלו למצוא את עצמם בקלות ברשת הנהדרת הזו.

שימו לב שחלק מחנויות הגלידה סגורות במהלך החורף.

כתובת אחד הסניפים: Piazza degli Zingari, 5

שעות פתיחה: 13:00-22:00 למעט ימי שני

אטרקציות נוספות באיזור: בזיליקת סנטרה מריה, אנדרטת ויטוריו אמנואלה, שוק טרג׳נס 

15. New food gluten free - אוכל חדש

"אוכל חדש״ היא רשת בת ארבעה סניפים ששלושה מהם נמצאים ברומא. באתר הרשת כתוב שמטרת הרשת היא להעניק חוויה טובה תוך כבוד לטבע ולהעניק איכות חיים של אנשים.

הרשת נוסדה בשנת 2013 על ידי סטפאנו ולורנצו ובסניפי הרשת תוכלו למצוא פיצות נהדרות, פסטות טריות, לחמים, עוגות, טארטים, טורטליני, לזניות, קרואסונים ועוד.

כתובת אחד הסניפים:P.za S. Vincenzo Pallotti, 208

שעות פתיחה: מדי יום 9:00-21:00

אטרקציות נוספות באיזור: וילה דוריה פמפילי

16. La Gallina bianca - מסעדה מצוינת

מרחק צעדים ספורים מתחנת טרמיני מסעדת גלינה ביאנקה הפועלת מאז שנת 1996 ומתמחה בגריל טאבון עצים. למסעדה לא רק תפריט ללא גלוטן אלא מטבח שלם ייעודי ללא גלוטן ממנו תוכלו לקבל כל מנה שבתפריט. במסעדה תוכלו לאכול ארוחת צהריים שלמה ב-9 יורו בלבד.

אז מה בתפריט? החל ממנות ראשונות וסלטים ודרך ספגטי או פטוצ׳יני בעבודת יד ללא גלוטן כולל מנת הדגל, פסטה קרבונרה, ניוקי, מנות עוף, פיצות משוגעות (בין 8.5 ועד 14 יורו תלוי בתוספות), מנות דגים, קינוחים וכמובן בירות ללא גלוטן.

כתובת: Via Antonio Rosmini, 9

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-15:00 ושוב משעה 18:30 ועד 23:00

אטרקציות נוספות באיזור: כנסיית סנטה פודנציאנה, בזיליקת סנטה מריה מג׳ורה.

17. Le Altre Farine Del Mulino - קרואסונים ומאפים

מאפיה נוספת הנמצאת בסמוך למתחם הוותיקן ברומא היא Le Altre Farine Del Mulino והסיסמא שלה היא: ״מעבדה אומנותית של מוצרים סיציליאניים אופייניים לחלוטין ללא גלוטן״.

במאפיה הזו תמצאו מריטוצו ללא גלוטן, קנולי, כדורי ארנצ׳יני, פיצות, קרואסונים, עוגות, כריכי פניני ועוד. גם רגישים ללקטוז יוכלו ליהנות במקום ממספר אופציות טעימות ללא גלוטן.

כתובת: Via di Porta Cavalleggeri, 151/153

שעות פתיחה: מדי יום 7:30-19:30. בשבת עד 20:00. בראשון 9:00-15:00. בשני – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: כנסיית הוותיקן, כנסיית Chiesa di Santa Caterina Martire

18. La Pasticciera - מאפיה טעימה

מאפיית לה פסטיסריה הקיימת מאז שנת 2014, מגדירה עצמה לא פחות ממעבדת אמנים שהאמנות שלהם היא מוצרים ללא גלוטן, ללא שמן דקלים, ללא שומנים מוקשים ועם מקסימום טעם ואיכות. במקום תמצאו גם מגוון אופציות ללא לקטוז וגם אופציות טבעוניות בנוסף ללא גלוטן.

בין המאפים שתמצאו פה: עוגות, קאפקייקס, קרואסונים, ביסקוויטים, טארטים, מוסים, עוגות מימוסה עם שוקולד ופטל ועוד

כתובת: Via Varese, 43

שעות פתיחה: מדי יום 9:00-15:00. בשני: סגור

אטרקציות נוספות באיזור: בזיליקת סנטה מריה מג'ורה, המוזיאון הלאומי של רומא, כיכר Vittorio Emanuele II

19. El Maiz - ארפה ואמפנדס

אם תרצו (ואתם תרצו) לגוון מרוב אוכל איטלקי מצוין ויותר מדי פיצות, פסטות וטירימיסו, אתם לגמרי יכולים לקפוץ לEl maiz, מסעדת אוכל רחוב ונצואלי שבו תוכלו להתענג על ארפה, אמפנדס ועוד מאכלים מהממים. המסעדה נמצאת בסן פייטרו, ליבה של רומא, כל חומרי הגלם טריים ואיכותיים והמסעדה כולה – ללא גלוטן.

באל מייז (תירס בספרדית) ניתן לבחור במילוי עוף, בקר, גווקמולי, שעועית, חמון וגם בגרסה צמחונית. מחירי המנות נעים בין 7.5 ל-8 יורו. תשאירו מקום לקינוח ושתיה.

כתובת: Via Tolemaide, 16

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-22:30. בימי ראשון – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: מוזיאוני הוותיקן, שוק פשפשים, 

20. Erudito Burger Bar - המבורגרים ונאגטס עוף

בר ההמבורגרים הקטן ארודיטו נמצא בשכונת פיגנטו הטרנדית והמתפתחת קצת מחוץ למרכז רומא.

הבר המקסים, הדוגל בשימוש בחומרי גלם איכותיים מציע המבורגרים נהדרים ללא גלוטן תוך שימוש בלחמניות מחמצת איכותיות (בין 9 ל-15 יורו תלוי בתוספות). ולא רק: בתפריט הללא גלוטן של המקום תמצאו גם צ׳יפס (4 יורו), נאגטס עוף (5 יורו), טאקוס, נאצ׳וס ללא גלוטן ואיך לא, בירה ללא גלוטן (4 יורו).

כתובת: Largo di S. Luca Evangelista, 4-5

שעות פתיחה: מדי יום 19:00-23:30. ביום שני – סגור.

אטרקציות נוספות באיזור

21. Napoleoni Gluten Free - מאפיה ללא לגוטן

נפוליאוני היתה במשך עשרות שנים קונדיטוריה רגילה לחלוטין עד שהחליטה לבצע מהפך ולהפוך לקונדיטוריה ללא גלוטן לחלוטין. המוטו שלה הוא ״רגשות שאי אפשר לעמוד בפניהם״ וזה לגמרי מובן כאשר מדובר במאפיה.

כמיטב המסורת, תמצאו במאפיה הזו קרואסונים, קאפקייקס, קנולי, דונאטס, עוגות, טארטים ועוגיות מתוקות למד מאפים מלוחים כמו פיצות, לחמניות ועוד או את מאפה השוקולד אגוזי לוז ופודינג המטורף שכאן בתמונה.

כתובת: Via Appia Nuova, 590

שעות פתיחה:  מדי יום 7:00-20:30. בימי שני – סגור.

אטרקציות נוספות באיזור: שוק הפשפשים Mercatino Usato Roma Appia, פארק vila lazzroni, קבר Romana dell’Appia Antica

22. Pompi - טירימיסו ללא גלוטן

חברתי שרון פרסבורגר ממליצה על ביקור חובה באחד מסניפי Pompi שם מייצרים מאז 1960 את הקינוח הכי איטלקי שיש: טירימיסו.

מנת הטירימיסו מגיעה בקופסת נייר ממוחזר ידידותית לסביבה, עולה 5 יורו ואוכלים אותה מחוץ לחנות המתוקה. גרסת הללא גלוטן נמכרת בטעם הקלאסי בלבד אבל תהיו בטוחים שזה בדיוק הטעם שתרצו לאכול את הקינוח.

כתובת: Via della Croce, 88

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-21:00

אטרקציות נוספות באיזור: וילה בורגזה, המוזיאון לאמנות מודרנית

23. O' Masto - איטלקית מסורתית

מסעדת הומסטו, השייכת לאחים אפיצ׳לה קיימת כבר כמעט חצי מאה בהן הספיקה לעבור מקום פעם אחת.

הומסטו (מלשון הו מאסטרו) היא מסעדה איטלקית מסורתית אשר מציעה לצד התפריט הרגיל גם תפריט ללא גלוטן שבו תמצאו גם קרוקטים במילויים שונים (בין 1.3 ל-2.5 יורו), פיצות נהדרות (בין 7 ל-11 יורו), בירות וליקרים ללא גלוטן וקינוחים מסורתיים (5.5 יורו)

כתובת: Largo Carlo Salinari, 13

שעות פתיחה: מדי יום 12:30-14:30 ומשעה 19:30 ועד 23:00. ביום שני – סגור

אטרקציות נוספות באיזור

24. Millennium - פאב מסעדה איטלקי

מסעדת מילניום היא שילוב של פאב, מסעדה ופיצריה אשר פועלת כבר שני עשורים וידועה בזכות הטיפול המסור שלה בלקוחות צליאקים למרות שהמסעדה מגישה גם וגם. עם זאת. למסעדה מטבח נפרד ואפילו תנור עץ נפרד להכנת מנות ללקוחות צליאקים וזה לא פחות ממדהים.

בתפריט המסעדה אשר ממוקמת בשכונת אלכסנדריה, תמצאו בין היתר פיצות מעולות, פסטות תוצרת בית, המבורגרים, פוקצ׳ות, ברוסקטות, קינוחים מדהימים מעוגת גבינה ופנה קוטה, טירימיסו וסמיפרדו וכמובן – בירות ללא גלוטן.

כתובת: Via di Tor Tre Teste, 35

שעות פתיחה: מדי יום 19:00 ועד 1:30 בלילה. בראשון פתוח גם לצהריים. בשני – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: הפארק השכונתי Tor Tre Teste

25. Starbene Senza Glutine Roma - מאפיה ללא גלוטן בצפון רומא

המאפיה הזו שכולה ללא גלוטן, ממוקמת בצפון רומא מעט רחוק משאר אטרקציות אבל אם אתם בסביבה – אתם חייבים לקפוץ. הסלוגן של המאפיה: כל המאפים הטריים שתמיד רצית והו כמה שהם צודקים.

במאפיה הזו תוכלו למצוא את כל סוגי העוגות, העוגיות, האקלרים, הטארטים, המלוחים, המתוקים, קנולי וכמובן, לחמניות מריטוצו חלומיות.

כתובת: Via Seggiano, 13

שעות פתיחה: מדי יום 8:00-20:00. בראשון: 9:00-13:00

אטרקציות נוספות באיזור: שוק הפשפשים Mercatino Conca d'Oro

26. Sans de Ble - מאפיה משגעת

סאנס (בלי באיטלקית) דה בלה היא מאפיה איטלקית אותנטית 100 אחוז ללא גלוטן. היא מעט מרוחקת ממרכז רומא אז מומלץ לבקר בה רק אם אתם מטיילים גם קצת מחוץ למרכז העיר. שימו לב לשעות וימי הפתיחה.

בין המאפים שתמצאו במקום, פחזניות, מאפינס, טארטלטים, לחמים, מאפים מלוחים ועוד

כתובת: Via Gabriello Chiabrera, 58C

שעות פתיחה: מדי יום 9:00-14:00 ומשעה 17:00-19:30. בראשון רק עד 13:00. בשני – סגור.

אטרקציות נוספות באיזור

27. celiachiamo - סופר ללא גלוטן

את רשימת רומא ללא גלוטן סופר דווקא סופר אבל סופר שכמותו לא ראיתם: סופר שכולו ללא גלוטן. חלום. שלא תטעו, ברוב הסופרים באיטליה תמצאו מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן אבל מדובר בסופר ייעודי ללא גלוטן שזה כיף גדול שלא צריך לבדוק מה מותר ומה אסור.

בסופר celiachiamo תמצאו מוצרים יבשים, חטיפים (למעלה מ-4000 מוצרים!!) מאפים טריים כמו פיצות, לחמים, כריכים בקרואסון, מילפיי, קרוקט, ארנצ׳יני ועוד.

לרשת 3 סניפים ברחבי רומא.

כתובת: Via Trionfale, 15

שעות פתיחה: שלישי עד שבת 10:00-20:00. ראשון עד 14:00. ביום שני – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: הוותיקן, טירת סנטאנג'לו

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. חמדת

    שלום דביר,
    תודה רבה על המלצות חו"ל באתר. נשתמש בזה בנסיעה הקרובה שלנו לאיטליה.

    קניתי את הספר שלך והכנתי את המתכון של הפירושקי ועוגת פרסבורגר (פרג) ללא גלוטן, ויצא מעולה.
    יישר כוח! תודה על המתכונים הטובים.

    רציתי לבקש ממך המלצה לתנור אפיה חדש: אני צריכה לקנות תנור חדש למטבח, בילד אין. התנור הנוכחי כבר לא אופה טוב.
    על איזה תנור אתה ממליץ לי?
    עדיף תנור שאפשר לאפות בו כמה תבניות בו זמנית, אפיה איכותית, שהמאפה נאפה גם מבפנים. לקצר זמן עבודה במטבח.
    אפשר לקבל כמה הצעות, אבדוק מחירים, ותגיד לי מה הכי כדאי מבחינת איכות עבודה.
    תודה רבה 🙂
    שנה טובה לך ולבני משפחתך
    בברכה
    חמדת אייכלר

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי חמדת
      תודה רבה על המשוב המשמח!! איזה כיף!!
      לגבי תנור – אין לי יותר מדי נסיון עם תנורים מעבר לאלו שהיו לי אישית ככה שאני לא יכול לומר ששלי טובים מאחרים
      היה לה beko שנים והייתי מרוצה אבל אין בכך משום המלצה ספציפית או לומר שהוא טוב מאחרים….
      דביר

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן