עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן >> מתכון מושלם של דביר בר >> היכנסו למתכון

עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

נפתח בוידוי: הפעם הראשונה שבה אכלתי עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן היתה רק כשהייתי בן 30 ומשהו. בתור צליאקי וותיק (רק 44 שנה עם צליאק) לא היו עוגיות פתיבר ללא גלוטן.

בשנים האחרונות, התמונה השתנתה וכיום ניתן להשיג בסופרים השונים ביסקוויטים ללא גלוטן שהם גם נהדרים בפני עצמם וגם מושלמים להכנת עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן אבל עם טוויסט קטן בסוף שמשדרג את כל העוגה.

אז שנתחיל במתכון או שקודם תעדיפו לצפות בוידאו ההכנה שלו

עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן. צילום: דביר בר
עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן. צילום: דביר בר

ההמלצה שלי היא להתחיל בצפיה בוידאו של הכנת המתכון ממש כאן

המצרכים עבור עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן בתבנית בגודל 20×30 ס״מ:

להכנת הקרם לעוגה:

2 קופסאות ביסקוויטים ללא גלוטן של וילי פוד

מיכל שמנת מתוקה (38 אחוז)

שקית אינסטנט פודינג ללא גלוטן

כפית קפה נמס מומס בכוס מים חמימים (אפשר גם להשתמש בשוקולית)

כף סוכר

כוס חלב (אפשר גם חלב צמחי)

כפית תמצית וניל

מיכל גבינה לבנה (250 גרם)

לקישוט:

100 גרם שוקולד מריר מגורר בפומפיה דקה (אפשר גם לפדר במקומו אבקת קקאו במסננת)

שוקולד מגורר עדיף מקקאו. צילום: דביר בר

אופן ההכנה (אפשר לצפות בוידאו של שלבי ההכנה ממש כאן.

בקערה נמוכה ורחבה, המיסו את אבקת הקפה הנמס (או השוקולית) במים חמימים והניחו בצד.

לאחר מכן, בקערת מיקסר הקציפו יחד את השמנת המתוקה, החלב, הסוכר, אבקת האינסטנט פודינג ותמצית הוניל. יש להקציף במהירות בינונית ולהגביר למהירות גבוהה עד לקבלת קרם אחיד ויציב. בשלב הזה אין להקציף יתר על המידה על מנת שהקרם היציב שתקבלו – לא ישבר.

לקערת המיקסר, העבירו בעדינות במספר שלבים גבינה לבנה וקפלו את הגבינה בעדינות פנימה כך שהיא תתערבב עם הקרם. המשיכו עד לקבלת קרם אחיד שיהיה מילוי העוגה. הניחו בצד.

טבלו ביסקוויטים ללא גלוטן אחד אחר השני בתמצית הקפה (טבילה קצרה אך הקפידו שהיא תהיה מכל צידי הביסקוויט) והניחו אותם בשכבה אחידה על רצפת התבנית.

בעזרת מרית, מרחו שליש מכמות הקרם על הביסקוויטים כך שהיא תכסה לחלוטין את הביסקווטים.

על גבי שכבת הקרם, הניחו שכבה נוספת של ביסקוויטים ללא גלוטן טבולים בקפה.

על גבי שכבת הביסקוויטים השניה, מרחו שכבה נוספת של קרם.

חזרו על פעולות אלו עד שיגמרו לכם הביסקוויטים והקרם.

מעל לשכבה העליונה (היא יכולה להיות של קרם והיא גם יכולה להיות של ביסקוויטים טבולים בקפה), גררו בעזרת פומפיה שוקולד מריר כך שתתקבל שכבה אחידה של שוקולד מריר מגורר.

כסו את תבנית העוגה בניילון נצמד והעבירו למקרר למשך שעתיים לפחות לפני הגשה. עדיף לצינון של לילה.

העוגה תחזיק במקרר 3 ימים.

בתיאבון!

דביר

הכנתם עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן? צלמו ושלחו לי לוואטסאפ או לאינסטגרם או לפייסבוק על מנת שאוכל לראות, לתייג אתכם ולפרגן בחזרה!

  • המתכון בשיתוף וילי פוד

 

עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן. צילום: דביר בר
עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן. צילום: דביר בר

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. זאנט

    היי גביר מאיפה משיגים את הבסקווטים האלה של ויליפוד

    1. דביר בר

      היי. הם זמינים בכל רשתות השיווק במחלקות ללא גלוטן

  2. מיכל

    היי,
    אפשר להשתמש במסקרפונה במקום גבינה לבנה?

    1. דביר בר

      היי. ממליץ על גבינה רכה יותר מאשר מסקרפונה אם כי אפשרי טכנית

  3. שירה

    היי
    האם אפשר להשתמש בחבילת הבסקווטים של בתיבר(אסם) במקום החבילה של וילי פוד
    תודה מראש 🙂

    1. דביר בר

      בהחלט

      1. שירה

        תודה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן