משחת שיניים ללא גלוטן ומוצרי היגיינת פה מבית Lacer >> הכנסו לכל הפרטיםן

משחת שיניים ללא גלוטן ומוצרי היגיינת פה מבית Lacer

צליאקים רבים מחפשים משחת שיניים שהם יכולים להיות בטוחים שהיא ללא גלוטן. בחברת Lacer לקחו את זה 3 צעדים קדימה וסימנו ״ללא גלוטן״ מוצרי היגיינת פה נוספים

מי מאיתנו לא הגיע למדפי הפארם וחיפש לרכוש מוצרים בסיסיים כמו משחת שיניים, מי פה, משחה להלבנת השיניים אבל כאלה שיהיה על כולם את הכיתוב המפורש ״ללא גלוטן״.

בחברת Lacer שהיא מותג ספרדי מוביל (שמיובא לארץ על ידי תרופות תרו – תעשייה רוקחית בע״מ) לוקחים את הצורך של צרכנים כמונו ברצינות ומסמנים את מוצרי החברה בכיתוב מקומי ברור מאד על גב האריזה: ללא גלוטן.

אין מדובר רק במשחת השיניים של Lacer אלא בסדרה רחבה יותר של מוצרים להיגיינת הפה כמו לייסר פראש לרענון הנשימה, לייסר בלאנק להלבנת השיניים ועוד.

משחת השיניים בלאנק, חשוב לציין, מכילה מרכיבים פעילים בטיחותיים ומוכחים להלבנת השיניים ומאחר וכל מוצרי החברה אינם מכילים אלכוהול, לא נוצרת אותה תחושת יובש וצריבה המוכרת ממוצרים שכן מכילים אלכוהול.

לעומתו, לייסר פרש (משחת שיניים) מעולה לרענון הנשימה ויש לה טעם מנטה חריף, דומיננטי שנשאר לאורך שעות. היא במרקם ג׳לי ומאחר והיא מכילה 2 סוגים של שמנים אתרים (מיצוי של צמחי מנטה ואקליפטוס) היא מעניקה תחושת רעננות.

 

מוצרי היגיינת פה ללא גלוטן מבית Lacer. צילום: דביר בר
מוצרי היגיינת פה ללא גלוטן מבית Lacer. צילום: דביר בר

לכבוד הפצת סדרת מוצרי לייסר פרש לא גלוטן בישראל, תערך בקרוב  בקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״עולם שלם ללא גלוטן״ פעילות במסגרתה יוכלו 3 גולשים מהקבוצה לזכות במארז מפנק מתנת Lacer.

הצטרפו עכשיו בקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״עולם שלם ללא גלוטן״ והמתינו לפעילות שתעלה בימים הקרובים ואולי אתם תזכו באחד המארזים המפנקים!

להצטרפות לקבוצת הפיסבוק ״עולם שלם ללא גלוטן״ לחצו כאן.

חפשו את הכיתוב ״ללא גלוטן״. צילום: דביר בר
חפשו את הכיתוב ״ללא גלוטן״. צילום: דביר בר

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן