המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם > לרשימה המלאה > עולם שלם ללא גלוטן

המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם

באיזה מיקסר כדאי להשתמש? על אילו תבניות אני ממליץ? ומהם הכלים החיוניים למטבח הצליאקי? קבלו את רשימת המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם (ויש אפילו קופון הנחה שווה למזמינים)

1. מיקסר - כי קשה מאד לאפות בלעדיו

את רשימת המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם אני פותח, איך לא, עם מיקסרים! אין יום שבו לא שואלים אותי על איזה מיקסר אני ממליץ והתשובה שלי היא תמיד שאלה: כמה אתם אופים ובאיזו תדירות? התשובה הזו חשובה כשאתם בוחרים במיקסר חדש שהרי ישנם הבדלים לא קטנים בין המיקסרים השונים.

במה שונים המיקסרים? החל מנפח קערת הערבול, הפונקציות השונות של כל מיקסר, העוצמה וכמובן כמובן, העיצוב והמחיר.

במשך שנים השתמשתי אצלי בבית בדגם הפופולרי של Kenwood, הלא הוא ה-K-Mix שיש לו יתרונות ברורים: הספק של 1000 וולט, קיבולת של 5 ליטר, 6 מהירויות שנהדר לאפיה בסיסית, מחיר נהדר והוא גם חתיך נורא. לרכישה עם קוד קופון DvirKsp שמקנה הנחה של 50 ש״ח לחצו כאן.

הדגם השני והמתקדם יותר של kenwood הוא דגם XL KVL6320S ולו קערת נירוסטה, בנפח של 6.7 ליטר עם הספק של 1400 וולט. לרכישה עם קוד קופון DvirKsp שמקנה הנחה של 50 ש״ח לחצו כאן.

מיקסר נהדר נוסף (שגם עליו תקבלו הנחה בסך 50 ש״ח בשימוש בקוד הקופון שלי Dvirksp) הוא: Davo pro החתיך עם תצוגת לד דיגיטלית שמגיע גם עם טיימר (ובשלושה צבעים סקסיים), קערת נירוסטה בנפח 5.2 ליטר ונחשב למיקסר נהדר. לרכישה עם קוד קופון DvirKsp שמקנה הנחה של 50 ש״ח לחצו כאן.

דגם פופולרי נוסף של מיקסר הוא Kitchenaid עם נפח קערה של 6.9!! ליטר מדגם Artisan 5KSM7580XEMS שלו צריכת אנרגיה נמוכה, 10 דרגות מהירות שונות ומגיע גם הוא, כמו מרבית המיקסרים עם אביזרים נלווים מנירוסטה: וו לישה, מקציף רשת, קערה ועוד.
לרכישה עם קוד קופון DvirKsp שמקנה 50 ש״ח הנחה במחיר לחצו כאן.

מיקסר קנווד שף. צילום: יח״צ
מיקסר קנווד שף. צילום: יח״צ
מיקסר kmix הפופולרי. צילום: יח״צ
מיקסר kmix הפופולרי. צילום: יח״צ

2. מעבד מזון - הסו שף במטבח שלכם

אחד הכלים החשובים למי שנמצא/ת הרבה במטבח ומבשלים הרבה הוא מכשיר חשמלי שיהיה למעשה כמו עוזר אישי במטבח (סו שף), וזה בדיוק התפקיד של מעבד מזון.

למעבד מזון טוב יש יכולות מגוונות החל מקיצוץ עלים, הכנת בצק פריך, הכנת רטבים, מרקים ובחלק ממעבדי המזון גם שייקים ואפילו גלידות. הכל בהתאם לכמה פונקציות: כמה מקום יש לכם במטבח ותקציב.

אני ממליץ פה על שלושה סוגים שונים של מעבדי מזון שכל אחד מכם נהדר בפני עצמו:

הקלאסי, עם מיכל בנפח 2.6 ליטר ועוד מיני מיכל בנפח 1.2 ליטר ועם סכין פלדה שעושה פלאים החל מקיצוצי הבצל והפטרוזיליה ועד לבצקים נהדרים, זהו דגם Magimix Compact 3160 Auto 650W שכמובן גם עליו תקבלו 50 ש״ח הנחה ברכישה בלינק שכאן אם תשתמשו בקוד הקופון Dvirksp

דגם אחר, שנפחו 2.1 ליטר הוא Braun PureEase FP3131WH שיעשה גם הוא נפלאות במטבח שלכם ושכמובן גם עליו תקבלו 50 ש״ח הנחה ברכישה בלינק שכאן אם תשתמשו בקוד הקופון Dvirksp

עוצמתי ומקצוען. מעבד מזון. צילום: יח״צ
עוצמתי ומקצוען. מעבד מזון. צילום: יח״צ

3. בלנדר מוט - כי לא תמיד יש צורך במיקסר / מעבד מזון

בלנדר מוט נועד בדיוק לדברים שמצד אחד לא בהכרח חייבים עבורם מיקסר או מעבד מזון אבל מצד שני, ממש לא בא לנו לעשות אותם ידנית ונדרשת מאיתנו גם מהירות של מכשיר חשמלי מקצועי שתצליח לייצר רטבים מדויקים, ממרחים מושלמים וערבובים מושלמים.

מוט בלנדר מדגם MQ9078X של Braun מכיל בדיוק את הפונקציות האלה והרבה יותר. מדובר למעשה במעבד מזון בנפח 1.5 ליטר הכולל אביזרים לקיצוץ, פריסה, גירוד, צ'יפס, ערבול והקצפה, מטחנת תבלינים וקפה
מקצף מנירוסטה לעוגות, בלילות וקצפת, סכין עבה וחזקה עם להבים חדים במיוחד וכוס מדידה 600 מ"ל!

כל אלה נראות לי מספיק משכנעות להתחדש במוט בלנדר שכזה במיוחד עם קוד קופון שמקנה לכם 50 ש״ח הנחה ברכישה דרך הלינק הזה. קוד הקופון: Dvirksp

בלנדר מוט Broud. עושה את החיים קלים יותר. צילום: יח״צ
בלנדר מוט Broud. עושה את החיים קלים יותר. צילום: יח״צ

4. ויטמיקס - כל מה ששמעתם עליו - נכון!

רשימת היתרונות של כל אחד ממכשירי ויטמיקס הוא אינסופי. מקיצוץ גס ועד קבלת מרקם חלק וקטיפתי דרך שייקים, גלידות ואפילו מרקים – שום דבר לא מזיז לויטמיקס העוצמתי כשהוא אצלכם במטבח.

לויטמיקס מספר דגמים ותג המחיר של המותג היוקרתי והשווה נע בין 2330 ש״ח ועד 4869 ש״ח אלא שאני סידרתי לכם 10 אחוזי הנחה על כל הדגמים!! ותוכלו לבדוק גם את טבלת ההשוואה בין הדגמים השונים ממש כאן.

קוד הקופון שלי לקבלת 10 אחוזי הנחה על כל דגמי ויטמיקס הוא DB10 לרוכשים דרך הלינק הזה שכאן.

ויטמיקס. חיה במטבח!. צילום: יח״צ
ויטמיקס. חיה במטבח!. צילום: יח״צ

5. נינג׳ה - יש לשייקים ויש מעבד מזון

משפחת מכשירי הנינג׳ה היא גדולה ורחבה ויש מגוון רחב של מכשירי נינג׳ה נהדרים ושימושיים למטבח כפי שניתן לראות כאן בלינק הזה.

בחרתי להתמקד פה בהמלצות בשני מכשירים פופולריים, האחד הוא המיקסר בלנדר שמתאים לשייקים, ממרחים וסמודיס ששוחרי הבריאות אוהבים ומכורים אליהם. עבורם אני מצרף לינק כאן

השני, הוא מעבד המזון של נינג׳ה שמתאים גם להכנת בצקים פריכים, גם לקיצוצים של ירקות, סלטים וכמובן למחיות וממרחים ועבורכם, צרפתי לינק כאן.

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. ההנחה תקפה לכל קטגוריית המטבח באתר כאן בלינק הזה

 

נינג׳ה פאוור נוטרי מיקסר. צילום: יח״צ
נינג׳ה פאוור נוטרי מיקסר. צילום: יח״צ
מעבד מזון נינג׳ה. צילום: יח״צ
מעבד מזון נינג׳ה. צילום: יח״צ

6. תבנית לחם איכותית

בין אם אתם אופים מתחילים או אופים מנוסים, לתבנית לחם איכותית יש משמעות קריטית כשאתם מכינים לחם ומאפים נוספים. פעם אחת, אנחנו רוצים שככרות הלחם ייצאו דומות זו לזו, ובפעם השניה, תבניות לחם איכותיות, הן אלו שמעניקות גובה לככר הלחם, דבר שאפיית לחם על נייר אפיה אינו יכול לתת.

ברמה האישית, אני מאד אוהב לאפות עם התבניות של המותג הגרמני Birkmann המיובא לישראל על ידי לובלינסקי. כאן בלינק, תוכלו למצוא את ההמלצה שלי לתבנית אובלית באורך 30 ס״מ, וישנה גם תבנית נוספת באורך 25 ס״מ. שתיהן פשוט נהדרות!!! רכישה לשנים רבות. לקונים מעל 250 ש״ח בלינקים שצרפתי, תינתן 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp

תבנית לחם איכותית של Birkamann. צילום: יח״צ
תבנית לחם איכותית של Birkamann. צילום: יח״צ
השקעה חד פעמית בתבניות איכותיות. צילום: נמרוד סונדרס
השקעה חד פעמית בתבניות איכותיות. צילום: נמרוד סונדרס

7. תבנית לחמניות (מיני לחם) שאני חורש עליה

אם יש מאפה שכולם כולם צריכים, רוצים ומכינים אלו לחמניות ללא גלוטן.

אני משתמש המון בתבנית המיני הלחם של בירקמן שכאן בתמונה וזו גם ההמלצה שלי אליכם בעיקר לאלו שרוצים לקבל לחמניות דומות / זהות זו לזו ולא רוצים שבכל פעם ייצא להם משהו אחר.

מה שאני אוהב זה שתמיד יש על התבנית הזו מבצע שווה באתר ksp ולקונים מעל 250 ש״ח באתר, תינתן 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp לרכישה בלינק הזה.

תבנית מיני לחם של Birkamann. צילום: יח״צ
תבנית מיני לחם של Birkamann. צילום: יח״צ
פשוט מושלמת. תבנית מיני לחם של Birkamann. צילום: יח״צ
פשוט מושלמת. תבנית מיני לחם של Birkamann. צילום: יח״צ

8. תבנית מאפינס - להמון שימושים

אחד הדברים שאני (וגם אתם) מכינים הכי הרבה הם סוגים שונים של מאפינס. אלו יכולים להיות מאפינס מתוקים או מלוחים, גדולים או קטנים ובינינו? אפילו בויקוס ללא גלוטן, הם סוג של מאפינס קטנים ומלוחים.

שתי תבניות מאפינס שאני ממליץ עליהן גם הן מסדרת מוצרי בירקמן, האחת עם 12 שקעים (כמו כאן בלינק) והאחת עם 24 שקעים קטנים יותר (כמו כאן בלינק).

לקונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום כאן.

תבנית מאפינס. צילום: יח״צ
תבנית מאפינס. צילום: יח״צ
ויש גם מיני מאפינס. צילום: יח״צ
ויש גם מיני מאפינס. צילום: יח״צ

9. משקל מטבח דיגיטלי וקלף פלסטיק- עזרים חיוניים לאפיה וקונדיטוריה

שני מוצרים שהם כבר מזמן חובה במטבח שבו אופים ללא גלוטן הם משקל מטבח דיגיטלי איכותי וקלף פלסטיק שאיתו קל לאסוף את הבצק מקערת המיקסר או לחיתוך על משטח עבודה ועוד המון פעולות. אני לא ממליץ לאף אחד לנסות ולאפות ללא גלוטן בלי שני עזרי המטבח הכל כך חיוניים האלה.

יש המון משקלים נהדרים למטבח, זה של ארקוסטיל הוא לגמרי אחד מהם כאן בלינק הזה.

והקלף הזה, גם זול, גם עושה עבודה נהדרת. אל תהססו בכלל ורכשו כאן בלינק.

לקונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום כאן.

אי אפשר בלי משקל דיגיטלי במטבח. צילום: יח״צ
אי אפשר בלי משקל דיגיטלי במטבח. צילום: יח״צ
קלף פלסטיק. צילום: יח״צ
קלף פלסטיק. צילום: יח״צ

10. סט סירים להפרדה מקסימלית לבישול ללא גלוטן

אחד הדברים שיש להקפיד עליכם כשמעבירים את המטבח למטבח צליאקי הוא להפרד מהמון סירים ומחבתות עם חריצים וחתכים שאליהם נכנס גלוטן משימושים קודמים ועלולים להופיע בתבשילים ומאכלים ללא גלוטן שתתחילו להכין ולכן ההמלצה שלי היא תמיד להחזיק בבית סט כלים ייעודי, מסומן עבור הצליאקים שבבית.

אחד הסטים הטובים והמומלצים הוא זה של פוד אפיל שכולל 13!! כלי בישול מסדרת BIOCOOK. כלי בישול עם ציפוי נון סטיק קרמי המועשר בשמן זית! הסט המושלם הזה כולל סיר 20 ס"מ, 2.6 ליטר, סיר 24 ס"מ, 5 ליטר, סיר 28 ס"מ, 7.4 ליטר, סוטאז' 28 ס"מ, 6 ליטר, קלחת 16 ס"מ, 1.4 ליטר, מחבת 20 ס"מ, מחבת 24 ס"מ ומחבת 28 ס"מ.

לקונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. לרכישה לחצו כאן.

סט סירים ומחבתות מבית פוד אפיל. צילום: יח״צ
סט סירים ומחבתות מבית פוד אפיל. צילום: יח״צ

11. טאבון - לפיצה, פיתות ועוד מאפים מושלמים

טאבון הוא לגמרי המוצר שיעביר את הפיצות, הפיתות, הלחמג׳ון והחצ׳פורי שלכם לליגה של הגדולים. מה שכן, לא ניתן לערבב ולהכין באותו הטאבון מאפים עם ובלי גלוטן מאחר וחלקיקי קמחים תמיד עפים בתוכו ולא, הם אינם נשרפים בחום גבוה והגלוטן לא ״נעלם״.

בין הדגמים המומלצים של טאבונים ישנו זה של ooni, 12 אינץ׳ שפועל על גז (לינק לרכישה כאן) וישנו זה מדגם Forno allegro (לינק לרכישה כאן).

לקונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. לרכישה לחצו כאן.

המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם. צילום: יח״צ
המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם. טאבון. צילום: יח״צ

12. אופה פיתות - לפיתות מושלמות

על הנייר, בשביל פיתות ללא גלוטן, לגמרי מספיק תנור אבל יש משהו באופה פיתות שמעניק לכל החוויה של הכנת פיתות אפקט אחר והפיתות מקבלות בו מכת חום גדולה יותר בגלל גודלו וריכוז החום.

אופה הפיתות של Hyundai בצבע שחור לגמרי יעשה את העבודה ומחירו נגיש לכל כיס (לינק לרכישה כאן)

לקונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. לרכישה לחצו כאן.

אופה פיתות. צילום: יח״צ
אופה פיתות. צילום: יח״צ

13. מחבת קרפים מושלמת

קרפ ללא גלוטן היא אחת המנות הכי כיפיות לא רק לאכילה אלא גם להכנה ולכן חשוב להצטייד במחבת קרפים מקצועית שבשימוש נכון, תהפוך לפריט מאד שימושי אצלכם במטבח.

מחבת קרפים בגודל 27 אינץ׳ של סולתם היא לגמרי המחבת שאתם רוצים שתהיה לכם במטבח!

המחבת מיוצרת מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי, חלוקת חום שווה ויעילה והיא בטוחה לשימוש עם ציפוי המונע הדבקות המזון. לרכישת המחבת עם הנחה לחצו כאן.

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. למימוש לחצו כאן.

מחבת קרפים. צילום: יח״צ
מחבת קרפים. צילום: יח״צ

14. סכינים לכל החיים

סכינים איכותיים הם כבר מזמן מצרך חובה בכל מטבח שבו מבלים, אופים, קוצצים ומבשלים. 

כמה מהסכינים שאני ממליץ עליהם הם סכין גלובל 8 אינץ׳ (20 ס״מ) של גלובל (לחצו כאן), או זה של 7 אינץ׳ (18 ס״מ) המעולה (כאן בלינק) ויש גם אחד מעט יותר קטן אך לא פחות שווה כמו זה בגודל 5 אינץ׳ (13 ס״מ) של גלובל שהוא פשוט פנטסטי (כאן בלינק).

ישנם כמובן גם סטים נהדרים של סכינים כמו זה שכאן למשל, שכולל שלושה סכינים: סכין קילוף,סכין סנטוקו וסכין עזר בגדלים שונים, לשימושים שונים אבל שיכסו את כל מה שתצטרכו במטבח!

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. לינק לסט הסכינים השווה לחצו כאן

סכין שף. צילום: יח״צ
סכין שף. צילום: יח״צ

15.תנור שאופה כמו שצריך

כשזה מגיע לתנורי אפיה חשוב לבחור תנור שמתאים לכם ונכון לשימושים שלכם. כמובן שהכי חשוב בתנור בילד אין הוא קודם כל לבדוק את גודל התנור המתאים למיקומו במתטבח ומיד לאחר מכן, יש לבדוק את פונקציות התנור, את אופן פיזור החום בחלל התנור ואת התכניות שיש בו וכמובן – אחריות.

בין התנורים שאני ממליץ עליהם ישנו זה של Bosch (תנור פירוליטי 71 ליטר, 7 תכניות בצבע נירוסטה), ישנו זה של AEG עם 8 תכניות (כולל זו לניקוי עצמי) וישנו זה של Electrolux בעל קיבולת 74 ליטר, 9 תכניות והמשלוח – חינם.

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. לינק לתנורים המומלצים עליהם תוכלו לקבל את ההנחה לחצו כאן

בחרו את התנור הנכון לכם. צילום: יח״צ
בחרו את התנור הנכון לכם. צילום: יח״צ

16. טוסטר קופץ - מושלם לצנימים של הצליאקים

אחד ממוצרי החשמל שנמצאים בשימוש ביתי בתדירות גבוהה הוא לרוב טוסטר קופץ. חשוב לבצע הפרדה בשימוש בין טוסטר קופץ שבו יש גלוטן לכזה ללא גלוטן. מצורף פה לינק לטוסטר קופץ נהדר וחתיך של גולד ליין וגם לינק לאחד של United. שניהם בפחות מ-100 ש״ח. 

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. ההנחה תקפה לכל קטגוריית המטבח באתר כאן בלינק

הפרדה מהטוסטר עם הגלוטן. צילום: יח״צ
הפרדה מהטוסטר עם הגלוטן. צילום: יח״צ

17. טוסטר אובן - כי לא תמיד צריך להפעיל תנור

וממש לצד הטוסטר הקופץ, ביום יום, טוסטר אובן שנמצא תמיד על השיש, הוא זה שנמצא רוב הזמן בשימוש. לטוסטר אובן איכותי יכולות רבות שמחליפות לא פעם את התנור הראשי בבית וחשוב שיהיה אחד כזה זמין, נקי מגלוטן כמו זה שכאן בלינק של גולד ליין עם תכולה קטנה יחסית של 21 ליטר או זה של גולד ליין עם תכולה גדולה יותר משמעותית (60 ליטר) כאן בלינק.

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. ההנחה תקפה לכל קטגוריית המטבח באתר כאן בלינק

מעולה לחימום וקליה זריזים. צילום: יח״צ
מעולה לחימום וקליה זריזים. צילום: יח״צ

18. קערות, מערוך, רשת צינון ומטרפה ידנית

חוץ ממכשירי חשמל, ישנם כמה אביזרים שהם חובה בכל מטבח שבו מבשלים ואופים: קערה / קערות טובות, בגדלים שונים, מערוך שמיועד רק ללא גלוטן (מאחר וחלקיקי גלוטן נכנסים לחריצי המערוך ולכן לא ניתן להשתמש באותו מערוך), רשת צינון למאפים שזה עתה יצאו מהתנור ומטרפה ידנית פשוטה אך כזו שעושה את העבודה!

אז איזה קערות? סידרתי לכם פה המלצות, על שתי סוגי קערות, קטנה יותר, עד 3 ליטר (כאן בלינק) לערבוב (כולל עם מטרפה) של כמויות קטנות ובינוניות של דברים, ויש לכם פה גם לינק לקערה קצת גדולה ורחבה יותר (24 ס״מ) שטובה לכמויות קצת יותר גדולות ונוחה גם למי שאוהב להכין בצקים ידנית בקערה.

מצורף פה גם לינק לרכישת מערוך טוב שעושה את העבודה, קל לניקוי, ליבוש ולשימוש חוזר (לינק כאן).

את המאפים שאתם מכינים וזקוקים לצינון שלאחה האפיה, תמיד מומלץ להניח על רשת צינון מהסיבה הפשוטה שהם זקוקים לאוויר וייבוש גם בחלקם התחתון ולכן מאד מומלץ להעזר ברשת צינון שכזו (לינק כאן).

וכמובן, מטרפה, אין נוחה ממנה לערבב נוזלים, לשקשק ביצים, רטבים ומה לא. מצרף פה לינק למטרפה מטריפה של Oxo המעולים.

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. ההנחה תקפה לכל קטגוריית המטבח באתר כאן בלינק וכך תתחדשו בהמון מוצרים חדשים מתוך רשימת המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם

המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם. צילום: יח״צ
המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם. צילום: יח״צ
מערוך. בסיסי במטבח. צילום: יח״צ
מערוך. בסיסי במטבח. צילום: יח״צ
רשת לצינון מאפים. חובה לאופים. צילום: יח״צ
רשת לצינון מאפים. חובה לאופים. צילום: יח״צ
מטרפה במקום מזלג. צילום: יח״צ
מטרפה במקום מזלג. צילום: יח״צ

19. פריזר - לשמירה ארוכת טווח

אחוז גבוה מהצליאקים מחזיק בבית פריזר נוסף שמיועד רק לצליאקים ובו הם אוגרים לחמים ומוצרים נוספים שיהיו להם זמינים במהלך השנה.

חשוב רק לא להגזים בכמויות ולנהל את המלאי בחכמה אבל אם אתם עושים זאת בחכמה, אז ישנם 2 דגמי פריזרים מומלצים שיעשו את העבודה: הראשון הוא זה של Haier (כאן בלינק) שלו 4 מגירות ותכולה של 87 ליטר ואחריות של היבואנית ניופאן והשני הוא זה של Normandi ולו 4 מגירות ו-92 ליטר תכולה (כאן בלינק).

אם אתם בעניין של דגם צר יותר, גבוה יותר ועם תכולה גדולה יותר אז דגם ה-5 דלתות ותכולת ה-164 ליטר של Blomberg הוא הדגם עבורכם (כאן בלינק).

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. ההנחה תקפה לכל קטגוריית המטבח באתר כאן בלינק הזה

ישמור לכם על המזון. צילום: יח״צ
ישמור לכם על המזון. צילום: יח״צ

20. ועוד כמה מוצרים נלווים שחובה בכל בית

רגע לפני שמסיימים את רשימת המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם, הנה עוד כמה מוצרים שאני ממליץ שיהיו לכם במטבח, קטנים כגדולים:

כף עץ שתמנע מכם לשרוט את הסירים והמחבתות עם כלי מתכת (לינק כאן), תבנית אפיה קפיצית עם ציפוי נון סטיק שמעולה לעוגות גבינה (כאן בלינק), מברשת סיליקון להברשת ביצה על מאפים ועוד (כאן בלינק), קולפן ירקות ופירות של oxo (כאן בלינק), קופסאות אחסון למזון שחשוב שיהיו מזכוכית ואיכותיות (כאן בלינק), 

קונים מעל 250 ש״ח באתר ksp, ינתנו 50 ש״ח הנחה בהקלדת הקוד dvirksp בעת התשלום. ההנחה תקפה לכל קטגוריית המטבח באתר כאן בלינק הזה

כפות מעץ. חובה בבית. צילום: נמרוד סונדרס
כפות מעץ. חובה בבית. צילום: נמרוד סונדרס
המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם. צילום: יח״צ
המוצרים למטבח שדביר בר ממליץ עליהם. צילום: יח״צ

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן