המבורגר ללא גלוטן >> רשימת המסעדות המומלצת בכל רחבי הארץ >> לחצו כאן

איפה אוכלים המבורגר ללא גלוטן

בעידן שבו כמעט כל המבורגריה מגישה גם לחמניה ללא גלוטן, לא כולם מסוגלים להגיש גם צ׳יפס נטול גלוטן. קבלו את הרשימה של אלו שכן מגישים וגם את אלו שלא

רגע לפני שאתם צוללים לרשימת המסעדות שמגישות המבורגר ו/או צ׳יפס ללא גלוטן חשוב מאד לדעת: הדברים משתנים מיום ליום. ובכל ביקור מחובתכם לציין בפני המלצר / מוכר, שאתם צליאקים

1. רוברטס בורגר - הרצליה

בדיינר ״רוברטס בורגר״ הפועל באזור השרון, ישנה מודעות רבה לנושא אלרגנים והקפדה מקסימלית. השף עידו פיינר, השף של מסעדת רוברטה וינצ׳י, מגיש בדיינר שלו המבורגרים שאם תבקשו – תקבלו אותם בלחמניה ללא גלוטן תוצרת ביגה המחוממות לפני ההגשה בתנור נפרד.

עם קבלת הזמנה של המבורגר ללא גלוטן, מחליף הצוות כפפות לצורך הכנת המנה, משתמשים בסכין נפרדת וקיים נוהל לפיו בהזמנה זו, ההמבורגר, המוגש לשאר הלקוחות כשהוא חצוי לשניים – נשאר שלם בהזמנה ללא גלוטן וזאת לצורך זיהוי ווידוא הנושא בקרב הצוות.

הצ׳יפס ומנת תפוחי האדמה במסעדה, מטוגנים שניהם בצ׳יפסר ייעודי נטול גלוטן.

כתובת: ביילינסון 1 הרצליה.

טלפון: 09-9777333

שעות פתיחה. א׳-ש׳: 12:00-24:00. לא כשר.

2. Starving - הרשת הידידותית לצליאקים (אבן יהודה, גני תקווה, בית עובד)

כשזה מגיע לרשתות המבורגר, Starving היא ללא ספק רשת ההמבורגריות האהובה עלי. לרשת שלושה סניפים כיום: בצומת בית עובד, באבן יהודה ובגני תקוה.

הבעלים של הרשת, הוא גיא יקר, בעליה של רשת פלאפל בריבוע, שביתו היא צליאקית והמודעות שלו לנושא כמו גם איכות חומרי הגלם, ניכרת מאד.

באופן דומה להנגשת סניפי ׳פלאפל בריבוע׳  לצליאקים, כך גם ההמבורגריה הזו, נגישה ב-100 אחוז לצליאקים כאשר הכנת המבורגר ללא גלוטן נעשה על משטח נפרד, הצ׳יפס מטוגן בצ׳יפסר שלא מטוגנים בו דברים אחרים מה שהופך אותו לנקי מגלוטן ועבור צליאקים – מדובר במקום נהדר במיוחד.

בנוסף להמבורגרים וצ׳יפס ללא גלוטן, ניתן למצוא בסניף גם מקלוני שניצל מדהימים וגם גלידה ללא גלוטן.

כתובת: המייסדים 62 אבן יהודה / אקליפטוס 1203 מרכז צים אורבן גני תקווה / צומת בית עובד תחנת הדלק סונול

הרשת כשרה.

שעות פתיחה: א׳-ה׳ 11:30-23:00, בשישי 11:00-14:30 ובמוצ״ש 19:00-23:30
 
 

3. מיט בר בורגר - שרונה מרקט

ההמבורגר של מיטבר שבשרונה מרקט, נחשב לאחד הטובים ביותר והוא תולדה של מסעדת מיטבר המיתולוגית הפועלת שנים רבות בשדרות חן בעיר.

בדוכן המרכזי שבשוק האוכל התל אביבי, תוכלו למצוא המבורגר בלחמניה ללא גלוטן וצ׳יפס שטוגן בצ׳יפסר ללא גלוטן, מאחר ולא מטוגן בו שום דבר אחר.

אם אתם בתל אביב ובעניין משלוח מהמסעדה, אז תשמחו לדעת שמיטבר מבצעת משלוחים באמצעות אפליקציית Wolt (קוד קופון להנחה למזמינים בפעם הראשונה: במידה ותקלידו Dvirbar בעמוד תשלום ההזמנה, תזכו בהנחה של 30 ש״ח). להורדת האפליקציה ולמימוש ההטבה, לחצו כאן.

כתובת: שרונה מרקט, קלמן מגן 3 ת״א.

שעות פתיחה: א-ו׳: 12:00-23:00. לא כשר.

המבורגר ללא גלוטן. מיטבר. צילום: דביר בר
המבורגר ללא גלוטן. מיטבר. צילום: דביר בר

4. אמריקה בורגר - אלנבי ת״א

העובדה שאין המון המבורגריות בתל אביב שמחזיקות צ׳יפסר ובו הן מטגנות אך ורק צ׳יפס מה שהופך אותו לנטול גלוטן, היא אחת משתי הסיבות העיקריות שמסעדת ׳אמריקה׳ שברח׳ אלנבי בת״א וצמודה לבית הכנסת הגדול, הפכה לאטרקציה בקרב צליאקים. הסיבה השניה היא שההמבורגר שלהם, על הלחמניה ללא גלוטן שהם משתמשים, הוא לא פחות ממעולה.

המסעדה גם מציעה ארוחות עסקיות הכוללות המבורגר, תוספת ושתיה.

אם אתם בעניין משלוח מהמסעדה, אז תשמחו לדעת שהמסעדה מבצעת משלוחים באמצעות אפליקציית Wolt (קוד קופון להנחה למזמינים בפעם הראשונה: במידה ותקלידו Dvirbar בעמוד תשלום ההזמנה, תזכו בהנחה של 30 ש״ח). להורדת האפליקציה ולמימוש ההטבה, לחצו כאן.

כתובת: אלנבי 112 ת״א, לא כשר.

טלפון: 03-5280281.

שעות פעילות: מדי יום 12:00-1:00. בחמישי עד 3:00. בשבת עד חצות.

5. Brothers's local burger - קרית אונו

במסעדת Brother's local burger, נציגת בקעת אונו, תוכלו למצוא גם המבורגר בלחמניה ללא גלוטן וגם צ׳יפס ללא גלוטן. במסעדה, מדגישים כמובן כי המטבח אינו סטרילי מגלוטן אך מציינים כי ישנו נוהל מאד ברור להזמנה ללא גלוטן במסגרתה מונחה הצוות להחליף כפפות בהכנת המנה והצ׳יפסר מטוגן בצ׳יפסר יעודי רק לצ׳יפס.

כתובת: המייסדים 1, קרית אונו, מרכז יובל.

טלפון: 03-6351372.

שעות פתיחה: א׳-ש׳: 12:00-23:00. לא כשר.

6. פרוזדור - אזור בן יהודה והים, ת״א

מסעדת פרוזדור התל אביבית, נחשבת לאחד המקומות האהובים על צליאקים מאחר וגם שם מוגש לצד המבורגרים בלחמניות ללא גלוטן, צ׳יפס שטוגן בצ׳יפסר נפרד ללא חשש. ב׳פרוזדור׳ לא גובים אקסטרה על לחמניה ללא גלוטן שזה יפה מאד.

במסעדה, אף תוכלו למצוא למצוא קינוח בראוניז שוקולד נטול גלוטן ואפילו בירה ללא גלוטן בשם ״וגבונד״ ממבשלת ברודוג.

פרוזדור גם מציעה עסקיות צהריים הכוללות במחיר ההמבורגר גם צ׳יפס או סלט וכן לימונדה או סודה.

כתובת: מנדלי מוכר ספרים 6 ת״א.

טלפון: 03-5233223

שעות פתיחה: א׳-ש׳, 12:00:24:00. לא כשר.

7. הדסון - רמת החייל ולילינבלום

מסעדת הדסון הממוקמת ברמת החייל, נחשבת לאחת מחמשת מסעדות הבשר הטובות בארץ וככזו, היא גם מגישה המבורגר ללא גלוטן כחלק מתפריט שלם ללא גלוטן הקיים במסעדה.

בהדסון תוכלו לבחור במסגרת תפריט הערב שלושה המבורגרים: הדסון בורגר (200 גרם),  ביפבורגר קצבים, או כריך פילדלפיה סטייק . כל ההמבורגרים מוגשים עם תוספת לבחירה. הצ׳יפס במקום הוא ללא גלוטן.

אם אתם בתל אביב ובעניין משלוח מהמסעדה, אז תשמחו לדעת שהדסון מבצעת משלוחים באמצעות אפליקציית Wolt (קוד קופון להנחה למזמינים בפעם הראשונה: במידה ותקלידו Dvirbar בעמוד תשלום ההזמנה, תזכו בהנחה של 30 ש״ח). להורדת האפליקציה ולמימוש ההטבה, לחצו כאן.

כתובת: הברזל 27, רמת החייל, ת״א.

טלפון: 03-6444733.

שעות פתיחה: א׳-ד׳- 12:00-22:30. ה׳-ש׳: 12:00-23:00. לא כשר.

8. BBB - רשת בפריסה ארצית

רשת ההמבורגרים BBB אשר נמצאת באותה הבעלות של רשת מוזס מפעילה סניפים רבים.

בכל סניפי הרשת תוכלו להזמין המבורגר ללא גלוטן ולקבלו בלחמניה ללא גלוטן (של גרין לייט) אשר עליה לא נגבה תשלום נוסף.


כמו כן, בכל סניפי הרשת תוכלו למצוא צ׳יפסר יעודי לטיגון ללא גלוטן ותוכלו להזמין מצוות המסעדה צ׳יפס רגיל או צ׳יפס בטטה ללא גלוטן שיטוגנו בנפרד לבקשתכם.

בתפריט הרשת מנות נוספות ללא גלוטן מראשונות, עיקריות וקינוחים.

לרשימת סניפי BBB

9. בורגר סאלון - רשת בפריסה ארצית

גם בסניפי בורגר סאלון תוכלו למצוא לחמניה ללא גלוטן עבור ההמבורגר ובחלק מן הסניפים, תוכלו גם לקבל צ׳יפס שטוגן בצ׳יפסר נפרד ובו לא טוגנו מנות עם גלוטן.

לאלו מכם הרגילים שלחמניות ללא גלוטן הם עם שומשום מעל – שימו לב. כל הלחמניות ברשת הן עם שומשום מעל ולכן בדקו היטב שקיבלתם לחמניה ללא גלוטן.

טלפון : 1-700-705-715

לרשימת הסניפים הקליקו כאן.

שעות פתיחה: א׳-ש׳: 11:00-23:00.

10. המבורגר גורמה 26 - מרכז ת״א

גם בהמבורגר גורמה 26 התל אביבי, תוכלו למצוא לחמניה ללא גלוטן בתוספת 3 ש״ח לקציצת ההמבורגר שלהם ובמקום הצ׳יפס, המטוגן יחד עם טבעות בצל תוכלו לבחור בתפוח אדמה שלם המוגש עם קרם פרש, עירית ומלח גס.

בהמבורגר 26 תוכלו גם ליהנות מקינוחי מוס שוקולד וקרם ברולה ללא קמח.

כתובת: מקווה ישראל 26 ת״א.

טלפון: 03-6005109

שעות פתיחה: א׳-ש׳ 12:00-24:00, שבת עד 1:00. לא כשר.

11. ריפאבליק - הוד השרון

גם במסעדת ריפאבליק שבהוד השרון, תוכלו ליהנות מהמבורגר בלחמניה ללא גלוטן. הלחמניה, גם פה, היא תוצרת גרין לייט ועליה תשלמו 3 ש״ח בנוסף להמבורגר שמשקלו 220 גרם ועשוי מנתח אנטריקוט טרי. 

בסוגיית הצ׳יפס, מציינים בריפאבליק שבמידה ואין לחץ במטבח (כלומר בשעת רגיעה), ישתדלו במטבח לטגן לצליאקים שבכם צ׳יפס במחבת בנפרד אולם לא ניתן להתחייב על כך.

הבונוס במסעדת הבראסרי ההוד שרונית הזו – במקום ישנו תפריט שלם ענק ללא גלוטן כך שבמקום הצ׳יפס, תוכלו למצוא פינוקים רבים אחרים.

כתובת: הנגר 24, הוד השרון.

טלפון: 072-2440248

שעות פתיחה: א׳-ה׳ 18:00-23:00 (בתקופת הקורונה). שישי: 17:00-24:00.

12. בלאק - Black

גם בסניפי רשת ההמבורגרים Black של השף צחי בוקששתר, תוכלו למצוא המבורגר שיוגש לכם, אם רק תבקשו, בלחמניה ללא גלוטן. ברשת, גם מציעים צ׳יפס אשר טוגן בצ׳יפסר נפרד – אם רק תבקשו. אין תוספת מחיר על לחמניה ללא גלוטן.

זה המקום לומר מילה טובה לאנשי הרשת לא רק על המחשבה והביצוע אלא גם על נושא הסימון. הנחיות הרשת הן לאכילה של מנות ללא גלוטן בסניפים והן במשלוחים הן לסמן במדבקות ודגלונים מגניבים ויצירתיים על המנה עצמה / על השקיות בהתאמה, דבר שבקושי נעשה בישראל אבל נעשה בהמון מקומות בארה״ב ובאירופה. כמה פשוט לסמן מנות ללא גלוטן וכך גם המטבח מוודא את העניין עם עצמו, גם הצוות וגם הלקוח.

לרשימת הסניפים של בלאק לחצו כאן.

המבורגר ללא גלוטן. Black. צילום: דביר בר
המבורגר ללא גלוטן. Black. צילום: דביר בר

13. פריז טקסס - מתחם המכולות ר״ג

עמיר אילן, הבעלים של הפוד טראק ״פריז טקסס״ הפועל ברמת גן, הוא השף לשעבר של מסעדת דיקסי וכאב לילדה צליאקית, הוא מבין גם בצורך במזון ללא גלוטן וגם בהפרדה.

בפריז טקסס, פוד טראק חמוד במתחם המכולות שפועל במתחם הבורסה בר״ג, תוכלו לקבל המבורגר בלחמניה ללא גלוטן וגם צ׳יפס המטוגן בצ׳יפסר ייעודי.

כתובת: תובל 21 / היצירה 3 רמת גן, מתחם המכולות, הבורסה.

טלפון: 054-3154043

שעות פעילות: א-ה׳ 11:00-24:00. בשישי סגור. בשבת פתוח מהשעה 17:00

14. מוזס - רשת בפריסה ארצית

כאמור גם ברשת מוזס תמצאו המבורגים וצ׳יפס ללא גלוטן על פי בקשתכם.

לרשימת סניפי הרשת הקליקו כאן.

אם אתם בעניין משלוח מהמסעדה, אז תשמחו לדעת שמוזס מבצעת משלוחים באמצעות אפליקציית Wolt (קוד קופון להנחה למזמינים בפעם הראשונה: במידה ותקלידו Dvirbar בעמוד תשלום ההזמנה, תזכו בהנחה של 30 ש״ח). להורדת האפליקציה ולמימוש ההטבה, לחצו כאן.

15. מקדונלדס - רשת בפריסה ארצית

גם בחלק לא קטן מסניפי רשת מקדונלדס ניתן להזמין ארוחות עם לחמנייה ללא גלוטן.
למרות שסביבת העבודה במקדונלד'ס איננה נטולת גלוטן, בסניפים אלו ניתן להזמין לחמניות ללא גלוטן מתוצרת גרין לייט וכן צ׳יפס.

הצ'יפס שלנו, כך אומרים במקדונלדס, למרות היותו מטוגן באותה מטגנת עם הפוטטו (שמכיל גלוטן) – עבר בדיקת מעבדה לאחר טיגון ונמצא כי כמות הגלוטן בו היא מתחת ל 20PPM.

לרשימת הסניפים בהם יש מנות ללא גלוטן – הקליקו כאן.

מקדונלדס ליסבון. צילום: דביר בר

16. פאט קאו - צפון דיזנגוף ת״א

ב׳פרה השמנה׳ (FAT COW), מזללת ההמבורגרים של זוכה תכנית הריאליטי, טום אביב שפועלת ברחוב דיזנגוף בת״א, תוכלו למצוא לחמניה ללא גלוטן.

מפניה טלפונית שנעשה למסעדה – הצ׳יפס המוגש בה אינו מטוגן בנפרד אלא יחד עם מוצרים אחרים אשר מכילים גלוטן. השאר – לשיקולכם.

אם אתם בתל אביב ובעניין משלוח מהמסעדה, אז תשמחו לדעת שפאט קאו מבצעת משלוחים באמצעות אפליקציית Wolt (קוד קופון להנחה למזמינים בפעם הראשונה: במידה ותקלידו Dvirbar בעמוד תשלום ההזמנה, תזכו בהנחה של 30 ש״ח). להורדת האפליקציה ולמימוש ההטבה, לחצו כאן.

כתובת: דיזנגוף 265 ת״א.

טלפון: 03-7732591

שעות פעילות: א׳-ש׳ 12:00-24:00. לא כשר.

View this post on Instagram

Gluten free. Fat cow. 🤟🏼#fatcowtlv

A post shared by FAT COW TLV (@fatcowtlv) on

17. יומנגס - רשת

המצב ביומנגוס לא שונה מאד ממרבית רשתות ההמבורגר בישראל.

על פי שלל חוויות של צליאקים בקבוצות הצליאק, למרות שבארבעת הסניפים ישנה כיום לחמניה ללא גלוטן, ישנה אי בהירות ואי אחידות לגבי האם מחממים לחמניות רגילות על הפלנצ׳ה שעליה מכינים את ההמבורגרים וכו׳. גם בנושא הצ׳יפס – אין להסתמך עליו כללא גלוטן.

בפניה רשמית שעשיתי לרשת, נמסר לי: ״יש לחמניה ללא גלוטן. חשוב לציין שהמטבח שלנו אינו סטרילי בנושא זו וייתכנו שאריות גלוטן במנות״. מה שהופך את הבילוי בסניפי יומנגוס להימור עבור צליאקים.

על לחמניה ללא גלוטן גובים בסניפים 3 ש״ח.

לרשימת סניפי הרשת הקליקו כאן.

 

18. גורדוס - חולון

גם במסעדת גורדוס, מסעדת ההמבורגרים המושחתים שבפארק פרס שבחולון, תוכלו למצוא לחמניה ללא גלוטן (ללא תוספת תשלום) כמו גם צ׳יפס שטוגן בצ׳יפסר ללא חשש מגלוטן.

כתובת: שדרות ירושלים 222, פארק פרס חולון.

טלפון: 03-7733366

שעות פתיחה: א׳-ה׳- 17:00 ועד 2:00 בלילה (אין עסקיות צהריים מאחר ולא פתוח בצהריים). שישי ושבת 12:00- בצהריים ועד 2:00 בלילה.

19. גראז׳

גם בשני סניפי מסעדת הגראז׳ (רמת החייל וראשון לציון) תוכלו למצוא המבורגר בלחמניה ללא גלוטן וללא תוספת שלום.

באשר לצ׳יפס – הוא מטוגן לצד שניצלונים עם גלוטן כך שאינו מומלץ לצליאקים.

על המבורגר עם קציצה במשקל 230 גרם, תשלמו בגראז׳ 49 ש״ח לפני הדילים שכוללים תוספת ועולים החל מ-69 ש״ח.

אם אתם בעניין משלוח מסניף הגראז׳ ברמת החייל, אז תשמחו לדעת שהמסעדה מבצעת משלוחים באמצעות אפליקציית Wolt (קוד קופון להנחה למזמינים בפעם הראשונה: במידה ותקלידו Dvirbar בעמוד תשלום ההזמנה, תזכו בהנחה של 30 ש״ח). להורדת האפליקציה ולמימוש ההטבה, לחצו כאן.

כתובות: ראול ולנברג 24, רמת החיל, ת״א / הרצל 151 ראשון לציון.

טלפון: 03-6499600.

שעות פתיחה: א-ש׳: 12:00-2:00. לא כשר.

20. מוזה - ערד

בפאב מוזה אשר בערד, מאד משתדלים לבוא לקראת צליאקים ובבר הדרומי, תוכלו למצוא המבורגר בלחמניה ללא גלוטן ואפילו צ׳יפס שיטגנו במיוחד עבורכם בנפרד, אם רק תבקשו מהמלצרים במקום ותציינו שיש לכם צליאק, מחווה לא ברורה מאליה בבר.

בתפריט של מוזה, תוכלו למצוא גם גלידה ללא גלוטן ושני קינוחים נוספים, חפים מגלוטם אף הם. במקביל, מגישים במקום המבורגר טבעוני תוצרת ביונד מיט שגם הוא ללא גלוטן.

על המבורגר 220 גרם תשלמו במוזה 59 ש״ח, על 330 גרם תשלמו 69 ש״ח. על מנת צ׳יפס גדולה תשלמו 25 ש״ח (לא מדובר בתוספת כי אם במנה בפני עצמה, בכל זאת, מדובר בבר).

כתובת: מתחם תחנת הדלק אלון 31, ערד.

טלפון: 08-9975555

שעות פתיחה: א-ש׳: 11:00-24:00. לא כשר.

21. בורגרים

גם ברשת בורגרים המתמחה בדילים של 2 עד 8 מיני המבורגרים, תוכלו למצוא לצד לחמניות ללא גלוטן בתוספת 3 ש״ח ללחמניה, גם אזהרה על כל התפריטים ולפיה המוצרים נעשים בסביבה המכילה גלוטן.

טרם קיבלתי תשובה לגבי המצאות הגלוטן בצ׳יפס שלהם למרות פניות שונות לרשת.

לרשימת הסניפים הקליקו כאן.

22. אגאדיר

גם בסניפי רשת ״אגאדיר״ הוותיקה, תוכלו לקבל המבורגר בלחמניה ללא גלוטן וללא תוספת תשלום.

כשפניתי לרשת, נמסר לי: ״את האוכל מכינים באותו מטבח עם אותם כלים, כך שאין הפרדה מלאה״. עם זאת, ציינו ברשת: ״הצ'יפס שלנו לא מטוגן עם מצרכים המכילים גלוטן . אך הצ'יפס בטטה כן״.

 

יש לי הרגשה שתרצו לקרוא גם את הפוסטים האלה

מסעדות ללא גלוטן בברצלונה. צילום: יח״צ
המלצות חו״ל

ברצלונה ללא גלוטן

טסים לספרד? קבלו את רשימת מסעדות ללא גלוטן בברצלונה, ושתהיה טיסה נעימה. ברצלונה ללא גלוטן

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. מירב ב.

    לגבי בורגר סאלון: בסניף החיפאי שלהם נאמר לי שסלט הכרוב מכיל סויה ולכן עם גלוטן.

    לגבי בלאק, סניף הגראנד קניון חיפה: יש חוסר עקביות במידע שניתן כאשר מגיעים למסעדה. תמיד אפשר להזמין המבורגר רגיל וצ׳יפס אבל בנסיון להזמין סלט ירוק או סלט ירקות (ללא רוטב), תוספות שונות על ההמבורגר (גבינה, נתחי טלה), או סתם המבורגר אנטריקוט במקום רגיל: לעיתים הם מחליטים שאולי יש בזה גלוטן, שהטבח לא מסוגל לשמור על נקיון הסלט הירוק שלי מפירורי גלוטן המתעופפים במטבח. בפעם האחרונה הסכימו להגיש לי בתור ״סלט״, רק את הירקות שנחתכו בבוקר (!) מראש עבור המבורגר ללא גלוטן (מערום קטן של חסה עם פרוסת עגבניה ובצל), לפני שהתחילו לטפל בגלוטן במטבח. הדאגה מזיהום משני יפה, אבל בקצת רצון טוב, הכשרה ותשומת לב אפשר היה לאפשר חוויה יותר נעימה ועקבית.

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי מירב, כפי שכתבתי בראש הכתבה, במסעדות בכלל ובמסעדות מזון מהיר בכלל, כח האדם משתנה באופן תדיר והנהלים לא תמיד נשמרים. אני תמיד שואל לגבי ללא גלוטן והקפדה על צליאק גם בסניפים שבהם אכלתי בעבר והכל עבר בסדר. אני לעולם לא לוקח כמובן מאליו שהנהלים נשמרים ומוקפדים ותמיד מוודא שוב. מבאס אבל אין ברירה

  2. גלעד ק

    היי,

    למרינדו בסניף כיכר המדינה אין לחמניות ללא גלוטן.

    בלי קשר,

    אשמח להמלצה לשווארמה עם לאפה ללא גלוטן ולא מטורטיה באיזור המרכז.

    מנסה לחפש בנירות ולא מוצא.

    תודה.

    1. Avatar photo
      דביר בר

      היי. הכי קרוב שאני מכיר למה ששאלת זה שווארמה שמש ברחובות

      1. גלעד ק

        תודה רבה.

        1. Avatar photo
          דביר בר

          בשמחה

  3. עמית בר

    אתה אלוף! מוסיפה שאני ממש מרוצה מבורגר סאלון בקדימה – מודעות, שירותיות, אין תופעות לוואי, טעים – סה"כ תענוג!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      תודה!!

  4. שחר

    תודה על הכתבה והאינפורמציה!

    1. Avatar photo
      דביר בר

      באהבה

  5. הדס

    תודה רבה על המידע! כיף שיש אתר כזה.
    עדכון – למיטב ידיעתי מסעדת פריז טקסס כבר לא כשרה

כתיבת תגובה

×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן