ברדברי - מאפייה ללא גלוטן באור יהודה - כל הפרטים בבלוג של דביר בר

ברדברי – מאפייה ללא גלוטן באור יהודה

חולמים על בורקס, חצ׳פורי, לחם זיתים טרי, לחמניות מושלמות, קרמבו ורוגעלך ללא גלוטן? אתם חייבים להכיר: ברדברי - מאפייה ללא גלוטן באור יהודה

את הילדות שלי ותקופת הנעורים העברתי בגבעת שמואל, שם גרים עד היום הוריי. איזור בקעת אונו מוכר לי היטב ובמשך כל השנים שבהם גרתי באיזור, לא היה שום מקום שהכין או מכר מוצרים ללא גלוטן. הזכרון היחיד שקשור לעולם ה״ללא גלוטן״ מהילדות שלי באיזור היתה הפיצריה שפעלה במרכז המסחרי ברמת אילן לשם היינו הולכים אחותי ואני יחד עם אבינו ובעוד שהיא היתה אוכלת פיצה רגילה, אבי היה נוהג לתת למוכר במקום שתי פרוסות ללא גלוטן שהוא אפה לי (מקמח קונדיטור, כי לא היו אז קמחים אחרים) והמוכר היה מאלתר עליהן תוספות פיצה ומניח אותן בתנור הפיצה הלוהט (גם נושא המודעות לזיהום המשני לא היה ממש קיים אז לפני 30 שנה).

דווקא בגלל המדבר הקולינרי שהיה קיים באיזור, הופתעתי כששמעתי לראשונה על ברדברי – מאפייה ללא גלוטן באור יהודה. לפתע נתקלתי לא מעט באבנר שבח, הבעלים והמנהל של המאפיה ובית הקפה הזה השוכן באור יהודה, בקבוצות הצליאק השונות בפייסבוק והתחלתי לעקוב אחריו.

בברדברי, שנפתחה במאי 2016, מגיש שבח לצד מאפים ״רגילים״, גם סדרה שלמה של מאפים טריים וטעימים ללא גלוטן, הנאפים בחדר נפרד לחלוטין ומוצעים ללקוחות מתוך ויטרינה ומדפים נפרדים לחלוטין מהמוצרים עם הגלוטן.

במקום מוגשות גם ארוחות בוקר, קישים, פסטות, פיצות ועוד. צפו בוידאו המצורף בפוסט זה לסיור המלא במאפיית ברדברי:

ברדברי - מאפייה ללא גלוטן באור יהודה. צילום: דביר בר
ברדברי - מאפייה ללא גלוטן באור יהודה. צילום: דביר בר
ברדברי - מאפייה ללא גלוטן באור יהודה. צילום: דביר בר
חצ׳ופורי ללא גלוטן. צילום: דביר בר
רוגעלך ללא גלוטן. ברדברי אור יהודה. צילום: דביר בר

שבח מספר כי הגיע לנושא בשל מחלת הצליאק של אחייניתו. דודתה של האחיינית, שהיא גם קונדיטורית, החלה להכין לה מאכלים ללא גלוטן ועם הביקוש, התרחבה מאד המחלקה ללא גלוטן בברדברי עד שהמקום כולו הפך למאפייה ללא גלוטן.

בבוקר שישי שבו ביקרתי בברדברי, יכולתי ליהנות במקום משלל מאפים טריים ללא גלוטן ובהם לחמניות שוקולד, פוקצ׳ות, פיתות זעתר, רוגעלך, בורקסים, קלצונה, חצ׳פורי, עוגיות אוראו ועוד. חלק מהמאפים הטריים של אבנר תוכלו למצוא גם בעסקים ללא גלוטן אחרים.

עוד בברדברי במקום עוגות קראנץ׳ שוקולד, עוגת בננות, לחמניות ביס מושלמות (המוגשות גם עם ארוחות הבוקר העשירות במקום) וכן תמצאו במקום מקררים עמוסי מוצרים ללא גלוטן כמו פיתות, עוגות פס ועוד וגם לא מעט מדפים של מוצרים ללא גלוטן כמו קמחים (בעיקר של שי שלל הטבע), פסטות, רטבים, אטריות ועוד).

בברדברי תמצאו גם מגוון לחמים איכותיים שנאפים במקום כמו למשל לחם מחמצת (פשתן צ'יה, טף) ללא סוכר, או לחמי בצל או זיתים (25 ש״ח לכיכר) וניתן להזמין מראש לקחת או במשלוח מנות כמו קובנה (45 ש״ח), קוסקוס (35 ש״ח), כדורי שוקולד (220 גר׳ – 30 ש״ח), פאי פקאן אישי (32 ש״ח) ועוד שורה ארוכה של מוצרים במשלוחים לבקעת אונו, ת״א וערים נוספות (דמי משלוח 30 ש״ח).

על מנת פסטה בבית הקפה עצמו תשלמו 45 ש״ח, על קיש אישי (בטטה, בצל, פטריות מוגש בתוספת סלט אישי) תשלמו 52 ש״ח, על לזנית גבינות ברוטב עגבניות אישית תשלמו גם כן 52 ש״ח ועל פיצה אישית תשלמו 28 ש״ח. על ארוחת בוקר עשירה (ביצים לבחירה, סלט, מגוון מזטים, שתיה ו-2 לחמניות ללא גלוטן) תשלמו 52 ש״ח, על שקשוקה קלאסית תשלמו 42 ש״ח, על קלצונה (מאפה איטלקי במילוי גבינה או תפו"א, עם סלט ירקות אישי) תשלמו 35 ש״ח, ועל ארוחת טוסט בליווי סלט אישי ותוספת לבחירה תשלמו 42 ש״ח.

המקום כשר למהדרין.

כתובת: ברדברי, החרושת 1-5, אור יהודה.

טלפון להזמנת מקומות, מוצרים ומשלוחים03-9621955
 

 

ויטרינה ללא גלוטן. ברדברי אור יהודה. צילום: דביר בר
ארוחת בוקר בברדברי. צילום: דביר בר
ארוחת בוקר ללא גלוטן. צילום: דביר בר

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. גד ליברמן

    60 שנה אני כבר עם רגישות לגלוטן עוד בימים שלא היתה אלטרנטיבה, נפלא לראות ולשמוע איך נושא המזון ללא גלוטן מתפתח.

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי גד. המון תודה על המשוב. כיף לקרוא. מקווה שתמשיך ליהנות מהבלוג

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן