בליקמח - מאפייה ללא גלוטן בתל אביב - כל הפרטים על המאפיה השווה

בליקמח – מאפייה ללא גלוטן בתל אביב

בצפון ת״א, בלב שכונת משרדי ההיי-טק, שוכנת המאפייה שבה כולם שואלים בכניסה את אותה השאלה: ״הכל פה ללא גלוטן?״ זהו סיפורה של בליקמח - מאפייה ללא גלוטן בתל אביב

השאלה הראשונה ששואל כל מי שנכנס למאפיית ״בליקמח״ שברמת החייל בצפון ת״א היא תמיד אותה השאלה: ״מה, הכל פה באמת ללא גלוטן?״ ואכן, מאפיית ״בליקמח״ שנפתחה בבמרץ 2019 היא לא פחות מגן עדן לצליאקים.

מאחורי ״בליקמח״ עומדים בני הזוג והקונדיטורים אורן דגן כפיר ודן דייויס אשר הפעילו בעברם ובמשך שש שנים, מפעל יצרני של מוצרים ללא גלוטן וכעת, הם מגשימים חלום (לא רק עבור עצמם כאמור) ובמקום החדש שפתחו, הם מכינים מדי יום (למעט ימי ראשון ושבת) שורה של מאפים, לחמים, עוגיות, עוגות וגם ממתקים בעבודת יד.

את כל מוצרי בליקמח ניתן לאכול במקום, לצד קפה, או לקחת הביתה במארזים, והכל ללא גלוטן, בין השאר, עבור שני אחייניהם וגיסתם הצליאקים.

(צפו בוידאו מביקורי ב״בליקמח״)

מאפיית בליקמח ללא גלוטן בת״א. צילום: דביר בר
אורן דגן כפיר ודן דיוויס. מאפיית בליקמח. צילום: דביר בר
עוגיית שחיתות. מאפיית בליקמח. צילום: דביר בר

ל״בליקמח״, שמצטרפת למאפיות ללא גלוטן נוספות הפועלות במרכז הארץ כמו ״ברדברי״,  סופי דלי בהוד השרון, יניב צמח בפתח תקווה ועוד.

הדבר הראשון ששמים לב כשנכנסים לממלכה של אורן ודן היא ששניהם מחייכים, דבר שלא מובן מאליו לא בקרב מסעדנים וודאי לא בקרב קונדיטורים אשר קמים ב-4 לפנות בוקר להכין בצקים ולהמתין להתפחות. והם לא היו היחידים. עמדתי ב״בליקמח״ במשך שעה ארוכה והסתכלתי על פניהם של הלקוחות שנכנסו בזה אחר זה ועל פניהם היו חיוכים מהולים בחוסר אמונה שהכל באמת ללא גלוטן.

אז מה תמצאו ב״בליקמח״? מה לא! ממש מול עיניכם, עם הכניסה למאפיה, תתקלו בשורה יפיפיה של ככרות לחם יפיפיים ובהן לחם צרפתי (17 ש״ח), שאור גרמני (26 ש״ח), אגוזים (26 ש״ח), בריאות (24 ש״ח), זיתי קלמטה (22 ש״ח) וטף חמוציות (26 ש״ח).

ככלל, הלחמים והמאפים מוכנים מתערובות קמחים מקטניות, סיבים תזונתיים, קמחי אורז, טף, קינואה ועוד.

עוד בבליקמח, תמצאו טארט גבינה פירורים, טארט טאטן מסקרפונה, מילפיי וניל קרמל, טארט פטל ושוקולד לבן, עוגת וניל שחורה לצד עוגות ״פשוטות״ יותר כמו עוגות שמרים טריות, עוגות בחושות ומבחר עוגיות כמו נוגטין, פיננסייר, מקרון וסבלה שוקולד ומלח ים (15-149 שקלים).

בבליקמח תמצאו גם בגטים, פלוטים של גבינה, פרעצלים ולחמניות, כריכים וכריכוני בוקר, מקלות גבינה לצד מרמלדות, קיפודים של שקדים מקורמלים עם צימוקים ושלל ריבות, ממרחים וטבלאות שוקולד (18-39 שקלים).

בנימה אישית אומר שבעת ביקורי טעמתי לא מעט מהדברים ב׳בליקמח׳ ומדובר במאפים לא פחות ממעולים הן במרקם, הן בטעם והן מבחינת התמחור. שאפו גדול לצמד החמודים שמאחורי ׳בליקמח׳ על צעד חשוב נוסף עבור קהילת הצליאקים.

כתובת: הברזל 32 ת״א.

טלפון: 03-7448666. כשר

שעות הפעילות: ראשון 12:00-17:00, ב׳ ו-ד׳ 9:00-17:00, שלישי וחמישי עד 19:00, שישי 8:00-13:00

באגטים, חצ׳פורי ופיצות. מאפיית בליקמח. צילום: דביר בר
מאפיית בליקמח. צילום: דביר בר
באגטים ללא גלוטן. צילום: דביר בר

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. אילה

    האם המאפייה פתוחה בחול המועד?

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי אילה
      לדעתי כן. הם פרסמו בעמוד שלהם בפייסבוק (שמם ״בליקמח״) את שעות הפעילות במהלך חול המועד ששונות מימים רגילים. מוזמנת להציץ שם או באתר שלהם

  2. יהודית

    בוקר טוב !
    רציתי לדעת אם יש המקום כשר?
    יום טוב
    תודה רבה!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      יהודית שלום. המקום כשר. ליותר פרטים יש לפנות ישירות אליהם

  3. יעל

    הי, יש לכם תעודת כשרות

    1. Avatar photo
      דביר בר

      יש לפנות לבית העסק עצמו בשאלות

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן