לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות - בלוג Wheat Out - עולם שלם ללא גלוטן דביר בר

לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות

לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות תמצאו רק בתל אביב. מי שעומד מאחוריה הוא השף גיא גמזו. בקצרה: רוצו

רגע לפני שנדבר על Nununu, הדיינר החדש של השף גיא גמזו אספר שמי שביקר בארה״ב (אבל גם במקומות נוספים בגלובוס) נתקבל באחת המנות החמודות והכייפיות שמכונה שרימפ רול. המנה הזו, שבמקור מגיעה מאוסטרליה ונולדה מהיצע עצום של שרימפס מהים, מבוססת על טריק אחד והוא לחמניה פריכה וקלילה (במקור באורך 15 ס״מ) ובה שרימפסים חמודים וטעימים, רוטב חמאתי וזהו. בארה״ב שיכללו את המנה ומשתמשים בה בבשר לובסטרים, כמו ברשת luke's lobster שעליה כתבתי בטור המלצות ניו יורק ללא גלוטן שלי.

אלא שמי שמכיר את גמזו יודע שכשהוא עושה מנה – הוא הופך אותה לשלו במובן הכי טוב של המילה וכך נוצרה לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות.

הרול (הלחמניה) של גמזו היא שום דבר שטעמתם לא בארה״ב, לא באוסטרליה ובטח לא בישראל, ואני מתכוון ללחמניית חלב ללא גלוטן בצבע שחור. כן כן.

יחד עם תמי בן דוד, הלא היא מפתחת קמח תמי, יצר גמזו לחמניה רכה, טעימה שגם נשארת אחידה אחרי שממלאים בה מילוי נדיב ואחרי שטעמתי אותה, אני יכול לספר שהיא ממש מוצלחת!

אז שנדבר קצת על האוכל שמוגש בNununu (נונונו)?

לחמניית שרימפס קצוץ עם קרם לימון יפני (46 שקלים), לחמניית בקר מפורק – חזה בקר מבושל אמריקן סטייל (38 שקלים) ויש גם לחמניית הרינג לחובבי הז׳אנר (42 ש״ח). על לחמניית הללא גלוטן תשלמו תוספת של 4 ש״ח ליחידה. מחיר השתיה הקלה עומד על 12 שקלים והיא בריפיל (ללא הגבלה). הצ׳יפס שנמכר במקום מקומח בשלב זה ולכן אסור לצליאקים כמו גם מנת טבעות הבצל הנמכרת במקום או לחמניות עם מק אנד צ׳יז שהן עם גלוטן.

 
 
השף גיא גמזו מוכיח שללא גלוטן יכול להיות גם טעים, גם יפה וגם להצטלם וואו לאינסטגרם. תכירו: לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות. מתוך אתר Wheatout עולם שלם ללא גלוטן
לחמניות שחורות ללא גלוטן. נונונו. צילום: דביר בר
לחמניה שחורה ללא גלוטן. nununu. צילום: דביר בר
לחמניה שחורה ללא גלוטן. nununu. צילום: דביר בר

ועוד כמה דברים שכדאי לדעת על הלחמניות ללא הגלוטן בנונונו: גם פה, כמו בכל מסעדה שמגישה ללא גלוטן, מציינים במפורש כי למרות שהלחמניה השחורה איננה מכילה גלוטן, סביבת העבודה אכן מכילה גלוטן, אזהרה שחוזרת על עצמה תמיד בקרב מסעדות ללא גלוטן.

אני יכול להעיד רק על עצמי שאצלי בבטן זה עבר בשלום וגם לחמניית הבקר וגם לחמניית השרימפס היו מושלמות.

כתובת: הרצל 16 ת״א. 

שעות פעילות: א׳-ד׳: 12:00-0:00, חמישי ושישי 12:00-2:00, שבת: 12:00-1:00.

טלפון: 9453111־03

לא כשר.

 
השף גיא גמזו מוכיח שללא גלוטן יכול להיות גם טעים, גם יפה וגם להצטלם וואו לאינסטגרם. תכירו: לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות
לחמניות שחורות ללא גלוטן. נונונו. צילום: דביר בר
השף גיא גמזו מוכיח שללא גלוטן יכול להיות גם טעים, גם יפה וגם להצטלם וואו לאינסטגרם. תכירו: לחמניה שחורה ללא גלוטן שחובה לנסות
לחמניות שחורות ללא גלוטן. נונונו. צילום: דביר בר

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. איריס

    היכן ניתן להשיג לחמניות באן שחורות

    1. Avatar photo
      דביר בר

      לא מכיר מקום שמוכרים רק לחמנית באן ללא גלוטן

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן