מסעדות ללא גלוטן בפריז >>> דביר בר עולם שלם ללא גלוטן

מסעדות ללא גלוטן בפריז

קינוחים מושלמים, לחמים, פיצות, וופל בלגי, קרפים, טוסטים, ניוקי ועוד. 19 מסעדות ללא גלוטן בפריז

רגע לפני שתצללו לרשימה ובה 31 מסעדות ללא גלוטן בפריז חשוב לומר את המתבקש: הנתונים נאספו על סמך מידע מהתקופה האחרונה אולם דברים עלולים תמיד להשתנות ולכן חשוב לשאול ולוודא כשאתם מגיעים לאחת המסעדות שהמנה שאתם מזמינים היא אכן ללא גלוטן כי בסופו של דבר, האחריות היא שלכם ושל בעלי המסעדות. טיסה נעימה ואל תשכחו לתייג אותי איפה שצריך

מלון ידידותי לצליאקים בפריז כבר הזמנתם? קבלו את רשימת המלונות הידידותיים לצליאקים בעיר האורות

שניה לפני רשימת מסעדות ללא גלוטן בפריז, חשוב שתזמינו מלון שלא רק יהיה בלב העניינים אלא שגם יהיה ידידותי לצליאקים. קבלו את רשימת 3 המלונות ללא גלוטן בפריז שחשוב שתכירו:

  1. מלון Le Relais du Louvre ממוקם היטב בלב ליבה של פריז, מרחק הליכה ממוזיאון הלובר המפורסם ומשלל אטרקציות נוספות בפריז. המלון לא גדול במיוחד אבל כשאתם בפריז, אתם לא ממש נמצאים הרבה בחדר. ולמה שחשוב: בארוחת הבוקר במלון תוכלו לקבל אם תבקשו, לחמים ללא גלוטן, קורנפלקס ללא גלוטן ועוד. תוכלו להתרשם מהמלון ואפילו להזמין חדר כאן בלינק.

2. מלון Beauchamps ממוקם באופן מושלם לחובבי השופינג ולא הרחק מהשאנז א ליזה, שער הנצחון ומקומות תיירותיים נוספים בפריז. ארוחת הבוקר במלון ידידותית לצליאקים ותוכלו להתפנק שם ממוזלי ללא גלוטן, עוגת ספוג ללא גלוטן ועוד. תוכלו להתרשם מהמלון ואפילו להזמין חדר כאן בלינק.

3. מסיים את ההמלצות על מלון ללא גלוטן בפריז עם מלון Shangri-La Hotel Paris, מלון יקר ויוקרתי בעל 5 כוכבים שאירח בעבר את הנסיך רולאן בונפרטה. מדובר במבנה היסטורי מדהים והמחירים במלון – בהתאם. עם זאת – המלון מציע ארוחות בוקר שהן 100 אחוז ללא גלוטן (וללא לקטוז) ומפנקים במאפים שווים. תוכלו להתרשם מהמלון ואפילו להזמין חדר כאן בלינק.

מפת גוגל עם כל ההמלצות

מפת גוגל עם כל ההמלצות שכאן בפוסט תוכלו למצוא כאן בלינק (ותודה לעוקבת יעל שני שטיילה וסימנה עבור כולנו)

1. Chambelland - הכי מודרנים

את רשימת מסעדות ללא גלוטן בפריז פותח בולונז׳רי שמבלנד ממוקם בלב שכונת Oberkamf הנמצאת ממזרח לאזור המארה הצפוני המאופיינת בתמהיל מעניין של אוכלוסייה צעירה, סטודנטים, היפסטרים ומהגרים.   

במקום תוכלו מגוון גדול מאוד של לחמים, עוגיות, מאפים וקינוחים ללא גלוטן. הקמחים בהם עושים שימוש במאפייה הם מסוגים שונים וכולם נטחנים במקום,

כמו כן כל הלחמים הנאפים במקום הם אורגנים (על פי התקן). בניגוד לפטיסרי ובולנז'רי רבות בפריז, הרי שכאן יש גם מקומות ישיבה, עובדה ההופכת את המקום לאטרקטיבי מאוד.

כתובת: 14 Rue Ternaux.

פתוח מדי יום מ-8:30-19:30
ראשון – 9:00-18:00

אטרקציות באיזור: מוזיאון פיקסו, כיכר רפובליק, תעלת סאן מרטן.

2. Noglu

דמיינו מגוון עוגות וקרואסונים עשירים בחמאה צרפתית איכותית, עוגיות ולחמים, אקליירים ומקרונים, פיצות והמבורגר, פנקייקס וטארטים והכל מושלם וללא גלוטן.

בנוגלו, עושים את כל המאמצים על מנת שצליאקים ירגישו בבית תחת המוטו שאצלהם – הכל מותר והם אף פועלים בשיתוף איגוד האלרגנים המקומי.

׳נוגלו׳ פריז, מותג המונה שני סניפים בעיר האורות לצד סניף בניו יורק, הוא גן עדן לצליאקים. תוך השקעה רבה הן במחשבה והן בביצוע, בנוגלו מצהירים על לא פחות מ׳מסע בין חושי בין מתוק למלוח וללא דאגה׳.

חשוב לציין כי לא בכל שעה, כל המוצרים זמינים ולא פעם כדאי להקדים ולהגיע לפני שמוצרים מסתיימים ובקצרה: להגיע מוקדם סמוך לפתיחה בבוקר.

מחירי המנות נעים בין 5 ל-17 יורו.

כתובת: 69 Rue de Grenelle

סניף נוסף בכתובת 15 rue Basfroi

שעות פעילות: מדי יום 8:30-18:30 (בסניף השני – מדי יום 9:00-16:00)

אטרקציות נוספות באיזור: מוזיאון רודן, גני לוקסמבורג, כנסיית סן ז׳רמן דה פרה.

3. Maison Plume | Pâtisserie - פטיסרי ללא גלוטן

הפטיסרי המתוק מייסון פלאם ממוקם ברובע השלישי של פריז והוא כולו 100 אחוז ללא גלוטן (וגם בלי סוכר) שזה תמיד כיף. הוא שייך לקונדיטורית טארה פידו, רגישה לגלוטן בעצמה. המקום נפתח רגע לפני הקורונה ב-2019.

בין המאפים הנהדרים שתמצאו במקום: פאי לימון, עוגת שוקולד, קינוחים המשלבים פירות יער, עוגת קפוצ׳ינו ועוד. חלק גדול מהקינוחים במקום מעוצבים בצורת נוצה (לזיהוי קל באינסטגרם)

כתובת: 61 Rue Charlot

שעות פעילות: מדי יום 11:00-19:00. בשלישי מהשעה 14:00. בשני – סגור.

אטרקציות באיזור: המארה, מוזיאון פיקאסו

4. Cococo - יפנית מודרנית שכולה ללא גלוטן וחלב

כל התפריט של המסעדה היפנית מודרנית הזו, הממוקמת ברובע השני של פריז, הוא ללא גלוטן וללא חלב שזה כבר כיף גדול לצליאקים.

קופסת הבנטו המהממת של קוקוקו תעלה לכם 16 יורו (עם דג או בקר כמו בתמונה), מנות ההרכבה העצמית בקערה יעלו 13 יורו. יש במקום גם עסקיות שוות והמקום בכלל פועל בשעות הצהריים בלבד.

כתובת: 35 Rue Coquillière

שעות פעילות: מדי יום 12:00-15:00. בראשון ושני – סגור

אטרקציות באיזור: פאלאס רויאל (ארמון וגנים מהממים), מוזיאון הלובר

5. Copains -בולונז׳רי ללא גלוטן

קופנס, בולונז׳רי ללא גלוטן, ממוקם ברובע השני של פריז, נוסדה על ידי שני חברים שהחליטו לאתגר את עצמם עם קלאסיקות צרפתיות לצד מאפים מודרנים בגרסה שתהיה ללא גלוטן, אורגנית ותוצרת בית.

מחירי הלחמים האיכותיים במקום נעים בין 6.90 ל-9.90 יורו לכיכר ומחירי המתוקים והמאפים האישיים נעים בין 2.5 יורו ל-6.10 יורו בממוצע. מחירי הכרירים המושקעים במקום – 7.90 יורו. מומלץ.

כתובת: 60 Rue Tiquetonne

שעות פעילות: מדי יום 8:30-19:30. בראשון עד 15:00, בשני: סגור

אטרקציות באיזור: Halles de paris, פאלה רויאל

 

6.Tasca bio - איטלקית ללא גלוטן

ממש לא רחוק ממגדל אייפל, אולי האייקון הכי מפורסם של פריז וצרפת כולה, עומדת מסעדת Tasca bio, מסעדה איטלקית שכולה גם אורגנית וגם ללא גלוטן.

ובאיטלקית כמו באיטלקית, תוכלו למצוא בטקסה ביו פיצה מעולה, מנות ריזוטו, מקלות גרסיני, פסטות שונות, פוקצ׳ה ללא גלוטן, בוראטה ועוד. מחירי הפיצות נעים בין 12 ל-19 יורו תלוי בתוספות. בגזרת הקינוחים תמצאו פה טירימיסו, פנה קוטה, מוס שוקולד במחירים שבין 10 ל-12 יורו

כתובת: 46 Av. de Suffren

שעות פעילות: מדי יום 12:00-22:30

אטרקציות באיזור: מגדל אייפל

 

7. La Gaufrerie - הכל על וופל בלגי

אם יש משהו שהוא בגדר הימור מטורף זה לפתוח מקום שמגיש אך ורק וופל בלגי. זה הימור כפול לפתוח מקום כזה בפריז, מקום שבו בכל מקום תוכלו למצוא קרפים מטריפים, כבד אווז ומקרונים ופתאום מגיע המקום הזה שמגיש וופל עם שלל תוספות, מתוקות ומלוחות.

בין שלל המנות שרקח ג׳ונתן, בעל המקום, נצר למשפחת אופים ובשלנים שחיבר תפריט מזכרונות ילדותו, תוכלו למצוא בלה ג׳ופררי, הממוקמת בשכונת des Halles, תוכלו למצוא וופל ים תיכוני (אנשובי, זיתים שחורים, צלפים, עגבניות מיובשות, ריקוטה טרייה וארוגולה) וופל סקנדינבי (תרד, גראבלקס סלמון, לימון שמיר שנטילי, סלט), וופל בורגר, וופל סטייק קצוץ ואפילו צ׳יקן וופל (שילוב שאני אוהב במיוחד ברמה האישית).

בגזרת המתוקים תוכלו להזמין וופל עם שוקולד נוטלה וקצפת או גלידה וקרמל מלוח או למשל שבבי אגוזים ושוקולד מריר ועוד.

מחירי הוופלים נעים בין 5 ל-9 יורו למתוקים ובין 9.5 ל-16.5 יורו למלוחים.

במקום נזהרים מלהתחייב בכל הקשור לזיהום משני לצליאקים ומציינים באתר שלהם כי הוופל ללא הגלוטן נעשה באותה התבנית בה מכינים את הוופל עם הגלוטן אך לפי כמות הצליאקים שאכלו במקום, כנראה שזה עובר בשלום.

כתובת: 5 Rue Marie Stuart.

שעות פעילות: שני עד שישי: 12:00 ועד 14:30 ועד שוב מ18:00 ועד 22:30. שבת: 12:30-22:30, ראשון: 11:30-22:00.

אטרקציות באיזור: מרכז פומפידו, המוזיאון למקצועות האמנות.

 

8. Aji Dulce Restaurant Venezuelien - ארפה מושלמת

דוכן הארפה הונצוליאנית המקסים הזה שנמצא ברובע התשיעי של פריז מציע מגוון רחב של מנות ארפה בשלל מילויים החל מעוף, בקר, חזיר וכמובן תבשילי שעועית מסורתיים ואבוקדו ועוד.

מחיר מנת ארפה הוא 10.90  יורו ובמהלך שעות הערב וסוף השבוע, תוכלו לבחור במקום תוספת אחת – 2 תוספות ואז תעלה המנה 15.90 יורו. במקום גם דרינקים, ראשונות וקינוחים מסורתיים במחירים נוחים.

בימים שני עד שישי בצהריים בלבד תוכלו ליהנות במקום מעסקיות במחיר 13.90 שכוללות ארפה עם תוספת, מנה ראשונה או קינוח או דרינק

כתובת: 19 Rue Notre Dame de Lorette

שעות פעילות: מדי יום 12:00-14:30 ומהשעה 19:00 עד 22:00. בשבת וראשון פתוח ברציפות

אטרקציות באיזור: בית הכנסת הגדול של פריז, מוזיאון גוסטב מורו, האופרה גרנייה

 

9. פיצה לב - Il Quadrifoglio

מסעדת איל קואדריפוג׳ליו, השוכנת ברובע הרביעי של פריז, מכנה את עצמה ״טיול קולינרי לאיטליה באמצע פריז״ והיא לגמרי כזו.

הפיציולו של המסעדה, ג׳יאנפולו קמרקה יגיש לכם במסעדה פיצה ללא גלוטן בצורת לב וכגודל הלב שלו, כך גודל הפיצה. מדובר בפיצה שווה ממש.

במסעדה החמימה והבייתית הזו תמצאו גם פסטה ללא גלוטן ואפילו קינוחים מבוססי קמח אורז ובהם טארט לימון, מוס שוקולד, פנקוטה ולעיתים גם קראמבל תפוחים וטרט טאטין.

המקום מחזיק בתנור נפרד לטובת הפיצות ללא הגלוטן לאחר שבעבר לא כך היה הדבר ועקב ביקוש רב, רכשה המסעדה תנור נוסף נפרד. שאפו

כתובת: 19 Boulevard Bourdon.

שעות פתיחה: שלישי עד שבת, 12:00-14:30 ומהשעה 19:00 ועד 22:30. בראשון ושני – סגור.

אטרקציות נוספות באיזור: כיכר הבסטיליה.

View this post on Instagram

#glutenfree 💪#pizza #sansgluten #coeur #

A post shared by Il Quadrifoglio (@il_quadrifoglio_paris) on

10. Charli's crew - הצוות של צ׳ארלי

המקום הטרנדי charlie's crew ואשר מצטלם נהדר לאינסטגרם (איך לא) שוכן ברובע השני של פריז וגם הוא 100 אחוז ללא גלוטן ובנוסף הוא טבעוני ומעודכן לדיאטות כמו פליאו וקיטו.

בין המנות שתמצאו במקום של צ׳ארלי, המבורגר עדשים קראנצ׳י, חביתת טופו מקושקשת, טוסט שוקולד, צ׳יפס קייל, גרנולה עם יוגורט, עוגיות, מאפין סאבוי, טוסט אבוקדו ועוד.

כתובת: 14 Rue Mandar

שעות פתיחה: רביעי עד שישי 8:30-17:00, שבת וראשון 9:30-18:00. בשני ושלישי – סגור.

אטרקציות נוספות באיזור:  פאלה רויאל

11. Riz riz - הכל ללא גלוטן

מסעדת ריז ריז, כשמה כן היא, בנויה על אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר, הטעימים ביותר והפופולרים ביותר במטבח הצליאקי: אורז.

בעלי המסעדה רוכבים על הטרנד ששטף את אירופה בעשור האחרון ופתחו מסעדה שבה כל המנות מבוססות על אורז בצורות שונות וכל התפריט – ללא גלוטן.

בין המנות: מנת קארי תאילנדית (14.5 יורו), וופל בטטה (15 יורו) ועוד מגוון מנות יצירתיות.

בקינוחים: גנאש שוקולד עם קראמבל (8.5 יורו), מוס שוקולד (6 יורו), לחם בננה (5 יורו)

כתובת: 221 Rue Saint-Martin

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-15:00 ומשעה 19:00 עד 23:00

אטרקציות נוספות באיזור:  מרכז פומפידו, המארה, המוזיאון לאמנות והיסטוריה של היהדות

12. Wonderland Patisserie - הפטיסרי המופלא

פטיסרי הארץ המופלאה (בתרגום חופשי) מציע אופציות ללא גלוטן מעניינות, מסקרנות ומעוצבות כאילו יצאו מספר פנטזיה והן גם… טעימות!

התפריט במקום משתנה אבל הוא כולל החל ממוס שוקולד וקרמל מלוח שנראה כמו עץ / פטריה מיער קסום, פאי לימון ויוזו שנראה כמו קקטוס, עוגת מוס בצורת לב עם אפרסק, לימון, נוגט וריבת עגבניות ועוד.

כל קינוח במקום הוא יצירת אמנות אמיתית. 

כתובת: 208 Av. du Maine

שעות פתיחה: מדי יום 8:00-19:30. בימי שני – סגור

אטרקציות באיזור: Petit-Montrouge

13. La sajerie - סג׳רי

לה סז׳ירי הממוקמת ברובע ה-18 של פריז, היא מסעדת אוכל רחוב לוונטינית, משהו שישראלים יוכלו להתחבר אליו בקלות ובמיוחד צליאקים מאחר וכל המנות במקום הן ללא גלוטן (וגם טבעוניות).

בתפריט של המקום מעין לאפות / גאלטים ללא גלוטן עם שלל מילויים מחומוס ועד חציל עם גבינת לאבנה, משוקולד נוטלה ועד תחליף שווארמה. ניתן להזמין במקום גם חומוס בצלחת ועוד. מחירי המנות נעים בין 6.5 ועד 11 יורו.

כתובת: 20 Rue d'Abbeville

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-20:00. בשבת וראשון: סגור

אטרקציות באיזור: במרחק הליכה מבית האופרה גרנייה, מוזיאון גרוון

14. מקסיקני - Candelaria

הטקריה הינו בר טאקוס וקוקטיילים מקסיקני ותוכלו למצוא תפריט ובו כמה סוגי טאקו שכולם עשויים קמח תירס לבן ללא גלוטן ממש כמו שמכינים במקסיקו.

מחיר כל טאקו (יש עם בקר, יש עם חזיר, יש עם דג) הוא סביב 4 יורו ואם בסוף ערב של טאקוס וקוקטיילים תרצו משהו מתוק, תוכלו למצוא במקום בראוני טעים (5 יורו). על מנת גווקמולה עם נאצ׳וס תשלמו 7 יורו. גם הוא ללא גלוטן. למעשה, הפריט היחיד שהוא עם גלוטן במקום היא הבירה.

כתובת: 52 Rue de Saintonge.

שעות פתיחה: שני-חמישי 17:00-2:00, שישי-ראשון 12:00-2:00

אטרקציות באיזור: מוזיאון הציד והטבע.

15. Café Mareva

מרווה היתה אנליסטית פיננסית במטה האירופי של חברה גדולה כאשר גילתה שהיא רגישה בכלל ללקטוז. לצד הדיאטה החדשה שסיגלה לעצמה, גם בהיותה משתתפת בתחרויות ריצה, היא הפסיקה גם לצרוך גלוטן ועברה להשתמש בקמח אורז ובקמחי מקור אחרים.

עם זאת, היא גילתה שלמרות שמקרון ומדלנים ללא גלוטן יש להשיג בכל מקום בפריז, היא התקשתה למצוא קינוחים יותר מורכבים ושווים ולכן החליטה לפתוח מקום משל עצמה וכך נולד קפה מרווה.

בקפה מרווה תוכלו למצוא החל ממשקאות וקערות בריאות גם שורה של טוסטים שווים במיוחד כמו טוסט אבוקדו (9 יורו) או טוסט ריבה וחמאת בוטנים (7 יורו), מרקים (8 יורו), בודהה בול (13 יורו), ועד עוף בקארי (13 יורו) ועוף מטוגן על וופל בלגי (14 יורו).

כתובת: 38 Rue du Faubourg du Temple.

שעות פעילות: מדי יום 9:00-17:00

אטרקציות באיזור: תעלת סאן מרטן, פארק בלוויל.

 

16. פיצה - Little Nonna

מסעדת ״נונה הקטנה״ היא מסעדה שכל כולה ללא גלוטן. בראש המסעדה, עומד השף מרקו שהחליט להנגיש את הפיצות והפסטות המעולות שלו לקהל שמחפש מוצרים ללא חיטה וכך, את הפיצה ואת הפסטה, מכינים במקום במסעדה הפריזאית המקסימה הזו.

את הפסטות והפיצות מייצרים בנונה הקטנה מקמח תירס, קמח אורז, קמח כוסמת, אורז מלא ועוד.

במסעדה מבחר מנות ראשונות מגוון, כולן מהקלאסיקה האיטלקית כמו ברוסקטה מושלמת ללא גלוטן כמובן ב-12 יורו ואילו בתפריט הפיצות, שמחריהן נע בין 10 יורו ל-21 יורו, תמצאו מגוון תוספות החל מפרמז׳ן, מוצרלה וזיתים שחורים ועד שמנת כמהין, ארטישוק, בוראטה, גבינת גורגונזולה ובייקון.

בתפריט הספיישלים של המסעדה תוכלו למצוא מנות בינלאומיות כמו המבורגר (לא כשר, 15 יורו), חצי עוף בגריל ותפוחי אדמה (19 יורו), אוסובוקו ופולנטה (22 יורו), דג טונה וירקות בגריל (24 יורו) וחזה ברווז צלוי ומחית תפוחי אדמה סגולים (23 יורו).

מעבר לתפריט הרגיל, מציעים בנונה הקטנה עסקיות צהריים בימים שני עד שישי ב-19 יורו והן כוללות מנה ראשונה ועיקרית או עיקרית וקינוח.

כתובת: 12 Avenue Niel.

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-15:00 ושוב מהשעה 19:00-23:00

אטרקציות באיזור: שער הנצחון, פארק מונסו, מוזיאון ז׳קמאר אנדרה.

17. קינוח וואו - Yummy & guiltfree

מאחורי ״יאמי וללא גלוטן״ עומדים מנואל קולון, ביתו איריס קולון ודמיאן קאסרט שיחד הקימו בית עסק מתוק וללא גלוטן שלו כבר שלושה סניפים בפריז..

ביאמי וללא גלוטן תמצאו וואפל תוצרת בית, שמוכן לעיני הלקוחות, בגרסה מתוקה או מלוחה לבחירת הלקוח והכל ללא גלוטן. היתרון המשני: הכל מצטלם שם נהדר לאינסטגרם. 

מה בתפריט? בגזרת המלוחים, תוכלו להזמין את הוופל שלכם עם עוף בנוסח תאילנדי או עם נתחי דג בקלה, תפוחי אדמה ופרז׳ן ואילו בגזרת המתוקים תוכלו לבקש את הוופל המתוק שלכם עם קרם שוקולד או קרם לימון, או עוגת גבינה.

על וופל מלוח תשלמו כ-7 יורו ועל וופל מתוק – 5 יורו.

עוד תוכלו למצוא ביאמי וללא גלוטן מדליינים ללא גלוטן במספר טעמים וגם גלידות וסורבטים בגביע טבעוני ובהם סורבט שוקולד חזק, סורבה מנגו ועוד.

גם בבחירת השתיה במקום הושקעה מחשבה ומוגשים במקום לימונדה אורגנית, תה קר עם סוכרים טבעיים, שוקולד חם תוצרת בית ועוד.

כתובת: 3 Rue du Temple.

שעות פעילות: מדי יום 12:00-20:00. בשבת וראשון כבר מהשעה 10:00

אטרקציות קרובות: מרכז פומפידו, קתדרלת נוטרדם (הסגורה למבקרים כעת עקב שריפה), אוטל דה וויל.

 

18. kapunka - cantine thaï sans gluten - תאילנדי ללא גלוטן

קפונקה, היא לא רק ״תודה״ בשפה התאית אלא גם רשת מסעדות תאילנדיות בפריז ואשר מונה שישה סניפים. חמישה מתוך שישה סניפים אשר בבעלותו של איש העסקים עמנואל רייכאווארג הם ללא גלוטן ואילו השישי הוא גם טבעוני.

בתפריט של קפונקה תמצאו מגוון סלטים אסייתים למנה ראשונה ובהם כמובן סלט הפפאיה המפורסם (סום טאם), מנות פאד תאי שונות, תבשילי קארי מבוססי חלב קוקוס, קינוח טפיוקה תאילנדי קלאסי ועוד. מחירי המנות נעים בין 9 ל-16 יורו.

כתובת: 51 Rue Saint-Sauveur (את שאר כתובות הרשת תוכלו למצוא באתר הרשת)

שעות פעילות: מדי יום 11:30-15:00 ומהשעה 18:00-23:00

אטרקציות באיזור: מרכז פומפידו, מוזיאון פיקסו, שאטלה, לה האל.

19. Breizh Café - קרפ ללא גלוטן

בריז קפה הינה רשת קרפים המונה 4 סניפים בפריז כמו גם סניפים בטוקיו.

בסניפי הרשת תמצאו קרפים מתוקים ללא גלוטן עם תוספות כמו סוכר חום וחמאה, קרפ מוס שוקולד לבן, קרפ אפרסק קלוי עם גלידת וניל ומנטה טריה, קרפ קרם לימון.

בגזרת המלוחים תמצאו במקום קרפים עם סלמון מעושן, גבינת שמנת ושמיר, קרפ מעושן עם תפוח אדמה, קרפ עגבניה, מוצרלה ובזיליקום ועוד.

מחירי המנות נעים בין 7 יורו למתוקים ועד 18 יורו למלוחים.

כתובת: 109 Rue Vieille du Temple. לרשימת כל הכתובות לחצו כאן.

שעות פעילות: 10:00-23:00.

אטרקציות באיזור: מוזיאון פיקסו.

20. Grom - גלידה עם וופל ללא גלוטן

לרשת הגלידות האירופאית, Grom, ארבעה סניפים ברחבי העיר פריז.

בעלי הרשת מספרים באתר הרשת כי לאחר שניסו למצוא גביעי גלידה נהדרים, טעימים, פריכים ועם מעט מרכיבים ולא הצליחו, הם פשוט פיתחו גביע שכזה בעצמם וזה עשוי מקמח תירס מזנים שונים. 

בגרום תמצאו גלידות מיוחדות וטעמים מיוחדים שמוצעים בחודש מסוים בלבד. שווה ועטים מאד.

כתובת: 81 Rue de Seine

שעות פעילות: שני עד חמישי 12:00-23:30, שישי ושבת עד 0:30, ראשון עד 23:30.

אטרקציות באיזור: מוזיאון פיקסו.

גלידה ללא גלוטן. Grom. צילום: דביר בר
גלידה ללא גלוטן. Grom. צילום: דביר בר

21. Mimi cave a manger Napolitain - איטלקיה ללא גלוטן

מסעדת מימי האיטלקית, מגדירה עצמה מסעדת שף ללא גלוטן. לצד תפריט עם מנות משתנות מעת לעת, מימי מצליחה לספק מנות איטלקיות נהדרות ומגוונות.

בין המנות במסעדה, אשר מעדכנת בעמוד הפייסבוק שלה את המנות בתפריט, תוכלו למצוא ספגני, קינוח טירימיסו, כדורי ארנצ׳יני, לינגוויני, ניוקי, גבינת בוראטה, ריזוטו ועוד.

מחירי המנות נעים בין 9 ל-18 יורו. מחירי הקינוחים באזור 7-7.5 יורו.

כתובת: 105 Rue du Cherche-Midi.

שעות פתיחה: שלישי ורביעי 12:00-14:00, חמישי-שבת, 12:00-14:00, 19:30-22:00. ראשון-שני – סגור.

אטרקציות באיזור: מגדל מונפראנס, גני לוקסמבורג, אינווליד.

22. Rice Trotters

מאחורי ״רייס טרוטרס״  עומד אנטוני, שף מסומן בכוכב ולוריאן, גסטרונום חרוץ. במסעותיהם, הם נדהמו לגלות כי קיימים למעלה מ-70 אלף! זני אורז המעובד אלפי שנים ב-5 יבשות והחליטו לפתוח מקום שהוא מקדש לאורז וכחלק מזה, כל המנות הן ללא גלוטן.

המנות ברייס טרוטרס משתנות מעת עת. לוריאן ואנתוני ביקשו להחזיר לפאריס טעמים, צבעים וזיכרונות ומדי יום, הם מבשלים סוגים שונים של אורז מתאילנד, מאיטליה, מקמרגואה, מדרום צרפת, שלהם גם צבעים שונים וטעמים שונים.

מנות האורז מוגשות עם בשר בקר, או עוף או דג או בגרסה טבעונית וגם מקומם של קינuחי האורז, כמו פודינג אורז המוגש עם פירות –  לא נפקד מהתפריט.

כתובת: 22 Rue du Colisée 

שעות פתיחה: מדי יום 11:30-15:00. בשבת וראשון – סגור

אטרקציות באיזור: שאנז אליזה, ארמון האליזה, פארק Square Jean Perrin.

23. Restaurant Tasca - מסעדה ללא גלוטן

מסעדת טסקה הפריזאית היא מסעדה אורגנית שכולה ללא גלוטן! כמה מתבקש שתופיע ברשימת מסעדות ללא גלוטן בפריז.

בין המנות של המסעדה נטולת האתר, הפייסבוק והבקושי אינסטגרם: קרפצ׳יו סלמון אורגני (17.5 יורו), בוראטה עם חצילים, עגבניות, בזיליקום (14 יורו), פיצה מרגריטה (12 יורו), נפוליטנה (13 יורו), פוקצ׳ה עם פרמז׳ן (13 יורו), פסטות שונות כמו לינגוויני וספגטי (15-17 יורו), ריזוטו (24-26 יורו) וגם ניוקי ולזניה וקינוחים כמו פאנה קוטה, טירימיסו, מוס שוקולד, סורבה לימונצ׳לו ועוד. מחירי הקינוחים נעים בין 9 ל-13 יורו.

גולשת באתר זה שביקרה במקום בעקבות המלצה זו סיפרה כי היא חשה שהשירות שקיבלו היה לקוי ומדבריה עלה שהדבר יכולה היה לנבוע כתוצאה מהשייכות המדינית.

כתובת: 46 Avenue de Suffren.

שעות פעילות: מדי יום 12:00-22:30.

אטרקציות באיזור: שער הנצחון, מגדל אייפל, גרנל, מוזיאון הצבא, מוזיאון קה בראנלי.

View this post on Instagram

Tascabio gluten Free gnocchi gongorzola sans gluten maison

A post shared by Tasca restaurant (@restaurant_tasca_bio_) on

24. Helmut Newcake

הלמוט ניוקייק עברה מספר גלגולים. מלהיות הפטיסרי הראשון ללא גלוטן בפריז עם 2 סניפים, הקורונה לא עשתה לסניפים טוב וכעת נותר למקום סניף אחד בלבד וגם הוא פועל בימי שבת בלבד

המקום שייך לאשה בשם מרי, שחלמה כל חייה להיות שף פטיסייר ואחרי שהלכה אחרי החלום, למרות התנגדות הוריה, גילתה שאיננה יכולה עוד לאכול את הקינוחים הצרפתיים הקלאסים. 

לאחר תקופת צינון החליטה מרי לקחת את הרגישות ולהפוך אותה לאתגר, כך נולדה הפטיסרי HELMUT NEWCAKE, פטיסרי צרפתית קלאסית ללא גלוטן. א

כתובת30 Av. de Friedland

שעות פתיחה: ימי שבת בלבד, 10:00-17:00

אטרקציות באיזור: שער הנצחון

25. Eric Kayser - לחמים וקינוחים

אריק קייסר היא כבר מזמן לא רק רשת פטיסרי בולונז׳רי צרפתית אלא אימפריה קולינרית חובקת עולם ולה 21 סניפים בפריז לבדה ונקודות מכירה גם בשלוש יבשות נוספות, פרט לאוסטרליה.

כיאה לאימפריה שהיא, גם תחום הללא גלוטן לא נפקד מסניפיה ובמאפיה של הרשת, הקצו חלל נפרד ליצירת מאפים ללא גלוטן ואלו נארזים באריזה כפולה למניעת כל זיהום משני אפשרי.

בסניפים מסוימים, תוכלו למצוא לחמי כוסמת ללא גלוטן, לחם אגוזים, לחם חומוס ועוד. הכיכרות נמכרים במקום לגמר אפייה ביתית (ואילו במקום עצמו ניתן להזמין כריכים מגוונים, סלטים ועוד, כולם מסומנים בסימון ללא גלוטן קפדני במקררי הסניפים. מדי פעם אף עולים עדכונים בדבר מוצרים ללא גלוטן בעמוד הפייסבוק של הרשת.

כמובן שמקומם של הקינוחים ללא הגלוטן תופס מקום משל עצמו ובמקום תוכלו ליהנות מעוגות פיסטוק, עוגיות שוקולד צ׳יפס ועוד. מחירי העוגיות 2.5 עד 3.50 יורו. מחירי העוגות – 15 יורו ומחירי הלחמים נעים בין 5.3 יורו ל-6.3 יורו.

כתובת: 4 Rue de l'Échelle או בסניפים הבאים: Monge, Odeon, Petits carreux, Duroc, Maleshherbes, Levallois, Mozart, Grand Armee, Comercce, Bercy village.

שעות פעילות: מדי יום 7:00-20:30. (בחלק מהסניפים כבר מ-6:45)

אטרקציות באיזור: מוזיאון הלובר, פאלה רויאל, כיכר הקונקורד.

26. Le Cairn - קפה ומאפה

בית הקפה לה קיירן משלב גם תפריט של 100 אחוז ללא גלוטן וגם טיפולים הוליסטים ונטורופתים. 

למקום הזה הגעתי בזכות הבלוג המעולה של בקי אקסל הבריטית ותוכלו למצוא בו עוגות, סלטים וכריכים היישר מ׳נוגלו׳ (ראו מס׳ 5 ברשימה זו) כמו גם הקרוק מיסייה שכאן בתמונה. מומלץ להגיע מוקדם לפני שהמוצרים מסתיימים

כתובת: 3 Rue Dupont des Loges.

שעות פעילות: מדי יום 8:00-17:30. ביום ראשון – סגור.

אטרקציות באיזור: מגדל אייפל, שער הנצחון, מוזיאון הצבא, גני טרוקדרו.

27. Love Juice bar paris - טבעי ובריא

מקדש הבריאות הזה, השוכן ברובע השלישי של פריז ומעוצב כולו ורוד, נפתח בינואר 2017 ועד מהרה הפך למוקד עליה לרגל לשוחרי הבריאות.

מבחר המנות במקום מצומצם אבל טעים: טוסט ללא גלוטן עם אבוקדו ושמן זית בכבישה קרה (8 יורו), שייקים שונים (7 יורו) או קערת אסאי (9 יורו) ויש גם קינוחים טבעונים כמו עוגת גבינה (5.5 יורו) ובראוני (5 יורו).

כתובת: 176 Rue de Grenelle

שעות פעילות: מדי יום 8:00-18:00. בשבת וראשון: 8:30-19:00.

אטרקציות באיזור: פארק Esplanade des Invalides

28. Saint pearl

בית הקפה סנט פרל, השוכן ברובע הלטיני של פריז, מציע קפה ייחודי למקום, מיצים טבעיים, כריכים ללא גלוטן ועוד מגוון מנות קטנות לנשנוש של בוקר או בין הארוחות כמו כריך ביצה עם רוטב הולנדז או טוסט ביצת עין עם בייקון ואפילו מייפל מושלם ללא גלוטן עם פירות יער ועוד. 

קטן, חמוד ואינטימי אם אתם באיזור.

כתובת: 38 Rue des Saints-Pères.

שעות פעילות: מדי יום 8:00-19:00. בשבת וראשון 10:00-18:00

אטרקציות באיזור: נהר הסיין, כנסיית סן סולפיס, גני לוקסמבורג, מוזיאון הלובר.

29. Wild and the Moon - טרי ובריא

את רשימת מסעדות ללא גלוטן בפריז סוגרת ההמלצה על מקדש הבריאות ״פרוע והירח״ (מצטער, זה פשוט מתבקש לתרגם את שם המקום היפה הזה). במקום הזה, מאמינים בלהגיד תודה לטבע, לשמר אותו ולנסות לחבר אותו למזון כמה שניתן.

המיצים בWild and the moon, שכבר הפכה לרשת בת תשעה סניפים ברחבי פריז, נסחטים בכבישה קרה, חומרי הגלם מעובדים בשיטות קדומות השומרות על ערכיהם התזונתיים ובכלל, עושים מאמצים לשמור על כדור הארץ ובכלל זה, כל התפריט במקום הוא ללא גלוטן.

בתפריטי הרשת, אליה הגעתי בזכות המלצה של נטע קשת בבלוג מקשקשת, תוכלו למצוא החל מכריכי בריאות, קערות אסאי, קערות גרנולה, טארט לימון, מאפינס, עוגת בננה, עוגת שוקולד, פודינג צ׳יה ועוד המון מנות טעימות ובריאות, ארוזות יפה (המנות מצטלמות נהדר לאינסטגרם, רק אומר), בכלים שיקיים מתכלים ומוכנות לטייק אווי (אפשר גם לאכול במקום). מחירי הפריטים ברשת נעים בין 2.5 יורו ועד 10.5 יורו.

כתובת: 55 Rue Charlot.

שעות פעילות: שני-שישי 8:00-22:00 (במרבית הסניפים). שבת: 9:00-22:00, ראשון, מהשעה 9:00 בבוקר. שעת הסגירה שונה בין סניף לסניף.

אטרקציות באיזור: המארה, מוזיאון הציד והטבע, מוזיאון פיקסו.

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. שרון

    העונג כולו שלי לקחת חלק בפוסט שחוגג את העיר פריז, והפעם מהצד נטול הגלוטן שלה. כל הכבוד על ההשקעה ועל רשימה שתסייע לרבים בארץ ובעולם כולו!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      תודה נשמה פריזאית שלי. מת לחיבוק משולש!

  2. אילת

    היינו בפריז עם הרשמה שלך, תענוג!! כל מסעדה יותר טובה מהשנייה, אפילו אוכל הגלוטן נהנה מהמסעדות.
    שלא נדבר על הקונדיטוריות והעוגות, חגיגה אמיתית.
    תודה רבה על הרשימה ועל ההשקעה, אין ספק שרשימה שדרגה את הטיול שלנו.

    1. Avatar photo
      דביר בר

      איזה כיף לקרוא!!!! שמח מאד שמצאתם את הרשימה יעילה עבורכם

  3. yael

    גם אנחנו הלכנו לפי הרשימה שלך ומאוד נהננו!!
    מלבד מקום אחד שהיה אכזבה- מסעדת Tasca שהשרות בה היה מאוד לא נעים . לטענתם מבינים רק ספרדית (לא אנגלית ולא צרפתית). הזמנו פיצה, אמרו שנגמר אבל המשיכו להגיש גם חצי שעה אחרי לשולחנות סביבנו..
    לדעתנו- מקום לא מומלץ

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי יעל. קודם כל תודה על המשוב וכיף לי שיכולתי לגרום לכם לגלות את פריז בצורה טובה יותר. תודה גם על המידע לגבי המסעדה, בהחלט אוסיף הערבה בעתיד בפוסט המדובר.
      דביר

  4. כרמלה

    תודה רבה על הרשימה המושקעת! מתכננים טיול בפריז והרשימה ממש ממש עוזרת.
    אשמח לדעת אם אתה מכיר מסעדה לל"ג באזור המונמארטר. תודה!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי כרמלה. חלק מהמקומות לא רחוקים מהמונמארטר. אני מציע לסמן את המקומות על המפה וכך לראות מה קרוב לנקודה שתרצו
      דביר

  5. קרן ברקת

    תודה רבה על המלצות . היינו בטסקה והיה מעולה. פיצה לזניה ואפילו טירמיסו מעולה

    1. Avatar photo
      דביר בר

      איזה כיף לקרוא! תודה רבה!

  6. תמי

    הי דביר, תודה רבה על רשימה עשירה ומגוונת! היינו בשבוע שעבר בפריז ונעזרנו המון בהמלצות שלך ושל בקי. חשוב לציין שנתח לא קטן מהרשימה נסגר לצמיתות לצערי. כל המקומות שהגענו אליהם היו מעולים, פרט ל-noglu שהיו נפילה אמיתית. באנו לשם במיוחד בתקווה שזה יהיה גן עדן לצליאקים. באנו 4 אנשים לארוחת צהריים וכל המנות היו בינוניות ומטה, אחת מהן אפילו הוחלפה כי הפסטה היתה לא מבושלת. כל המנות לוו בעלי סלט שהיה בהם חול…. מיותר לציין שלא טעמנו מהקינוחים. אח"כ בדקנו בביקורות של הגוגל-מאפ וניכר שהם ממש הדרדרו בתקופה האחרונה וזוכים לביקורות גרועות מאוד. חשבתי שחשוב שהקוראים שלך ידעו.
    וכל זה לא גורע מהעובדה שהכתבה הזו מדהימה, נעצתי מראש את כל המקומות במפה וכל פעם בדקתי מה קרוב אלינו.
    תודה רבה!!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      תודה על המשוב. אעדכן את הרשימה ובאסה לגמרי על נוגלו. לא נשמע כיף בכלל

  7. ברוך

    שלום וברכה,
    אפשר בבקשה לפרסם כאן גם מסעדות ובצי קפה כשרים וכשרים למהדרין בפריז,שיש שם מנות אוכל ללא גלוטן.
    מודה לך מאוד מאוד מראש,
    ברוך

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי ברוך שבוע טוב
      אני שם בצד את העובדה שאני אינני אדם דתי ולא בקיא בכשרויות השונות
      המסעדות והמקומות עצמם שמגישים ללא גלוטן אינם כשרים ברובם ברחבי העולם ולצערי אין לי מידע עם היצע מעניין קולינרית שהוא גם ללא גלוטן וגם כשר
      דביר

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן