ריפבליק בהוד השרון משיקה תפריט ללא גלוטן - בלוג Wheat Out - עולם שלם ללא גלוטן דביר בר

ריפבליק בהוד השרון משיקה תפריט ללא גלוטן

לכבוד השקת התפריט ללא גלוטן של ריפבליק, הבראסרי של הוד השרון, נסעתי במיוחד כדי לבדוק אותו בעצמי

כצליאקים, או כבני משפחה של צליאקים, אנחנו תמיד מצפים ממסעדות שיחזיקו תפריטים ללא גלוטן ומגוון מנות שיעשו אותנו שמחים ומרוצים אבל מי שמכיר איך עובדות מסעדות מבפנים, ואת הקשיים הלא מעטים שמתקיימים בתוכו, יודע כמה קשה לשמור על 100 אחוז סטריליות והפרדה מוחלטת במטבחים שמוציאים לעיתים גם 100 מנות בשעה. לא בכדי, מרבית המסעדות שמחזיקות במנות או בתפריטים ללא גלוטן, גם מקפידות לציין כי המטבח שלהן אינו חף מגלוטן אם כי הן משתדלות לעשות את המירב בנושא ההפרדה.

בדיוק מהסיבה הזו, שמחתי לגלות שמסעדת ריפבליק, שהפכה בשנה האחרונה לבראסרי המוצלח של הוד השרון, השיקה תפריט שלם ללא גלוטן, הן מתוך מודעות לנושא, והן מתוך דרישה של קהל הלקוחות של המסעדה, הנמנע מגלוטן מסיבות שונות.

אז מה בתפריט ללא הגלוטן של ריפבליק? פתיחים מעולים, עיקריות מגוונות וביום בו הגעתי, היו גם שני קינוחים מצוינים.

אם תגיעו לריפבליק בצהריים, תוכלו גם ליהנות מעסקיות משתלמות במיוחד הכוללות במחיר העיקרית, גם מנה ראשונה מבין שתיים המתחלפות מדי יום וכן מכוס שתיה (סודה או תה קר). ביום בו ביקרתי במסעדה, כללו הראשונות שהוגשו על חשבון הבית במסגרת העסקית, מרק תאילנדי חרפרף ומצוין וצלחת אנטיפסטי מגוונת.

לא רוצים ראשונה במסגרת העסקית? שום בעיה. בין הראשונות בתפריט של ריפבליק, תוכלו ליהנות מפטה כבדי עוף עם ריבת בצל, למון גראס והוא מוגש עם טוסטונים מצוינים ללא גלוטן (52 ש״ח), סביצ׳ה דג ים עם קרם אבוקדו, שורשים ועשבי תיבול (58 ש״ח), שווארמה דג עם טחינה, סלסה חריפה, עשבי תיבול וצנוברים (58 ש״ח), סלט קיסר עם חזה עוף, בייקון, איולי אנשובי ופרמז׳ן (60 ש״ח) ועוד.

בין המנות העיקריות בתפריט ללא הגלוטן של ריפבליק תמצאו פסטה אליו אוליו (63 ש״ח) או פסטה פירות ים עם מולים, שרימפס, קלמרי, חמאה, יין לבן, עגבניות קונפי, פלפל שאטה ושום (94 ש״ח) אבל שניה לפני שנמשיך חשוב לי להתעכב על נושא הפסטה.

בריפבליק משתמשים בפסטה ללא הגלוטן של ״לה מוליסנה״ עליה המלצתי כאן במסגרת ההמלצות על מוצרים ללא גלוטן. מדובר בפסטה העשויה אורז חום, קינואה ותירס וטעמה הוא אחד הטעימים שטעמתי וממש דומה לפסטה עם גלוטן ככה שאם עדיין לא ניסיתם אותה – זה הזמן.

אבל בחזרה לתפריט של ריפבליק. עוד בעיקריות תמצאו המבורגר מבשר אנטריקוט טרי עם לחמניה ללא גלוטן (73 ש״ח), סלמון צרוב (88 ש״ח), ריזוטו פירות ים (98 ש״ח), פילה לברק (119 ש״ח) ועוד. כל המנות שטעמנו, היו טעימות מאד ובוצעו באופן מושלם.

לקינוח נהנינו משני קינוחים מושלמים: פאד׳ג שוקולד מריר,קרמו נוגט,קרם אנגל׳ז ואייריש קרים וגם ממוס לימון פטל שהיה בדיוק מה שהיינו צריכים לסיום הארוחה.

לסיכום אומר שהתפריט ללא הגלוטן של ריפבליק הוא לא רק מגוון, אלא גם טעים ומשתלם ונותן יופי של אפשרות לצליאקים לחגוג כאן אירועים משפחתיים בלב שקט או סתם להגיע לעסקיות צהריים נהדרות.

ריפבליק, הנגר 24 הוד השרון, לא כשר. פתוח: א׳-ה׳ 12:00-00:00   שישי 18:00-00:00, שבת  12:00-00:00. 09-8878800

 

למתכון ללא גלוטן המומלץ של החודש לחצו כאן.

 

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

קיש בטטה ללא גלוטן. צילום: נמרוד סונדרס
דביר מבשל

קיש בטטה ללא גלוטן

בזכות קמחים ללא גלוטן זו כבר מזמן לא בעיה להכין בצק פריך. קבלו מתכון נהדר עבור קיש בטטה ללא גלוטן

קרא עוד »

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. איקי

    אמנם אינני זקוק לאוכל ללא גלוטן אבל זו ההוכחה בריפאבליק מחדשים כל פעם מחדש. האוכל מעולה הניקיון השרות והיחס האישי.
    אוהב מאוד לבלות במקום
    מומלץ

    1. Avatar photo
      דביר בר

      בהחלט מסעדה מצוינת

  2. ישראל הדרי

    רק לציין שהפסטה ללא גלוטן שהינך מזכיר הינה יקרה מאוד, לטעמי, ואציין שבדרך כלל במקרים שהמוצר טעים ומצדיק אין אני מסתכל על המחיר

    1. Avatar photo
      דביר בר

      הפסטה אכן לא זולה אך טעימה בכמה רמות מכל מה שטעמתי עד כה במהלך 40 שנותיי עם צליאק

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן