מסעדות ללא גלוטן בניו יורק >>> לרשימה המלאה של דביר בר

מסעדות ללא גלוטן בניו יורק

המק אנד צ׳יז, הלובסטר רול, הצ׳יקן וואפל וגם הפיצה הכי טובים בניו יורק * 30 מסעדות ללא גלוטן בניו יורק

רגע לפני שתצללו לרשימה ובה 30 מסעדות ללא גלוטן ניו יורק חשוב לומר את המתבקש: הנתונים נאספו על סמך מידע מהתקופה האחרונה אולם דברים עלולים תמיד להשתנות ולכן חשוב לשאול ולוודא כשאתם מגיעים לאחת המסעדות שהמנה שאתם מזמינים היא אכן ללא גלוטן כי בסופו של דבר, האחריות היא שלכם ושל בעלי המסעדות. טיסה נעימה ואל תשכחו לתייג אותי איפה שצריך

 

מלונות מומלצים לחופשה ללא גלוטן בניו יורק - כדאי להזמין מראש!

רגע לפני שצוללים לתוך רשימת מסעדות ללא גלוטן בניו יורק, כדאי מאד מאד להזמין מלון בעיר וכמה שיותר מראש מאחר ובעיר ללא הפסקה – המחירים עולים ככל שמזמינים קרוב למועד הטיסה.

קבלו את 3 ההמלצות שלי למלונות ידידותיים לצליאקים שמגישים ארוחות בוקר עם אופציות ללא גלוטן:

המלון הראשון הוא Hotel Elysee הממוקם לא הרחק ממרכז רוקפלר. למלון שירות נהדר, מיקום נהדר ויש בו את כל מה שתצטרכו לשהות שלכם בניו יורק. תוכלו להתרשם ממנו כאן בלינק.

מלון נהדר נוסף שעונה על כל הצרכים בניו יורק וגם הוא ממוקם לא הרחק ממרכז רוקפלר הוא מלון The Muse (המוזה) שמעוצב מודרני מאד אם כי כשאתם בניו יורק, אתם תהיו רוב הזמן מחוץ לחדר המלון. תוכלו להתרשם מהמלון וגם להזמין כאן בלינק.

המלון השלישי שאני ממליץ עליו לשהות כייפית בניו יורק יציע לכם לארוחת הבוקר וופל ללא גלוטן, פנקייקים וטוסטים. שווה! מדובר במלון Lowell hotel שממוקם במידטאון ליד פארק בריאנט המפורסם. אפשר להתרשם ולהזמין חדר במלון כאן בלינק.

1. Modern bread and bagle

אחרי שפרסמתי כאן באתר רשימות של מסעדות ללא גלוטן ביעדים כמו פריז, לונדון, ברלין וליסבון, את רשימת מסעדות ללא גלוטן בניו יורק הידועה גם בכינויה ׳התפוח הגדול׳ אפתח עם מסעדת Modern bread and bagle

מאחורי המיזם עומדת אשת העסקים, אורלי גוטסמן המייסדת של “Blends by Orly” (המשווקת תערובות קמחים ללא גלוטן העשויות מדגנים עתיקים) שנשואה לצליאקי ומכירה את הנושא היטב מהבית.

במהלך שעות היום, מציעה המאפיה הזו תפריט בראנצ׳ הכולל בין היתר מגוון בייגלס כמו למשל סלמון ואבוקדו, טוסט פרמזן היסטרי, שקשוקה אדומה, ועד גרנולה תוצרת בית, מבאגט שומשום  ועד בבקה קינמון, במקום גם תפריט ילדים ובו לחם בננה, בייגל קטן עם גבינת שמנת ועוד. גם טבעונים ימצאו את עצמם בקלות במקום.

בשעות הערב, מגיש המקום מגוון פיצות מסורתיות וגם ייחודיות, פוקצ׳ות טבעוניות לצד יינות מיוחדים. איזה כיף שיש מקום כזה שבו כל הבייגלים והפיצות הם ללא גלוטן!

כתובת: 472 Columbus Ave

שעות פתיחה: מדי יום 8:00-21:30. בשבת – סגור

אטרקציות נוספות באיזור: סנטרל פארק, המוזיאון לתולדות הטבע.

 

2. מק אנד צ׳יז – S’mac

אחת המנות אולי הכי אמריקאיות והכי פופולריות היא גם אחת ממנות הגילטי פלז׳ר הכי כיפיות שיש ולכן אין פעם שאני בניו יורק ולא מנסה את אחד המקומות שמגישים מק אנד צ׳יז בגרסה ללא גלוטן.

בתפריט של סמאק, תמצאו מק אנד צ׳יז קלאסי כמו גם גרסאות המשלבות עוף, ואפילו תערובת המבורגר בתוך המ׳ אנד צ׳יז. עוד תמצאו בתפריט שלהם גרסות נפוליטנה, גרסה פרסית ואפילו גרסת קייג׳ון הודית למק אנד צ׳יז המפורסם. גדלי המנות משתנים ולפיהם גם התמחור.

באתר המסעדה מצוין כי הם משתמשים בקורנפלקס ללא גלוטן כפירורי לחם וברוטב הבשמל שלהם – אין חיטה. עם זאת, כמו תמיד אני נוהג לציין כי אחריות הבדיקה במקום – היא עלינו הצליאקים – כלומר עליכם. לשאול שוב אף פעם לא מזיק.

כתובת: 345 East 12th Street.

שעות פעילות: מדי יום 11:00-23:00

אטרקציות נוספות באיזור: שכונת האיסט ווילג׳ (חנויות, מסעדות ואווירה מהממת) ולא הרחק משם מתקיימים סיורי אמנות רחוב מגניבים ממש.

View this post on Instagram

Hello here's more cheese from today

A post shared by Dining with Skyler (@diningwithskyler) on

3. By the way - רשת מאפיות ללא גלוטן

הלין גודין עזבה קריירה של 22 שנים בעולם המשפט כדי לפתוח קונדיטוריה אבל זה לא נעצר שם. כיום רשת By the way מונה 4 סניפים ברחבי ניו יורק וכל המאפים במקום הם גם ללא גלוטן וגם ללא לקטוז (ואפילו כשרים!)

במאפיות רשת by the way תוכלו למצוא עוגות, עוגיות, לחמים, עוגות מעוצבות, מאפינס, עוגיות שקדים, שוקולד צ׳יפס, בראוניס, רוגעלך, מדלנים, סקונס, עוגת לימון, עוגות תפוחים ואפילו עוגות מיוחדות כשרות לפסח!

כתובת: 1236 Lexington Ave וב-3 נקודות נוספות בעיר

שעות פתיחה: 8:00-18:00

אטרקציות באזור: מוזיאון גוגנהיים, סנטרל פארק

 

4. כנפיים וצלעות מושלמות - Blue Smoke

כששמעתי שלמסעדת הברביקיו בלו סמוק יש תפריט ללא גלוטן, זה היה נשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי ומיד העלה אצלי תהיי באילו רטבים הם משתמשים ומהי רמת ההקפדה על זיהום משני במטבח.

למזללת הבשרים הזו תפריט מאד מגוון. לחובבי הז׳אנר אספר שהבעלים של הדיינר הזה היא קבוצת דני מאייר, הבעלים של רשת ההמבורגרים המפורסמת בארה״ב, ׳שיק שק׳, ובמקום תמצאו כנפי עוף מטוגנות, מנות בשריות עסיסיות מגוונות כמו צלעות ובריסקט  וגם פירה לא מתנצל. תשאירו מקום לעוגת הגבינה בצנצנת.

שעות פעילות: מדי יום 11:00-21:00. בשבת וראשון עד השעה 22:00

כתובת: 255 Vesey St, New York

אטרקציות באזור: טיילת נהר ההדסון, אנדרטת אסון התאומים, פארק פאמפהאוס, באטרי פארק

אטרקציות נוספות באיזור: מדיסון סקוור פארק.

מסעדות ללא גלוטן בניו יורק. מתוך אתר Wheatout עולם שלם ללא גלוטן
צלעות במסעדת Blue smoke. צילום: יחסי ציבור

5. טארט צרפתי - NOGLU

איזה צליאקי לא חולם על טארט צרפתי ללא גלוטן או רוגעלך במילוי קרם פירות? קונדיטוריית נוגלו פועלת בפריז מאז 2012 אבל רק 4 שנים לאחר מכן, ב-2016, פתחה סניף בניו יורק וממש כמו אחותה הפריזאית, הקונדיטוריה עמוסה במיטב הפטיסרי והבולונז׳רי בגרסה ללא גלוטן.

בקונדיטוריה המופלאה הזו תמצאו טראטלטים במגוון טעמים (החל מקוקוס ועד אוכמניות, פקאן ולימון) עוגת גבינה חלומית, חלת בריוש, קרואסון  וכמובן גם סלטים מושקעים, כריכים עם מגוון מילויים טעימים ועוד המון אפשרויות.

כתובת: 1266 Madison Ave.

שעות פעילות: מדי יום 8:00-17:00. בראשון מהשעה 9:00

אטרקציות נוספות באיזור: האגם בסנטרל פארק, מוזיאון גוגנהיים, המוזיאון היהודי.

 

6. Posh Pop Bakeshop

מאפיית פוש פופ היא ללא ספק אחד המקומות שמציעים את הקינוחים המושחתים ביותר בניו יורק וכן, כולה ללא גלוטן!

במקום תמצאו עוגות מושחתות, עוגיות מהחלומות וכל קינוח אחר שחלמתם עליו.

מרבית פרוסות העוגות עולות במקום בין 10 ל-12 דולר. המושחתים במיוחד יעלו לכם 15 דולר ויש כמובן אפשרות להזמין גם עוגה שלמה!!!! שעולה לרוב 99 דולר.

כתובת: 192 Bleecker St

שעות פעילות: מדי יום 11:00-21:00. בשישי ושבת עד 23:00

אטרקציות באיזור: Hudson River Greenway, גריניץ׳ ווילג׳

 
 

7. טאקו מושלם - Tacombi

לרשת המקסיקנית tacombi יש כבר 11 סניפים בניו יורק וכל אחד יותר מגניב מהשני. הטורטיות נעשות בעבודת יד במקום מקמח תירס, ממש כמו במקור במקסיקו והקונספט פשוט מאד והוא כולל מבחר ארוחות בוקר, צהריים וערב וכולן על בסיס הטורטיות בגדלים שונים ובצורות הגשה שונות. התוספות סופר מגניבות ונעות בין אקפולקו שרימפס, פולו יוקטקו (עוף) וברבקואה (בקר) ועוד 12 סוגי מילויים ותוספות אחרים והמחירים נעים בין 4.98 למנת טאקו ועד 9.98 לקסדיה. טעים בטירוף ומומלץ בין אם רעבים מאד ובין אם רוצים משהו קטן לנישנוש בין הארוחות.

הסניפים פזורים ברחבי העיר לרבות אחד (שכאן בכתובת) בבניין האמפייר סטייט.

כתובת: 23 W 33rd St

שעות פעילות: 11:00-23:00

8. המבורגר היסטרי – bareburger

להמליץ על המבורגר בניו יורק זה כמו להמליץ על ירקן בשוק, יש המון ולכל אחד יש את המועדף עליו (את רשימת ההמבורגרים ללא גלוטן בישראל אתם כבר מכירים? אם לא לחצו כאן).

׳בר בורגר׳ (המבורגר חשוף בתרגום חופשי) הניו יורקית היא רשת שמתפתחת בקצב מסחרר (כבר 21 סניפים!) בעשור האחרון ודוגלת בחומרים איכותיים וטריים בלבד. הלחמניה ללא גלוטן של ברבורגר עשויה קמח טפיוקה ואורז (תוספת 2 דולר).

חומרי הגלם של ברבורגר אורגנים ולא עוברים ריסוס וקציצות ההמבורגר המוצעות עשויות מבשר חיות שונה כמו למשל בשר צבי, בשר ביזון (כן, יש חיה כזו), הודו, עוף וכמובן שתמצאו במקום גם המבורגרים טבעונים מופלאים.

התפריט של ברבורגר מאד ידידותי לצליאקים והמנות ללא גלוטן מסומנות בו לנוחיותכם. לרשת כמה וכמה סניפים עם תפריט זהה. 

כתובת: 366 W 46th St.

אטרקציות באיזור: רדיו סיטי, הלס קיטשן, טיימס סקוור.

9. Rubirosa - רובירוסה - איטלקית שיש לה גם תפריט ללא גלוטן

רובירוסה נחשבת לאחת האיטלקיות האהובות בניו יורק וככזו, היא מחזיקה לצד התפריט הרגיל גם תפריט שלם ללא גלוטן.

בתפריט ללא הגלוטן תוכלו למצוא החל ממגש פיצה קלאסית (24 דולר) ועד פיצה עם נקניק, מוצרלה, פקורינו (28 דולר).

עוד בתפריט: פסטות אישיות (21 דולר) או מגש משפחתי!! (37 דולר) ואפשר לשדרג את שתי האופציות גם עם כדורי בשר בתוספת תשלום. כמו כן בתפריט עוף פרמג׳ן (29 דולר מנה שכל אדם צריך לאכול לפחות פעם אחת בחייו ואם כבר אז בניו יורק

ברובירוסה לא יתנו לכם לצאת בלי משהו מתוק: עוגת שוקולד (16 דולר).

כתובת: 235 Mulberry St

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-23:00

אטרקציות נוספות באיזור: לא הרחק מהסוהו וצ׳יינהטאון

10. Friedman’s (פרידמנס) - מוסד ללא גלוטן

אם יש רשת בניו יורק הנחשבת כבר שלושה עשורים לפייבוריטית לעליה לרגל עבור צליאקים – הרי שזו פרידמנס (friedman’s).

הרשת, שהחלה כמסעדה קטנה בשוק של צ׳לסי, מונה כיום 6 סניפים מוצלחים.

פרידמנס, הם למעשה דיינרים אמריקאים עם תפריט מגוון לכל המשפחה. 99 אחוז מהתפריט של הרשת ניתן לקבל בגרסה ללא גלוטן והן נעשות במטבח בתנאים סטרילים ומוגשות לסועדים עם סימנים מזהים כמו דגלון כתום עם המילים Gluten free וגם צורת הצלחת שונה מעט.

בין המנות בתפריט: כריכים שונים גדולים מאד ומשביעים מאד, שחלקם מוגשים גם עם חמוצים וצ׳יפס ומחירם נע בין 16 ל-21 דולר, המבורגרים (בין 16 ל-23 דולר שכוללים כבר את 2 הדולרים תוספת על לחמניה ללא גלוטן), טאקו דג (19 דולר) ועוד.

ההמלצה שלי יהיו הצ׳יקן וופל המעולה ששווה כל דולר (המלצרית טענה כי מדובר במנה קטנה אך בפועל המנה תשביע גם 3 אנשים לא מאד רעבים) ומנת המק אנד צ׳יז.

השירות אדיב, התמחור הגיוני וצליאקים ימצאו את עצמם חוזרים לפה שוב ושוב.

לרשת כאמור 6 סניפים, אחד מהם בכתובת: 132 W 31st St.

שעות הפתיחה של הסניף שמצוין כאן בכתובת: 8:30 בבוקר ועד 21:00 בערב

אטרקציות נוספות באיזור: קוריאה טאון, מדיסון סקוור פארק.

11. קרפים - Bonjour crepes & wine

שפע המנות ללא הגלוטן שתמצאו בניו יורק עלול לתעתע ואתם עשויים למצוא את עצמכם מאביסים על עצמכם (או על הילדים) כמויות מזון לא קטנות רק כדי להספיק את כולן (ובצדק אגב) ולא פעם תתחבטו בשאלה אם בא לכם משהו מתוק או מלוח.

בשני הסניפים של ״בונז׳ור קרפ ויין״, שכשמם כן הם, מגישים קרפים (ועוד כמה מנות) ויין, תוכלו לבחור אם לבחור באופציה המתוקה או המלוחה (נו טוב, אפשר גם וגם). 

מחירי הקרפים נעים בין 7 ל-13 דולר (תלוי בתוספות שבחרתם) ולהם תצטרכו להוסיף 2 דולר על מנת לקבל את הגרסה נטולת הגלוטן.

אז מה בוחרים? אלו רק מקצת מהאופציות: ביצה וגבינת גרוייר, ביצה עם בקר ביין אדום ועלי אורוגולה, ביצה עם סלמון מעושן, תרד וגבינת שמנת, או בגזרת המתוקים, חמאת בוטנים או שוקולד נוטלה, תפוח קינמון וסירופ מייפל, ריקוטה סוכר ולימון ועוד.

כתובת: שני סניפים לבחירתכם: 1442 Lexington Avenue או בכתובת 1585 2nd Ave.

שעות פתיחה: מדי יום 9:00-21:00

אטרקציות באזור: קרנגי הול, מוזיאון גוגנהיים

 

12. Wild - פרוע בטבע

האג׳נדה הקולינרית מאחורי שני סניפי מסעדות Wild (האחד במנהטן השני בברוקלין) היא להיות לכבד את הטבע והתפריטים הם 100 אחוז ללא גלוטן.

התפריט של wild מחולק בין ארוחות בראנצ׳ וארוחות ערב. בין המנות שתוכלו למצוא במסעדות: אגס בנדיקט, אומלט פטריות (וגם אומלט טופו), פנקייקים, וופל בלגי, פרנצ׳ טוסט, שקשוקה, המבורגרים ועוד.

תפריט הערב של wild כולל מגוון פיצות, המבורגרים, מנות עוף , פסטות ועוד. והכל הכל פגז.

 

כתובת: 535 Hudson St

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-22:30

אטרקציות באזור: פיר 46 (האדסון פארק), מוזיאון וויטני

 

13. לובסטר רול – Luk’s lobster

הלובסטר רול הניו יורקי הוא לא ממש ארוחה אלא יותר כמו נישנוש טעים וכייפי בין הארוחות או אם לא ממש רעבים.

לרשת לוק׳ס לובסטר 7 סניפים ברחבי העיר ואם תבקשו, תקבלו במקום הלחמניה הרגילה בה מוגש הלובסטר – לחמניה ללא גלוטן.

בלוקס יש גם דיל עם צ׳יפס ושתיה אבל קחו בחשבון שלא מדובר בצ׳יפס הישראלי המוכר שעובר טיגון אלא בסוג המקומי של תפוצ׳יפס בשקית ואפשר ומומלץ בחום לוותר עליו.

מחירו של לובסטר רול ללא גלוטן, 19 דולר, 2 דולר יותר מהמחיר הרגיל בגלל לחמניה ללא גלוטן. מחיר לא זול בכלל עבור התמורה אבל לאלו שחייבים לעשות V על המנה הזו – זה המקום לנסות.

כתובת סניף מומלץ: 242 E 81st St

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-20:00

אטרקציות באזור: Carl Schurz Park, מוזיאון גוגנהיים

14. Erin mckennas bakery - מאפיה ללא גלוטן

כשמדברים על מסעדות ללא גלוטן בניו יורק, אי אפשר שלא להתחיל בלאזכר את המאפיה המתוקה של ארין מקינס שנפתחה כבר בשנת 2005, הרבה לפני ש׳ללא גלוטן׳ הפך לטרנד ניו יורקי.
במאפיה הקסומה הזו, תמצאו מגוון מתוקים גם לרגישים ללקטוז, לטבעונים, לנמנעים מביצים, לנמנעים מסויה ואפילו – לשומרי כשרות.

המאפים של ארין כל כך נחשבים עד שהיא החלה למכור בחנות ובאתר תערובות ומיקסים של קמחים שהיא פיתחה למטרות שונות.

בין מדפי המאפיה תמצאו קאפקייקס נהדרים, עוגות, עוגיות כמו שוקולד צ׳יפס, בראוניס וכמובן דונאטס עם מגוון ציפויים, זיגוגים ואבקות כמו גם רול קנמון (סינמון רול). טירמיסו ועוד.

כתובת: 248 Broome St

שעות פתיחה: מדי יום 8:00-20:00. בימים שישי ושבת עד 22:00

אטרקציות נוספות באיזור: מוזיאון ההיסטוריה (Tenement Museum), סוהו, Little italy.

 

15. Thyme & Tonic

האג׳נדה של טיימי וטוניק היא: טרי, אותנטי וכיף שהם בערך הדברים הכי חשובים כשעוסקים באוכל.

במקום תוכלו ליהנות גם מארוחות בראנץ׳, גם מקוקטיילים נהדרים בהאפי אוור, גם מתפריט ערב נהדר וגם מתפריט קינוחים מצוין והכל הכל ללא גלוטן!

בין המנות הסופר שוות שתמצאו כאן: כריך רובן, המבורגרים מושלמים ויש גם אופציה טבעונית, קריספי צ׳יקן בלחמניית בריוש, שקשוקה אדומה ויש גם מנת לטקה מהחלומות לחובבי הז׳אנר ואפילו טבעות בצל.

תשאירו מקום לקינוח כי הקינוחים פה היסטריים: אוראו מטוגן עם שוקולד, גלידת וניל ורוטב מושחת, עוגת גבינה עם מרנג תפוז, טארט פרצל בננה שוקולד ועוד.

כתובת: 474 Columbus Ave

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-15:30 ושוב מ-17:00-22:00

אטרקציות באיזור: סנטרל פארק

16. senza gluten - איטלקי

בתפוח הגדול, שם החיבה האהוב על תיירים למנהטן, תוכלו למצוא לא מעט מקומות שמגישים אחלה פסטות ללא גלוטן.

מאז שחברות איטלקיות רבות החלו להנגיש את המוצרים באירופה ובארה״ב, פסטה הפכה להיות בהרבה מסעדות האופציה המידית עבור צליאקים ובכלל. הפסטות של סנזה גלוטן, הממוקמת ליד השדרה השישית לקראת דרום העיר – הן רמה אחת מעל כולן בעיני רבים. ובכלל, מדובר במסעדה שכל כולה היא ללא גלוטן ונחשבת לתחנת חובה לצליאקים.

חוץ מפסטות, תמצאו כאן גם מרקים, אנטיפסטי, פיצות מעולות ואיך לא, כמו בכל מקום אמריקאי, גם המבורגרים וכריכים.

גם מקומם של הקינוחים לא נפקד ותוכלו לסיים את הארוחה עם טירימיסו קלאסי, קרם ברולה, פנקוטה ועוד.

סלסלת לחמים תעלה פה 5 דולר, מרקים סביב 15 דולר, מנות פתיחה נעות בין 16 ל-24 דולרים, ריזוטו פטריות תעלה 29 דולרים, לזניה תעלה 30 דולרים ומנות בשר ולובסטרים יעלו כבר 32 ועד 43 דולרים.

עוד תמצאו כאן ניוקי, פיצות, צ׳יפס, קינוח טימיסו, קלמרי מטוגנים, אל תשכחו לקנח במנת קנולי מושלמים!

כתובת: 206 Sullivan St

שעות פתיחה: מדי יום 16:00-23:00

אטרקציות באיזור: וושינגטון סקוור פארק, סוהו, מוזיאון האמנות לילדים, גריניץ׳ ווילג׳.

17. Senza Gluten by Jemiko - ללא גלוטן של ג׳מיקו - מאפיה איטלקית

שימו לב לא להתבלבל עם המקום בעל השם המאד דומה למרות שמדובר באותם הבעלים. בעוד שההמלצה הקודמת עם השם הזה היא מסעדה איטלקית הרי שהמקום של ג׳מיקו הוא מאפיה איטלקית שכולה ללא גלוטן.

בין המאפים שתמצאו במאפיה: סינמון רול מפנק במיוחד (7.5 דולר), אקלר חלומי עם קרם וניל (8.25 דולר), עוגת רד וולווט (11.95 דולר), עוגת גבינת פילדלפיה (8.95 דולר).

במקום תוכלו ליהנות גם מארוחות בראנצ׳ עשירות (בין 14.5 דולר ל24.75 דולר), ארוחות ערב איטלקיות ועוד המון מוצרים, טריים וגם קפואים לקחת הביתה.

כתובת: 171 Sullivan St Apt 14

שעות פתיחה: מדי יום 9:00-22:00. בראשון עד 21:00. בשני עד 16:00. בשלישי – סגור

אטרקציות באיזור: מוזיאון הגלידה (כן יש דבר כזה), קולור פקטורי ניו יורק (חובה)

18. Atla - מקסיקנית מודרנית

אטלה היא מסעדה מקסיקנית מודרנית עם כמה מנות נהדרות ללא גלוטן ולא פחות חשוב: כמה קינוחים מושלמים ללא גלוטן גם כן. חשוב לציין כי תפריט המסעדה משתנה מעת לעת לפי עונות השנה.

בין המנות במסעדה: טוסטים ללא גלוטן עם גוואקמולה, קסדיה עם גבינות טבעוניות, מנת אורז ותירס, מרק עוף, מנת צלעות ועוד. בין הקינוחים במקום: עוגת אפרסקים נהדרת, סורבט מפירות העונה וגם מנת פלאן נהדרת.

כתובת: 372 Lafayette St

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-23:00. ראשון: 11:00-21:00

אטרקציות באיזור: מוזיאון New, מוזיאון טנמנט, מוזיאון סין באמריקה.

19. egg shop - ארוחות בוקר ובראנצ׳

כל אחד ואיך שהוא אוהב לפתוח את הבוקר שלו, אני אוהב לפתוח את הבוקר שלי עם כריך סטייק וביצה ולכן דה אג שופ (חנות הביצה) היא מקום נהדר ומושחת לאלו שאוהבים את ארוחות הבוקר שלהם בשעות שונות ובדרגות שחיתות שונות.

בתפריט תמצאו המבורגרים, ראפים, מנות עוף וכמובן המון סוגים של כריכים וארוחות בוקר שוות.

לרשת תפריט ללא גלוטן נהדר והמון מהמנות הרגילות מוגשות גם בוורסיה נטולת גלוטן.

מחירי המנות נעים בין 14 ל-20 דולר.

כתובת: 151 Elizabeth St 

שעות פתיחה: מדי יום 8:30-15:00

אטרקציות באיזור: מוזיאון New, מוזיאון טנמנט, מוזיאון סין באמריקה.

20. Tompkinss quare bagels - הרבה יותר מבייגל ללא גלוטן

 שני סניפים יש לרשת tompkinss quare bagels ובשניהם תמצאו מגוון מוצרים שווים ממש ללא גלוטן.

בתפריט הסניפים תמצאו ארוחות בוקר (המוגשות לאורך כל שעות הפתיחה) שבהם מוגשים פנקייקים ללא גלוטן (וגם מקמח כוסמת) וכמובן בייגל ללא גלוטן.

עוד תמצאו בתפריט הרשת כריכים מיוחדים (תוספת 3 דולרים לגרסה ללא גלוטן) עוגיות (שוקולד, חמאת בוטנים או לימון ואוכמניות) ללא גלוטן, סלטים שווים ועוד

כתובת: 165 Avenue A וגם בכתובת 184 2nd Ave

שעות פתיחה: מדי יום 7:00-17:00

אטרקציות באזור: שני הסניפים ממוקמים משני צידי פארק תומפקינס (כמה לא מפתיע)

21. Risotteria Melotti - איטליה ללא גלוטן

ריזוטריה מלוטי היא מסעדה איטלקית אותנטית שכולה ללא גלוטן ונקראת כך על שם משפחת מלוטי אשר מייצרת את אחד מזני האורז הטובים בעולם מאז שנת 1986.

ריזוטריה היא לכאורה מסעדה שעוסקת באורז אבל ריזוטריה מלוטי היא הרבה מעבר לזה אם כי בכל מנה ומנה – ישנה נגיעה של אורז, זה הכלל.

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מנות ריזוטו מפוארות, אנטיפסטי, מנת קלמרי מטוגן, בוראטה, קרפצ׳יו סלמון אבל כן, כמו במסעדה ניו יורקית אמיתית, תמצאו גם המבורגר, סטייק או סלמון על הגריל.

כתובת: 309 E 5th St, New

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-23:00

אטרקציות באזור: Noho, פארק וושינגטון, פארק תומפקינס

22.Lilli and Loo - דאמפלינגס

הסצינה האסייתית בכלל והסינית בפרט בניו יורק היא מדהימה.

בעיר שבה השתלבו המוני מהגרים מסין, צ׳יינה טאון הוא אחד האיזורים הטעימים ביותר.

בלילי אנד לו תמצאו תפריט ענק ללא גלוטן עם מנות מכל רחבי אסיה כמו עוף קונג פאו או פאד תאי (14.50 דולר למנה) ואפילו דאמפלינגס.

צליאקים מקומיים עפים על המסעדה הזו שגם מאפשרת משלוחים וטייק אווי.

כתובת: 1026 3rd Ave

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-21:00

אטרקציות נוספות באיזור: מרחק הליכה מחלקו הדרומי של הסנטרל פארק, שדרות פארק, מגדל טראמפ לחובבי הז׳אנר.

23. Nami Nori - בר סושי מודרני ללא גלוטן

ואם כבר אסייתי אז תכירו את מסעדת Nami Nori שלה מסעדה אחת בווסט ווילג׳ ואחת נוספת בוויליאמסבורג.

נאמי נורי מתמחה בהגשת מנות סושי פתוח קטנות והכל הכל ללא גלוטן כולל בירה וסאקה ללא גלוטן.

במקום תוכלו להתפנק מקרודו של טונה, קלמרי קריספי, סרטן חרפרף ועוד.
חשוב לומר: הביסים במקום הם קטנים ותצטרכו כמה וכמה מהם כדי לשבוע אבל כל ביס וכל טעם – יעיף אתכם רחוק רחוק ליפן. שווה וטעים.

כתובת: 33 Carmine St

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-22:00

אטרקציות נוספות באיזור: פארק וושינגטון, Hudson park greenway

24. Pommes Frites - צ׳יפס בלגי מושלם

פום פריט (תפוחי אדמה מטוגנים, צ׳יפס אם תרצו) הוא בסך הכל מקום קטן הממוקם באיסט ווילג׳ אבל הוא מכין צ׳יפס בלגי מושלם שכיף לסגור איתו את הערב אחרי בילוי או אפילו להתחיל איתו את הסיבוב העירוני מאחר והוא נפתח כבר ב-11 בבוקר.

הצ׳יפס במקום הוא ללא גלוטן אבל שימו לב, במקום מגוון רחב של רטבים ורק חלקם ללא גלוטן, בתפריט המקום מסומנים אלרגנים וכך תוכלו לראות שרוטב המיונז שום הצלוי, רוטב המיונז ורוזמרין, רוטב החציל המעושן ומיונז ורוטב העגבניות המיובשות, רוטב הצ׳ילי התאילנדי וכמה נוספים – הם אלו שללא גלוטן.

כתובת: 128 MacDougal St

שעות פתיחה: מדי יום 11:00 עד חצות. בסוף השבוע גם עד 2 בלילה.

אטרקציות נוספות באיזור: פארק וושינגטון

25. Elisa's Love Bites - המתוקים של אליזה (שגם כלבים יכולים לאכול)

המקום של אליזה הוא מאפיית ארטיזן מקומית שכולו מאפים ללא גלוטן (וללא סוכר מוסף). סיסמת המקום היא לאכול בלי רגשי אשם וכך גם לא תמצאו בקינוחים במקום צבעי מאכל תעשייתיים.

בין המאפים שתמצאו במקום: טארטים, עוגות, רוגעלכים, בננה ברד, עוגיות שוקולד צ׳יפס, בראוניז ואפילו, תחזיקו חזק: פינוקים ללא גלוטן עבור כלבים! כן כן

כתובת : 441 E 9th St

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-19:00. בימים שני ושלישי: סגור

אטרקציות באיזור: פארק תומפקינס,  פארק האיסט ריבר

26. Inday - קבב הודי

מזללת האוכל ההודי-פקיסטני הזה שהפכה לרשת בת 5 סניפים ברחבי ניו יורק, לקחה את האוכל ההודי לשלב הבא ומגישה אותו בוורסיות ממש מגניבות, כולן 100 אחוז ללא גלוטן והכי בריאות שיש.

התפריט של אינדיי מגוון ממש וכולל קערה מאוזנת (כך בתפריט) שבה אתם מרכיבים לעצמכם לפי בחירה מנת חלבון, ירק ופחמימה (בין 10 ל-13 דולר). אחת המנות שאני ממליץ עליהן היא מנת הקבב ההודי (12.25 דולר) שלתוך התערובת מוסיפים גם עגבניות, עשבי תיבול כמו כוסברה ומנטה, מלפפון חמוץ וקוקוס פריך. בתפריט גם מנות קארי נהדרות (12.50 דולר) ועוד.

כתובת אחד הסניפים: 1133 Broadway

שעות פתיחה: מדי יום 11:00-20:00. בשבת וראשון: סגור.

אטרקציות נוספות של אותו הסניף: מדיסון סקוור פארק, Eatly nyc, קוריאה טאון.

27. Sixteen Mill Bakeshop - מאפיה בברוקלין

אם אתם במנהטן ניו יורק ולא נסעתם לפחות ליום אחד לברוקלין ווויליאמסבורג, כנראה שפספסתם חלק מגניב ממש מניו יורק.

לא הרחק מהגן הבוטני של ברוקלין שוכנת המאפיה הזו שכולה 100 אחוז ללא גלוטן רק שימו לב לשעות הפתיחה שלה כי הן מעטות יחסית לימות השבוע.

המאפיה שייכת לבחורה בשם טליה שהחליטה לפתוח מקום אורגני וחלק מהמוצרים גם טבעוניים ולא נעשה שימוש בסוכר מזוקק. הלחמים במאפיה הם לחמי מחמצת.

מוצרי המאפיה נמכרים בימי ראשון בבוקר גם בשוק Down to Earth Market.

בין מוצרי המאפיה, לחמים, קרקרים, דונאטים, פוקצ׳ה, עוגות בחושות כמו עוגת פיסטוק, עוגיות טחינה, לחם בננה, לחמניות מחמצת, עוגיות שוקולד צ׳יפס ועוד.

כתובת: 506 6th St, Brooklyn

שעות פתיחה: שבת 9:00-14:00, ראשון 10:00-14:00, בשאר ימות השבוע – סגור.

אטרקציות באיזור: הגן הבוטני של ברוקלין

28. קלארו - קפיצה קטנה לברוקלין

אם כבר הגעתם לברוקלין ואתם בעניין של מסעדה מקסיקנית עם תפריט כייפי שהיא 100 אחוז ללא גלוטן, כדאי מאד שתגיעו לקלארו.

התפריט של קלארו נחלק לפי שעות היום. ארוחות הבראנצ׳ מוגשות בין 11:30 ועד 15:00 וארוחות הערב מהשעה 17:30.

בתפריט של קלארו תמצאו טורטיות, קסדיות, נאצ׳וס, צ׳ורוס, אמפנדס, אבל גם מנות דגים, בשרים, סביצ׳ה וקוקטיילים מעולים!

כתובת: 284 3rd Ave, Brooklyn

שעות פתיחה: באמצע השבוע 14:00-16:00 ושוב מ-17:30 ועד 20:30. בסופי שבוע כבר מהשעה 11:30 בבוקר.

אטרקציות באיזור: מוזיאון ברוקלין, גן החיות פרוספקט פארק

29. 7Grain army

אם אתם מתכננים (וממש כדאי לתכנן) יום או יומיים בשכונת ברוקלין, כדאי לכם ממש לקפוץ ל7gray army שהם לא רק 100 אחוז ללא גלוטן אלא גם מגדירים את עצמם ״אוכל עם מטרה״ ובמקרה שלהם המטרה היא להנגיש מזון בריא יותר וידידותי יותר.

במקום תמצאו מיצים בכבישה קרה, לחמי מחמצת מתערובות קמחי מקור, טוסט סלמון מעושן, טוסט אבוקדו, צנצנת גרנולה, מאפינס, פוקצ׳ה, עוגיות שוקולד. רוב המוצרים נעים בין 5 ל-15 דולר.

כתובת: 88 Roebling St, Brooklyn

שעות פתיחה: רביעי עד שישי 8:00-13:00.שבת וראשון 9:00-14:00. בימים שני ושלישי -סגור.

אטרקציות באיזור: פארק מק׳קארן

30. sans bakery -מאפיה ללא גלוטן בלונג איילנד

אז כבר הבנתם שסצינת הללא גלוטן בסמוך למנהטן לא פחות פורחת מזו שבמרכזו של האי ומאפיית סנס (ללא באיטלקית) מיישרת קו בדיוק עם זה עם מאפיה מדהימה הממוקמת בלונג איילנד סיטי.

האג׳נדה של מאפיית סאנס היא ״להעלות חיוך על פניכם באמצעות מאפים ללא גלוטן שבחיים לא תנחשו שהם כאלה״ כך לפי אתר המאפיה.

במאפיה תמצאו עוגיות, בראוניז, לחם דלעת נהדר, לחם בננה, מאפינס אוכמניות, מאפינס קנמון ומאפין קפוצ׳ינו שוקולד צ׳יפס, עוגות, קרפקייקס ועוד

כתובת : The Falchi Building, 3100 47th Ave, Long Island City

שעות פתיחה: שני עד שישי 9:00-17:00. שבת וראשון: סגור

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. אביטל

    לטובת מי שיגיע במיוחד ל-Bareburger (כמוני) אני אגיד שהלחמניה לא מוצלחת ומתפרקת, הזמנתי צ'יפס רגיל וקיבלתי צ'יפס בטטה (לא עדכנו, אחרי ששאלתי אמרו שנגמר הצ'יפס הרגיל – השעה היתה שש וחצי בערב), עוד 10 דקות לקח להביא מיונז. בקיצור, מאכזב מאד

  2. Liora

    יושבים ב blue smoke והכנפיים והצ'יפס מטוגנים בשמן עם גלוטן למרות שמופעים לל"ג בתפריט

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי ליאורה. מה הם מטגנים עם גלוטן בצ׳יפסר הזה ממה שראית?

  3. מיטל בלומן

    למרות שהפעם נסענו בלי הצליאקית.
    ואחרי כמה מסעדות רגילות ממש מאכזבות אמרנו לעצמנו: "אין נפילות אצל דביר".
    ההיינו ב 6 מקומות שהצעת – כל אחת יותר טובה מהשניה.
    אז מזל שאתה פה! גם אם מטיילים ללא צליאקים.

    תודה דביר!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      איזה כיף!!!

  4. Udi

    כל פעם שאוכלים במקום של אוכל מקסיקני אז נכון שהטורטיות מקמח תירס אבל כל הרטבים שלהם מכילים גלוטן. לברר ולהיזהר.

    1. Avatar photo
      דביר בר

      יש ויש וכמובן תמיד צריך לשאול ולברר, ישנם מקומות רבים עם מודעות לנושא

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן