מסעדות ללא גלוטן בדובאי (המבורגר, פנקייק, אוכל בריא ואפילו יפנית בדובאי)

מסעדות ללא גלוטן בדובאי

המבורגר מושלם או אולי יפני? בראוניז מושחתים או אולי פלאפל וחומוס? בדובאי תמצאו הכל כולל הכל בגרסה ללא גלוטן. Wheatout עם כל הפרטים

עם פרוץ הסכם השלום עם איחוד האמירויות והאפשרות לטוס לדובאי ואבו דאבי, החלו צליאקים רבים לתהות איפה הם יוכלו למצוא מזון ללא גלוטן. קבלו את החלק הראשון ובו 18 המלצות על מסעדות ללא גלוטן בדובאי. רק אל תשכחו רגע לפני ההמראה להצטרף לעמוד האינסטגרם שכולו ללא גלוטן (כאן בלינק)

1. Tawa bakery - בית קפה מאפיה ללא גלוטן

Tawa הוא מאפיה ובית קפה שכולו מאה אחוז ללא גלוטן, דבר שאינו נפוץ בדובאי ובכלל במדינות המפרץ.

בתפריט של Tawa תמצאו ארוחות בוקר, מנות ביניים ונשנושים, סלטים, המבורגרים, ראפים, פסטות, פיצות ועוד.

בין המנות תמצאו כדורי ארנצ׳יני, נאגטס עוף, בייגל, גרנולה, אגס בנדיקט, מיני פנקייק, וופל בלגי, עוגת גזר, דונאטס בשלל זיגוגים ועוד.

לTawa סניף נוסף באבו דאבי ותודה לאמיר קלינר על ההמלצה.

כתובת: south market, Gate avenue Zone D – DIFC Mall 

שעות פתיחה: מדי יום 10:00-22:00

2. wagamama - אסייתי

לרשת ווגאמאמה הבריטית שנוסדה בלונדון בשנת 1992 ומציעה אוכל רחוב אסייתי, שישה סניפים בדובאי אשר מציעים בתפריט הרחב שלהם גם מספר אופציות ללא גלוטן.

לרשת אמנם אין תפריט ייעודי או סימון בתפריט למנות ללא גלוטן אך ניתן לקבל מקרא אלרגנים ברור (כמו בכל סניפי הרשת בעולם) ולראות באילו מנות יש או אין גלוטן.

בין המנות המסומנות ככאלה שאין בהן גלוטן ניתן למצוא ירוקים מוקפצים, ראמן עוף ברוט לייט (אל תתבלבלו עם הראמן העוף הרגיל), ראמן צמחוני ברוט לייט, שלוש מנות קארי (אחת עם עוף, אחת עם שרימפ ואחת עם קארי) המסומנות בתפריט האלרגנים כבלי גלוטן (אל תתבלבלו עם מנות הקארי שמכילות גלוטן) וכמובן אורז לבן, אורז חום וקימצ׳י.

כתובת המסעדה הראשית: Dubai marina mall (בדקו באתר הרשת לשאר המיקומים)

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-23:45

3. Carluccio’s - איטלקי בדובאי

האג׳נדה של חמשת סניפי רשת Carluccio’s האיטלקית שבדובאי היא אוכל איטלקי מסורתי במחירים נגישים.

בסניפי הרשת, ששניים מהם תמצאו בקניון מרינה ובקניון דובאי.

מקור הרשת הוא בלונדון ומאז הספיקה הרשת לפתוח סניפים גם בטורקיה.

בסניפי הרשת תוכלו למצוא תפריט ללא גלוטן מגוון וקל למשתמש ובו מנות כמו פיצה מרגריטה, עוף על הגריל עם גבינת מוצרלה, סלט קיסר, סלמון צלוי וסלט רוקט, ריזוטו פטריות, פסטה פסטו, פסטה פנה ועוד.

כתובת: Ground Floor, The Village 2, Al Qudra Road, אך כאמור ישנם עוד 4 מיקומים לסניפי הרשת.

שעות פעילות: 9:00-23:30.

 

4. Bounty beets- דובאי

מסעדת באונטי ביטס, שפותחת את רשימת מסעדות ללא גלוטן בדובאי היא אחת המדוברות בקרב קהילת הצליאקים. הסיבה הראשונה היא העובדה שכל התפריט של המסעדה הוא ללא גלוטן!! והסיבה השניה: במקום מודעות רבה לאלרגיות והעדפות קולינריות נוספות.

בבאונטי ביטס, הממוקמת בתוך ריזורט המרידיאן, תוכלו ליהנות מארוחות בוקר מפנקות, ארוחות צהריים משביעות וארוחות ערב בדרגות שונות כך שרובכם תמצאו את עצמכם בתפריט של המסעדה בקלות רבה.

ומה אוכלים בבאונטי ביטס? החל מלחם ללא גלוטן עם אבוקדו, עגבניות צלויות, גבינת פטה פרסית ועשבי תיבול (55 דירהם שהם בערך 50 ש״ח – תורידו מכל מחיר שתתקלו בעיר 10 אחוזים ותגיעו למחירו בשקלים), ניוקי בטטה (68 דירהם), קערת עוף סאטה עם אורז וירקות (65 דירהם), צ׳יפס ירקות שורש עם מטבל גבינות (38 דירהם), מרק כתום (48 דירהם), בראוני שוקולד (35 דירהם).

גולת הכותרת של המקום: בימים שישי ושבת משמונה בבוקר ועד 12, תוכלו ליהנות מבופה אכול ככל יכולתך כולל שתיה חמה וקרה ב-99 דירהם לסועד בלבד. שווה.

כתובת: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai

שעות פתיחה: מדי יום 8:00-22:00 (שני מהשעה 9:00)

מסעדות ללא גלוטן בדובאי. צילום: יח״צ
תפריט שלם ללא גלוטן. Bounty beets דובאי. צילום: יח״צ
יש גם כריכים שווים. צילום: יח״צ
תפריט שלם ללא גלוטן. Bounty beets דובאי. צילום: יח״צ

5. רשת בתי הקפה bateel

בייטל היא רשת שלה גם חנויות מתוקים וגם בתי קפה שלה הממוקמים ב-20 מיקומים ברחבי דובאי. הרשת, השיקה ב-2019 תפריט ללא גלוטן אשר זמין למגיעים לסניפים אך פחות נגיש לגולשים באינטרנט. 

בתפריט ללא הגלוטן של הרשת, תמצאו מנות פסטה ללא גלוטן, סלטים, מרקים, מנות עוף וסטייקים, ריזוטו פטריות, מרק עגבניות, מנות חומוס, קינואה, טוסט ללא גלוטן תוצרת בית ועוד. המטבח אינו סטרילי אך ישנה מודעות רבה לנושא.

כתובת: Media City Business Central Tower, BTGF 13 & 14 וכאמור בעוד מגוון מיקומים ברחבי העיר.

מסעדות ללא גלוטן בדובאי. צילום: יח״צ
תפריט ללא גלוטן. רשת bateel. צילום: יח״צ

6. Catfish

קאטפיש (או ״שפמנון״ בעברית היא מסעדה קטנה עם שורשים ניגרים שמגישה אוכל בריא בלבד. כל התפריט הוא ללא גלוטן, ללא חלב או סוכר תעשייתי.

בתפריט תוכלו למצוא מנות כמו עוף צלוי או סלמון צלוי (כ-50 ש״ח), מרקים שונים (כ-30 ש״ח), קערות סלטים ענקיים מלאים בכל טוב (38 ש״ח) ואפילו פלאפל וחומוס (9 ש״ח).

כתובת: Silver Tower – Marasi Dr – Business Bay 

שעות פתיחה: 11:00-22:00. בשישי סגור.

 

 
מסעדת Catfish דובאי. צילום: יח״צ
מסעדת Catfish דובאי. צילום: יח״צ

7.Hakkasan - דובאי

הקסן (Hakkasan), שהחלה את דרכה כמסעדה סינית מודרנית ב-2001, היא כיום אימפריה חובקת עולם עם מסעדות בכל רחבי העולם המשלמות קולינריה גבוהה מן המזרח ומן המערב לצד תרבות חיי לילה שוקקת.

הנציגות של ׳הקסן׳ בדובאי היא אחת המפוארות ברשת ותפריט המסעדה כולל גם תפריט המיועד לרגישים לאלרגנים שונים בהם גם לנמנעים מגלוטן.

בתפריט ללא הגלוטן של הקסן תוכלו למצוא החל מסלט קינואה (80 ש״ח) מרק פטריות סיני (55 ש״ח), דג פרידה אדומה ברוטב קפיר ליים (150 ש״ח), אורז מטוגן מוקפץ עם בשר בקר ווגיו (73 ש״ח) ועוד.

כתובת: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

שעות פעילות: 18:00-24:00.

 

8. Wild and the Moon - טרי ובריא

על רשת Wild & the moon סיפרתי לכם די מזמן כשפרסמתי כאן בבלוג את רשימת מסעדות ללא גלוטן בפריז. בסניפי הרשת, שלה שלושה סניפים בדובאי (ואחד נוסף באבו דאבי), מאמינים בלהגיד תודה לטבע, לשמר אותו ולנסות לחבר אותו למזון כמה שניתן. כל המנות בתפריט הן ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, אורגנים וטעימים.

המיצים בWild and the moon, נסחטים בכבישה קרה, חומרי הגלם מעובדים בשיטות קדומות השומרות על ערכיהם התזונתיים ובכלל, עושים מאמצים לשמור על כדור הארץ ובכלל זה, כל התפריט במקום הוא ללא גלוטן.

בתפריטי הרשת, אליה הגעתי בזכות המלצה של נטע קשת בבלוג מקשקשת, תוכלו למצוא החל מסביצ׳ה טבעוני, טאקו, בורגר טבעוני, קערות פאוור בול כמו למשל עם אטריות סובה, ארוחות בוקר, פוקצ׳ה, קינוחים שווים כמו לחם בננה וכמובן שייקים מפנקים ומיצים בכבישה קרה.

מחירי המנות הגדולות נעים בין 45 ל-55 ש"ח, קינוחים סביב 25 ש״ח.

כתובת: Gate Avenue, U-149,
Level POB וישנם עוד 2 סניפים.

שעות פעילות: 9:00-18:00.

 

 

9. La carnita - מקסיקני

מאחר ואין סוג של אוכל שלא תמצאו באמירויות, אז כמובן שגם מקומו של המטבח המקסיני לא נפקד מהמדינה הכה מפותחת הזו קולינרית. במסעדת לה קנטינה, תמצאו טאקוס ללא גלוטן (מקמח תירס לבן דק) שעליהן תוכלו ליהנות או מבשר עוף, או בקר,או ברווז או בשר צלעות (82 ש״ח ל-3 יחידות טאקוס). 

עוד תוכלו ליהנות במקום ממנות כמו סביצ׳ה סלמון, מנות אורז בעגבניות או מנות תירס, סביצ׳ה טונה, סביצ׳ה פרידה אדומה, סלט מנגו ואבוקדו ועוד. מנות הסביצ׳ה מתומחרות סביב 60 ש״ח לאחת.

כתובת: בתוך מלון אינטרקונטיננטל מרינה. 

שעות פעילות: 16:00-0:30

 

10. Little earth by Nabz&G - טבעוני וללא גלוטן

גם האג׳נדה של ״כדור הארץ הקטן על פי נאבז וג׳י״ (על שם בעלי המקום נביח וגליה) היא מאד סביב שמירת כדור הארץ, חומרי גלם איכותיים ופתרונות לבעלי אלרגנים שונים. כל המנות במסעדה הזו טבעוניות, לא מעובדות (Raw) ומוכנות במקום בשעת ההזמנה וללא כל חומרים משמרים.

בתפריט של נבז׳ וג׳י תמצאו בכל קטגוריה מנות ללא גלוטן וביניהן המבורגר טבעוני מקטניות (29 ש״ח), ציפס בטטה (19 ש״ח), תבשיל ירקות שורש בלמון גראס (45 ש״ח), ריזוטו פטריות כמהין (51 ש״ח), תבשיל דלעת בקארי (45 ש״ח), מגוון מרקים (25 ש״ח), עוגת שוקולד מוס וצ׳יה (25 ש״ח), עוגת גזר, עוגת גלידת בננה (25 ש״ח) ועוד.

כתובת: Jumeirah Lakes Towers Cluster J, Building J2, shop 34

שעות פעילות: 12:00-23:00

 

11. Bareburger - המבורגר מעולה

ברבורגר היא רשת המבורגרים אמריקאית שכמו כל דבר טוב מהמערב, פתחה נציגות גם היא באמרירויות כמו גם סניפים בגרמניה וביפן.

אפשר לומר רק דברים טובים על הרשת הזו בכל הקשור לצליאקים: מעבר לזה שתוכלו למצוא בארבעת סניפי הרשת לחמניה ללא גלוטן וצ׳יפס ללא גלוטן, לרשת מודעות עצומה בכל הקשור למנות טבעוניות ובכלל, לאיכות הסביבה ולאיכות חומרי הגלם שלהם. 

מחירי ההמבורגרים נעים סביב ה-40 ש״ח, ציפס באזור 15 ש״ח ולא, כחלק מהאג׳נדה האקולוגית של הרשת, לא תמצאו בסניפיה קולה לשתיה.

כתובת: City Walk Boulevard, Al Mustagbal Street, Building 6A ובעוד 3 מיקומים נוספים.

שעות פתיחה: 11:00-24:00 למעט סניף la mer שפתוח כבר מהשעה 8:00 בבוקר!

 

12. Black tap - המבורגר

לבלאק טאפ (Black tap) הולכים גם כדי לאכול המבורגר נהדר אבל גם כדי להצטלם לאינסטגרם, לשתות קוקטייל נהדר ולבלות כמו שיודעים בדובאי.

תפריט הקראפט בורגרס של בלאק טאפ אינו זול ומתחיל ב-45 ש״ח ועד 95 ש״ח ליקר ביותר (המבורגר דה גרג נורמן, זוכה פרס פסטיבל ההמבורגר של מגזין אוכל ושתיה בניו יורק) וכל זה ללא תוספת צ׳יפס שתעלה לכם שם עוד 23 ש״ח.

לחמניה ללא גלוטן תסופק לכם במקום לפי דרישה והיא תעלה לכם 5 ש״ח נוספים (במקום משתמשים בלחמניה הנהדרת של UDI'S).

כתובת: Jumeira roas umm suqeim 3

שעות פתיחה: מדי יום 12:00-24:00 

13. Freedom - פיצה כרובית בדובאי

בפרידום, אחת הפיצריות הפופולריות של דובאי, תוכלו למצוא לצד פיצות רגילות, גם שתי סוגי פיצות המותאמות לצליאקים: אחת עם בצק ללא גלוטן והשניה, פיצה כרובית שגם היא, ללא גלוטן. גם מרביתן המוחץ של התוספות שעל הפיצות הן ללא גלוטן (למעט לדוגמא תוספות כמו נקניקיות, בצלים בבלסמי, הפפרוני, העוף טנדורי ועוד). הרטבים הבסיסיים של הפיצה גם הם ללא גלוטן למעט רוטב הברביקיו, המקסי והטנדורי.

מחירי הפיצות נעים בין 55 ש״ח לפיצה ללא גלוטן קטנה ועד כ-80 ש״ח לפיצה גדולה.

במקום תוכלו למצוא גם סלטי עוף ללא גלוטן, מנות כנפי עוף ללא גלוטן (28 ש״ח), מנות חומוס קטנות עם מקלות גזר לנישנוש (13 ש״ח) ואפילו קינוחים כמו בראוניז (18 ש״ח) וקוקלידות ללא גלוטן (23 ש״ח).

כתובת: Freedom Pizza, Marina View Towers

שעות פתיחה: 10:30-2:00. בסופי שבוע עד 4:00.

 

14. Zuma - יפנית יוקרתית

זומה דובאי, היא למעשה שלוחה של זומה לונדון שהוקמה כבר ב-2002. התפריט של זומה, שנבנה על ידי השף ריינר בקר כולל מנות יפניות לא פורמליות ומדובר באחת המסעדות היפניות היוקרתיות של דובאי.

לזומה אחיות גם בהונג קונג, מיאמי, איסטנבול, מיקונוס, רומא ועוד.

סגנון ההגשה בזומה הינו מנות חלוקה המוגשות למרכז השולחן כך שאם אתם יותר בעניין של להזמין מנה אישית לכל סועד – זומה היא לא החוויה שאתם מחפשים.

לזומה תפריט ללא גלוטן ובו מגוון והמחירים נעים בין 50-70 ש״ח לראשונות ומנות פתיחה קטנות ועד 200 ש״ח לחלק מהעיקריות (צלעות בשר ויגיו במיסו צ׳ילי). סושי מאקי יעלה כ-70 ש״ח לרול.

כתובת: Zuma, Gate Village 6 DIFC

שעות פתיחה:  12:00-1:00. בסופי שבוע עד 2:00

 

15. Healthy Patisserie - קונדיטוריה בדובאי

אי אפשר רשימת המלצות על מסעדות ללא גלוטן בדובאי בלי משהו מתוק: האג׳נדה שמאחורי ״הפטיסרי הבריא״ הוא בדיוק שמו: פטיסרי, איכותי בדובאי שכולו חומרי גלם איכותיים, טבעוניים, המותאמים לדיאטת פלאו וללא גלוטן. במובן הזה, הפטיסרי הבריא הוא גן עדן לצליאקים אבל לא רק.

בקונדיטוריה המתוקה, תוכלו למצוא עוגיות דאבל שוקולד מבוססות קמח שקדים ושמן קוקוס ב-32 ש״ח ל-6 יחידות, עוגיית שוקולד פקאן ענקית או עוגיית שוקולד אגוזים ענקית ב-13 ש״ח ליחידה, ביסקוטי שוקולד או פיסטוק או צימוקים (22 ש״ח ל-5 יחידות), מאפינס שוקולד או בננה וטעמים נוספים (55 ש״ח ל-4 יחידות), בראוניז מפנקים (13 ש״ח ליחידה), ועד לכיכרות לחם (40 ש״ח לכיכר), דונאטס (32 ש״ח ל-6 יחידות) ועוד.

כתובת: DIFC, DAMAC PARK TOWERS

שעות פעילות: 9:00-18:00. בשישי: סגור.

16. Lime tree cafe -קונדיטוריה

קונדיטוריית / קפה ליים טרי הוא המאפיה השניה בדובאי שכולה גם כן ללא גלוטן (וגם ללא מוצרי חלב). בליים טרי מתחייבים לאיכות חומרי גלם טובה ולהקפדה מירבית והיא נקודת חובה שלכם בביקור בדובאי כך שמקומה ברשימת מסעדות ללא גלוטן בדובאי היה ברור.

בדוכני הקונדיטוריה, הממוקמים בארבעה מיקומים שונים בדובאי, תוכלו למצוא מגוון מאפים שווים כמו קישים, בראוניז, ביסקוטים (28 ש״ח למארזים שווים), קרקרים בריאים מגרעינים ועוד (30 ש״ח למארז), מארזי שוקולד פאדג׳ חלומיים (35 ש״ח) ואפילו לחם טחינה שטוח באריזה (35 ש״ח).

כתובת: Centre – 4b Street, Al qouz 1

שעות פעילות: 8:00-18:00

17. Eat well - מסעדה ללא גלוטן

ב״אכול טוב״ (Eat well) שבדובאי, תוכלו למצוא מגוון מנות ללא גלוטן עם הקפדה על איכות חומרי הגלם ויצירתיות. 

בין המנות שתמצאו במקום: בנדיקט עם סלמון או בקר על מאפין אנגלי ללא גלוטן (45 ש״ח), שקשוקה עם גבינת פטה וביצה על לחם שטוח ללא גלוטן (37 ש״ח), קערת סופרפוד טבעונית (50 ש״ח), טאקוס עם מגוון טופינגז (35-50 ש״ח), פאי תפוחים (32 ש״ח) ועוד.

כתובת: Dubai Herbal And Treatment Centre

שעות פעילות: 8:00-20:00.

שפע אופציות של אוכל בריא. צילום: יח״צ
eat well. מסעדה ללא גלוטן. צילום: יח״צ

18. Kobeya kitchen - מסעדה ללא גלוטן

סוגרת את רשימת המלצות על מסעדות ללא גלוטן בדובאי, ״מטבח קוביה״ שהוא שילוב של בית קפה מסעדה וחנות קמעונאית המתמחה במזון ללא גלוטן כמו גם ביבוא בשר קובה שכיום טרנדי מאד ונחשב איכותי במיוחד. בית הקפה מעוצב ממש יפה והוא נמצא בתוך קניון Wasl Vita.

התפריט של המקום שווה במיוחד, מגוון וטעים וכולל החל מביצי בנדיקט על לחם ללא גלוטן, גם טוסט אבוקדו, קרפים, בייגלס, מרקים, ספרינג רולס, קרוקטים, פיצות והמבורגרים.

מחירי המנות נעים בין 20 ל-50 ש״ח אבל במקום גם תפריט לזוג או לרביעיה ובו המון המון פריטים שווים במחיר כולל של כ-150-180 ש״ח.

כתובת: Wasl Vita Shopping Mall

שעות פעילות: 9:00-22:00. סופי שבוע עד 24:00.

לעוד המלצות ללא גלוטן עקבו אחרי באינסטגרם בלינק שכאן.

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק ללא גלוטן של הבלוג, לחצו כאן.

להרשמה לניוזלטר שכולו ללא גלוטן – לחצו כאן. 

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. אברהם

    אין שום התייחסות לכשרות…

    1. Avatar photo
      דביר בר

      אברהם שלום. מעבר לעובדה שאינני שומר כשרות ואינני מתמצא בנושא, חשוב לומר שמרבית המסעדות הפועלות בדובאי פועלות בכל ימות השבוע, מוכרות גם בשר וגם חלב
      ואין להם מטבחים נפרדים או הקפדה או הפרדה. מניח שבמלונות השונים יש יותר פתרונות לשומרי כשרות

  2. נעמה זיידמן

    היי דביר מעוניינת לדעת האם במלון קראון פלאזה ( הרגיל לא מרינה) יש אוכל לא גלוטן? חלב סויה

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי. אין לי מושג

  3. רותם

    כל המסעדות נמצאות בדואבי יש משהו באבו דאבי ללא גלוטן,?

    1. Avatar photo
      דביר בר

      עדיין אין לי רשימה לאבו דאבי

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן